واكنش حزب الله به تحريف سخنان سردار سليماني

 

حزب الله لبنان با صدور اطلاعیه ای در واكنش به حملات صورت گرفته علیه سخنان اخیر فرمانده سپاه قدس و تحریف سخنان وی گفت: این حملات گمراه كننده علیه سردار سلیمانی از سوی عوامل آمریكا و اسراییل در منطقه هدایت شده است.

به گزارش ایرنا از بیروت، حزب الله در بیانیه امروز پنچ شنبه خود گفت: تكرار این گونه حملات گمراه كننده جعلی علیه سخنان سلیمانی و تحریف سخنان وی از سوی وابستگان به آمریكا و اسراییل در منطقه و در راستای خدمت به طرحهای شكست خورده آنها می باشد.

حزب الله ادامه داد: این گونه اقدامات نشان دهنده شكست سیاسی و اخلاقی و عاری بودن منطق و سیاست آنها از هرگونه صداقت و درستی است.

حزب الله تصریح كرد: آنها در پیروی از اتباع آمریكایی و اسراییلی خود، در ساخت برنامه های جعلی كه آخرین مورد آن تحریف سخنان سردار قاسم سلیمانی از سوی شبكه خبری 'العربیه ' كه به فرافكنی واشاعه دروغ وكذب مشهور است ادامه می دهند.

حزب الله با اشاره به موضع اخیر ایران در قبال ساخت این گونه برنامه های جعلی گفت: به رغم اینكه جمهوری اسلامی ایران و سفرای آن در كشورهای لبنان، عراق و اردن این سخنان را مردود و باطل دانستند ولی عوامل آمریكا و اسراییل در لبنان و خارج آن به حمله های گمراه كننده خود علیه سلیمانی و سوء تعییبر از سخنان وی در راستای خدمت به اربابان خود ادامه می دهند.

پیش از این نیز سفیر جمهوری اسلامی ایران در بیروت با 'میشل سلیمان' رئیس جمهوری لبنان ملاقات كرد و ضمن تاكید بر تحریف سخنان سردار 'قاسم سلیمانی' در رسانه های منطقه، گفته بود: ایران در امور داخلی دیگر كشورها مداخله نمی كند.

سردار سلیمانی عصر چهارشنبه گذشته در نشست مقدماتی جوانان و بیداری اسلامی گفته بود: ایران اولین و تنها كشوری است كه توانسته از هجوم غرب و رژیم صهیونیستی در امان بماند و مرزهای فرهنگی اش توسعه پیدا كند.

وی افزود: جنوب لبنان و عراق به نوعی تحت تاثیر عملكرد و تفكر جمهوری اسلامی ایران هستند.

'فارس سعید'، 'عمار حوری ' و 'آنطوان زهرا' از اعضای جریان 14 مارس لبنان بر اساس خبر تحریف شده العربیه و سایر رسانه های لبنان، علیه این سخنان موضع گیری كردند و روز شنبه در این باره مقالاتی در روزنامه های المستقبل و الجمهوریه نیز منتشر شد.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





برچسب ها : واكنش حزب الله, تحريف سخنان سردار سليماني, اطلاعیه حزب الله لبنان, سردار سلیمانی, شكست سیاسی و اخلاقی, عوامل آمریكا و اسراییل, نشست مقدماتی جوانان, بیداری اسلامی, ,