آیا اصلاح طلبان فردا در قم اجتماع خواهند کرد؟

حال آیا خاتمی و یارانش فردا شب در قم حضور پیدا خواهند و به هر نحو ممکن سعی در تحریک احساسات مردم انقلابی قم و بهره برداری و مظلوم نمایی در آستانه انتخابات را خواهند نمود؟
 
حامیان فتنه و اصلاح طلبان افراطی در سوء استفاده از مراسمات ترحیم ید طولایی دارند که درگذشت منتظری موید این موضوع می باشد.
 

به گزارش سرویس سیاسی بی باک، بعد از فوت منتظری و به نمایش گذاشتن زشت ترین تجمع حامیان فتنه در قم که منجر به هتک حرمت به مقدسات اسلامی و نظام مقدس جمهوری اسلامی و اصل ولایت فقیه شد، مردم قم نسبت به این نوع تحرکات و سوء استفاده ها حساسیت خاصی پیدا کرده اند که این هوشیاری مردم قم باعث گردید تا احدی از فتنه گران جرات سوء استفاده و هتاکی در مراسمات بعدی که به بهانه فوت منتظری در قم برپا می شد، را پیدا نکند و حتی رحلت همسر منتظری نیز با هوشیاری و نگاه تیز قمی ها، بدون هرگونه تحرکی از جانب فتنه گران صورت گرفت.

بنابرگزارشات رسیده، امروز خانم شفیعی، همسر یوسف صانعی دیگر روحانی حامی جنبش فتنه درگذشت و به همین مناسبت قرار است مجلس ترحیمی روز شنبه مورخ 8/11/1390  بعد از نماز مغرب و عشاء در حسینیه شهدا واقع در خیابان صفائیه قم برگزار گردد.

احیانا اصلاح طلبان افراطی که بعد از حرمت شکنی های روز تشییع جنازه منتظری در قم، کمتر جرات پرسه زدن در این شهر را پیدا کرده اند، باتوجه به نزدیکی به نهمین انتخابات مجلس شورای اسلامی درصدد خواهند بود تا از این مراسم بیشترین بهره برداری را بنمایند.

حال آیا خاتمی و یارانش فردا شب در قم حضور پیدا خواهند و به هر نحو ممکن سعی در تحریک احساسات مردم انقلابی قم و بهره برداری و مظلوم نمایی در آستانه انتخابات را خواهند نمود؟


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





برچسب ها : اصلاح طلبان, اجتماع قم, اجتماع اصلاح طلبان, تحریک احساسات مردم, خاتمی و یارانش, مظلوم نمایی, ,