اعتراف فتنه‌گران به مرگ مغزی خود
جنبش ديگر وجود خارجي ندارد و مثل انساني مي ماند كه بر تخت، زندگي نباتي دارد اما زندگي او حقيقي و واقعي نيست.
به گزارش گرداب، پايگاه اينترنتي "نداي سبز" كه از سوی برخي اعضاي متواري حزب مشاركت، از خارج كشور - و البته به شكل نيمه تعطيل- فعاليت مي كند، نوشت: جنبش سبز به زندگي نباتي دچار شده و با وضعيت فعلي مرگ آن حتمي است.
 
نداي سبز تصريح مي كند جنبش ديگر وجود خارجي ندارد و در فضاي مجازي متوقف شده است و همين، حيات نباتي و گياهي به جنبش داده است و مثل انساني مي ماند كه بر تخت، زندگي نباتي دارد اما زندگي او حقيقي و واقعي نيست.
 
"ح-ز" از خوانندگان ورشكسته اي هم كه مدتي از سوي سايت هايي نظير كلمه به بازي گرفته شد، در فيس بوك نوشته است: بياييم صادقانه خودمان را محك بزنيم و قضاوت كنيم كه چه قدر حاضريم در فضاي حقيقي هماني را بگوييم كه در فضاي مجازي مي گوييم؟ حاضريم همان كاري را بكنيم كه در فضاي مجازي شعارش را مي دهيم و هماني باشيم كه در فضاي مجازي نشان مي دهيم؟

وي مي افزايد: آيا فكر كرده ايم كه اگر اين فضاي مجازي وجود نداشت ما كجاي دنياي واقعي قرار داشتيم؟ اگر فضايي نبود تا تصوير غيرواقعي از خودمان در فيس بوك قرار دهيم و نام مستعار به كار ببريم، چگونه با واقعيت روبرو مي شديم؟!

يادآور مي شود هفته گذشته نيز "عباس عبدي" در مصاحبه با يكي از روزنامه هاي زنجيره اي تصريح كرده بود: «مشكل اصلي اصلاح طلبان اين است كه خود را به موج بسيار مواج رسانه اي و ضمنا كم پشتوانه اي سپرده اند كه نه واجد تحليل درستي است و نه قدرت لازم را دارد و نه با مسئوليت كافي همراه است. اولين كار اصلاح طلبان بايد خلاص شدن از اين موج باشد؛ موجي كه مجازي است، بيش از آن كه واقعي باشد.»
 
منبع: کیهان
 
 
 
 
 

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





برچسب ها : فتنه سبز, سران فتنه, فضای مجازی, شبکه اجتماعی, عباس عبدی, فیس بوک, ,