اگر دل ندارید، این فیلم را نبینید!

 

 به گزارش سایت اوباما، فرانک مردین ووتریچ تفنگدار 26ساله آمریکایی که دوشنبه گذشته به جرم 24 فقره قتل غیرنظامیان عراقی صرفاً به 3 ماه حبس محکوم شده، طی مصاحبه‌ای تلویزیونی عنوان کرد که اگر شرایط مشابهی تکرار شود، دوباره این کار را خواهد کرد. 

ووتریچ طی مصاحبه‌ای با برنامه 60 دقیقه سی بی اس نیوز عنوان کرد: امروز هر کسی من را یک هیولا یا قتل زنان و کودکان می‌شناسد اما این همه داستان نیست.
مجری می‌پرسد پس داستان چیست؟

 

در ادامه این ویدئو عنوان می‌شود که یک گروه تفنگداران آمریکایی به سرکردگی فرانک ووتریچ پس از اینکه بمبی در کنار آن‌ها منفجر می‌شود، در واکنش به جای پیدا کردن مهاجمین و حمله به آنان‌‌، یک اتومبیل غیرنظامی را هدف تیرهای مستقیم قرار می‌دهند.

اتومبیل می‌ایستد و سرنشینان این اتومبیل که تعدادی، کودک، زن و مرد هستند، سراسیمه از اتومبیل پیاده می‌شوند و پا به فرار می‌گذارند. سربازان آمریکایی به رغم مشاهده زنان و کودکان در میان سرنشینان این اتومبیل، از پشت آن‌ها را هدف تیرهای خود قرار می‌دهند و تمامی این افراد را می‌کشند. 

این جنایت، به اینجا ختم نمی‌شود و فرانک دستور حمله به خانه‌های اطراف را صادر می‌کند که در مجموع، 24 شهروند عراقی از جمله 3 زن، 6 کودک و 15 مرد در این واقعه کشته می‌شوند.

فرانک در ادامه این ویدئو می‌گوید: وقتی از اتومبیل پیاده شدند من شلیک کردم. 

مجری از وی می‌پرسد یعنی از پشت به کسانی که در حال فرار بودند، شلیک کردی؟!

گروهبان آمریکایی جواب می‌دهد: بله و اگر دوباره هم چنین شرایط اتفاق بیفتد، این کار را خواهم کرد! 

مجری آمریکایی با تعجب عنوان می‌کند: فرانک تو جدی نمی‌گویی.. آن‌ها تعدادی زن و کودک بودند! 

گروهبان آمریکایی با خونسردی سری تکان می‌دهد و اضافه می‌کند: این مسائل عاطفه بردار نیست. مسائلی تکنیکی است و ما در این واقعه کاملاً حرفه‌ای عمل کردیم!

صدور حکم 3 ماه زندان برای سرباز آمریکایی بعد از گذشت 6 سال، ضمن برانگیختن خشم مردم عراق، محافل حقوق بشری و معترضان آمریکایی و غربی را در بهت فرو برده است.

 

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





برچسب ها : فیلم, مصاحبه ووتریچ, تفنگدار آمریکایی, فرانک ووتریچ, ,