فحاشي سايت‌جوانفكر به رجانيوز بجاي‌عذرخواهي از جعل اسم افراد به نفع جريان نفوذي

 

سايت تحت مديريت علي اكبر جوانفكر به‌جاي عذرخواهي از جعل اسامي كانديداهاي انتخابات مجلس نهم در ليست حاميان جريان نفوذي، به رجانيوز كه اطلاعيه‌هاي كانديداهاي معترض را منتشر كرد، فحاشي كرد.

به گزارش رجانيوز، ماجرا از آنجا آغاز شد كه سايت روزنامه ايران (ارگان جريان نفوذي در دولت) هفته‌ي گذشته با انتشار ليستي اعلام كرد كه تعداد زيادي از حاميان گفتمان احمدي‌نژاد رد صلاحيت شده‌اند و در ميان اسامي منتشر شده كه با اسم افرادي همچون عباس اميري‌فر و بهمن شريف‌زاده از عناصر تابلودار جريان نفوذي شروع مي‌شد، نام تعداد ديگري از نامزدها را نيز قرار داد.

به‌دنبال اين اقدام، روز پنج‌شنبه دو تن از كانديداهاي انتخابات مجلس (آقايان رئيسي و سالاري) از استان هرمزگان با انتشار اطلاعيه‌اي و ارسال آن به رجانيوز، به‌شدت از اين اقدام و قرار گرفتن نام‌شان در ميان اعضاي جريان نفوذي شكايت كردند.

همچنين عبدالوحيد فياضي از كانديداهاي انتخابات در مازندران نيز روز گذشته با انتشار اطلاعيه رسمي به اين اقدام اعتراض كرد كه رجانيوز اين متن را نيز منتشر كرد.

شكرالله عطارزاده نماينده مجلس هفتم نيز كه اكنون از بوشهر كانديداي انتخابات مجلس نهم شده با انتشار و ارسال اطلاعيه‌اي كه سايت‌هاي محلي بوشهر نيز آن را منتشر كردند، به اقدام روزنامه جوانفكر به‌شدت اعتراض كرد كه رجانيوز اين متن را نيز منتشر كرد.

با اين حال، سايت تحت مديريت جوانفكر به‌جاي عذرخواهي از اين اقدام غيراخلاقي و جعل نام افراد در ليست جريان نفوذي، با انتشار مطلبي، به فحاشي عليه رجانيوز و انتساب تهمت "جعل" اقدام كرد كه حق پيگرد قضايي را خواهد داشت.

شكايت دو كانديداي انتخابات مجلس از جوانفكر به‌دليل سوء استفاده سايت تحت مديريت وي

اعتراض يك كانديداي ديگر به كلاهبرداري سياسي جريان نفوذي و روزنامه جوانفكر

عطارزاده هم به معترضان كلاهبرداري سياسي جريان نفوذي و روزنامه جوانفکر افزوده شد

كاربران محترم مي‌توانند با مطالعه اخبار مربوط به اعتراض كانديداها و متن بي‌ادبانه‌ي زير كه در سايت روزنامه جوانفكر منتشر شده، در اين زمينه قضاوت و نظرات خود را اعلام كنند.

متن خبر جديد منتشر شده در سايت روزنامه جوانفكر

شبکه ایران: رسانه های تکفیری با انتشار دو نامه به نقل از سه تن از نامزدهای رد صلاحیت شده انتخابات مجلس نهم در استان های بوشهر و هرمزگان، مدعی شدند که این افراد به "شبکه ایران" به سبب انتشار نام آنها در ردیف حامیان گفتمان ولایت و احمدی نژاد اعتراض کرده اند.

طبق گزارش ادعایی سایت جاعل رجانیوز ، دوتن از نامزدها، در نامه ای خطاب به علی اکبر جوانفکر مدیرعامل موسسه فرهنگی مطبوعاتی ایران به انتشار نام خود در فهرست اسامی نامزدهای حامی گفتمان ولایت و احمدی نژاد اعتراض کرده اند اما با وجود انتشار این نامه در رسانه های تکفیری، تا کنون چنین نامه ای به دست مدیرعامل این موسسه نرسیده و شائبه جعلی بودن آن نیز دور از ذهن نیست.

برفرض صحت این نامه، بدیهی است هرنامزد رد صلاحیت شده ای که با قرار گرفتن نام خود در ردیف حامیان گفتمان ولایت مخالفت کرده باشد، در واقع بر درستی رد صلاحیت خویش تاکید کرده است که مسوولیت چنین رویکردی برعهده خود اوست.

سایت رجانیوز که در جعل خبر مسبوق به سابقه است، در زمان انتشار ویژه نامه وزین خاتون، در تماس های همراه با تهدید و تطمیع، تلاش کرد تا برخی از فعالین این ویژه نامه را به انصراف از همکاری با خاتون تشویق کند و ترغیب معدودی از نامزدهای رد صلاحیت شده به رویگردانی از فهرست حامیان گفتمان ولایت و احمدی نژاد یاداور تلاش مذبوحانه عناصر تکفیری این سایت در آن هنگام است.

معلوم نیست اینگونه رسانه ها با در پیش گرفتن رویکرد فشار، تهدید و تخریب دیگران به دنبال تحقق چه هدفی در انتخابات مجلس نهم هستند!


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





برچسب ها : فحاشي سايت‌ جوانفكر, بجاي ‌عذرخواهي, جعل اسم افراد, جريان نفوذي, ليست حاميان جريان نفوذي, سايت روزنامه ايران, ارگان جريان نفوذي, جريان نفوذي در دولت, عباس اميري ‌فر, بهمن شريف ‌زاده, ,