در گفت و گو با " بی باک" مطرح شد
علی‌اصغر یوسف ‌نژاد نماینده فعلی مردم ساری در مجلس شورای اسلامی در واکنش به هجمه های برنامه ریزی شده رسانه جریانات خاص علیه جبهه پایداری انقلاب اسلامی گفت: بنده این نوع مباحثی که علیه جبهه پایداری انقلاب اسلامی مطرح می شود از جمله ادعای برخی سیاسیون پیرامون ارتباط پشت پرده این جبهه با جریان انحرافی را قبول ندارم.
 نزدیکی به انتخابات نهم مجلس شورای اسلامی از دو زاویه قابل توجه است؛ یکی از آن جهت که دشمنان نظام و انقلاب را نگران کرده است و آن حضور پرشور و همیشگی مردم در انتخابات و پاسخی دندان شکن به همه نقشه ها و فشارهای اقتصادی و سیاسی دشمنان نظام و آرمانها و دیگری که موجب نگرانی دوستداران حقیقی نظام و انقلاب نیز شده است؛ موج جدید تخریبهای منافقین داخلی علیه نیروهای ارزشی و انقلابی کشور می باشد. در این میان خبرنگار " بی باک" به سراغ یکی از نمایندگان اصلاح طلب مجلس شورای اسلامی رفته تا در این باره نظر ایشان را جویا شود.

به گزارش سرویس سیاسی بی باک، علی‌اصغر یوسف ‌نژاد نماینده فعلی مردم ساری در مجلس شورای اسلامی در واکنش به هجمه های برنامه ریزی شده رسانه های جریانات خاص علیه جبهه پایداری انقلاب اسلامی گفت: بنده این نوع مباحثی که علیه جبهه پایداری انقلاب اسلامی مطرح می شود از جمله ادعای برخی سیاسیون پیرامون ارتباط پشت پرده این جبهه با جریان انحرافی را قبول ندارم.

وی پیرامون جبهه پایداری انقلاب اسلامی گفت:  تشکيل گروه‌هاي اينچنيني به تقويت فضای سياسي کشور کمک مي‌کند و نباید با تنگ نظری به آن نگاه شود.

عضو فراکسیون اقلیت مجلس شورای اسلامی همچنین افزود: تکثر به نفع نظام و کشور است در عین حال باید در موضوعات اصلي و اساسي با هم وحدت داشته باشیم.

یوسف نژاد همچنین ابراز داشت: ما اصولي داريم که همه باید در مورد این اصول توافق داشته باشیم ولي در مورد نحوه رسيدن به آن، راههاي مختلفي وجود دارد.

وی درباره پشت پرده برخی حملات برنامه ریزی شده علیه جبهه پایداری انقلاب اسلامی، با توجه به افشاگری ها و موضع گیری های صریح و متعدد حضرت علامه مصباح یزدی علیه جریانات فتنه و انحرافی گفت: اين نوع مسائل معمولا در يک چنين فضايي مطرح می شود. مخصوصا هر چه به انتخابات نزديک تر مي‌شويم حتي مسائل کارشناسي هم دستخوش مسائلي سياسي مي‌شود و حقایق گاهي اوقات در لا به لای چرخ دنده‌های دسته بندي‌های سیاسی گم مي‌شود.

این نماینده اصلاح طلب مجلس همچنین درباره سال جهاد اقتصادی و نگاه سیاسی عده ای به  بحث فساد اقتصادی 3 هزار ميلياردتوماني که برخی دولتی ها و نمايندگان مجلس در اين قضيه دست داشتند، گفت: راه نجات کشور جراحی اقتصادی است. اين موضوع اقتصادي که اتفاق افتاده يک عارضه‌اي در بدنه اقتصادي ماست، اگر بخواهيم بررسي بکنيم همانطوري که مقام معظم رهبري نیز اشاره کردند، بايد کليه زواياي کار را بررسی کرد و برخورد مقطعي و گذرا و محدود همراه با شايعات نمي‌تواند کمکی به اصل قضیه بکند.

وی در ادامه افزود:  به نظر من، بايد با کليه کساني که در اين ماجرا دخیل بوده اند، در هر مقام و دستگاهي چه مجلس و چه دولت، برخورد قاطع شود و اگر ما تنها به يک گروه خاص متمرکز شويم و در این میان يک عده توپ را به زمین دولت بیاندازند و عده ای دیگر به زمین مجلس برگردانند، به نظر من صرفا فرافکني است.

 

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





برچسب ها : نظر نماینده اصلاح طلب, جبهه پایداری, علی ‌اصغر یوسف ‌نژاد, نماینده فعلی مردم ساری, هجمه های برنامه ریزی شده, رسانه جریانات خاص, ارتباط پشت پرده, جریان انحرافی, ,