دیدار خانواده شهید احمدی روشن با آیت الله نوری

 

حضرت آیت الله نوری همدانی، تلاش دانشمندان هسته ای کشور را ستود و تاکید کرد: آنها با تلاش شبانه روزی، جمهوری اسلامی ایران را در این عرصه به پیشرفت های خوبی رسانده اند و عظمت نظام را به جهانیان نشان دادند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حضرت آیت الله حسین نوری همدانی از مراجع تقلید روز یکشنبه در دیدار خانواده شهید احمدی روشن، با تجلیل از دستاوردهای هسته ای جمهوری اسلامی ایران تاکید کرد: این دستاوردها عزت و اقتدار خاصی به جمهوری اسلامی ایران بخشیده است.

وی با گرامی داشت یاد و خاطره شهید مصطفی احمدی روشن، تاکید کرد: کسانی که در راه دستیابی به انرژی هسته ای گام برداشته و عظمت انقلاب را به دنیا نشان دادند و در این راه جان خود را از دست داده اند عظمت بسیاری دارند.

این مرجع تقلید با اشاره به آیه ای از قرآن کریم به بیان عظمت مقام و جایگاه شهدا پرداخت و تاکید کرد: کسانی که در راه خداوند تبارک و تعالی به درجه شهادت نائل شده اند، مرده نیستند بلکه در نزد خدای خویش روزی می خورند.

حضرت آیت الله نوری همدانی ضمن توصیه هایی به خانواده شهید احمدی روشن و والدین آنها، تاکید کرد: خانواده این شهید از نظر تعهد و تقوا در مرتبه خوبی قرار دارند و ما این مصیبت را به شما تبریک و تسلیت می گوییم.

وی ابراز داشت: زندگی دنیوی چیزی نیست، ما هم امیدواریم خاتمه زندگی ما با شهادت توأم باشد و از خداوند تبارک و تعالی می خواهیم که بر علو درجات آن شهید بزرگوار بیفزاید.

این استاد برجسته درس خارج حوزه علمیه قم در پایان برای شادی روح شهید احمدی مقدم فاتحه ای قرائت و خانواده این شهید والا مقام را به صبر و شکیبایی در مصیبت فرزندان شان توصیه کرد.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





برچسب ها : دیدار, دیدار خانواده روشن, دیدار با آیت الله نوری, دانشمندان هسته ای, ,