آیا جبهه متحد راه هاشمی و احمدی نژاد را می رود؟
آیا برای این دوستان وحدت بماهو وحدت ملاک و ارزش محسوب می شود ولو اینکه دشمنان نظام و انقلاب لباس خودی بپوشند؟!/ اینکه وحدت در صورت تحقق مقدمات و شروط لازم و الهی آن برای ملت و کشور امری ضروری است؛ جای هیچ شک و تردیدی نیست اما اینکه وحدت وسیله ای شود برای سواری گرفتن خواص بی بصیرت از ملت و نیروهای انقلاب به هیچ وجه معقول و مشروع نمی باشد.
انگار وحدت کالایی است که این روزها بسیاری از اصولگرایان آنرا ضرورت و نیاز مبرم کشور می دانند امّا آیا دستیابی به چنین کالای ارزشمندی بدون تحقق لوازم و مقدمات آن امکان پذیر خواهد بود؟

به گزارش سرویس سیاسی بی باک، "وحدت" شهری در تاجیکستان و یا حتی تالار وحدت و یا آن روستای "وحدت" دزفولی ها نیست که حسن مهمان نوازی دیگران عده ای زیاده خواه و قدرت طلب را بر سر ذوق آورد تا سرشان را پایین انداخته و در سرزمین پاک وحدت گام نهند بلکه وحدت یکی از مقدسترین واژه ها و عملکردها از دیدگاه قرآن و شریعت اسلام می باشد که مولای متقیان حضرت علی (ع) که شیرمرد میدان جنگ علیه کفر و نفاق در صدر اسلام و پایدار بر اصول و ارزشهای الهی بود و حتی برای یکی لحظه از اصول و آرمانهای خود عقب نشینی نکرد، به اعتراف همگان اسوه وحدت در بین مسلمین محسوب می شود.


این روزها برخی از فتنه گران و منافقان داخلی سعی دارند تا شرایط کشور را همچون شرایط شعب ابی طالب قلمداد کنند و با سوء استفاده از نام وحدت و بزرگنمایی بیش از حد دشمنان نظام و انقلابٰ راه خود را برای ورود به خیمه اصولگرایی باز نمایند و در این راستا از هیچ ابزاری غافل نشده اند که متاسفانه برخی رسانه های ارزشی نیز بدلایل نامشخص برای تحقق اهداف مردودین فتنه بدون هیچ اشاره ای به لوازمات و مقدمات وحدت از نگاه اسلام، به نوعی برای ضرورت وحدت با خواص بی بصیرت؛ مجلس بزرگداشت به پا می کنند و همگام با دشمنان اسلام و انقلاب به نوعی القای شرایط شعب ابی طالب را می نمایند در حالیکه ولی امر مسلمین حضرت امام خامنه ای اخیرا مشت محکمی بر دهان همه سودجویان این عرصه زدند و کشور را در شرایط بدر و خیبر دانستند.

اینکه وحدت در صورت تحقق مقدمات و شروط لازم و الهی آن برای ملت و کشور امری ضروری است؛ جای هیچ شک و تردیدی نیست اما اینکه وحدت وسیله ای شود برای سواری گرفتن خواص بی بصیرت از ملت و نیروهای انقلاب به هیچ وجه معقول و مشروع نمی باشد.

حال آیا این دوستان رسانه ای که روزی ظرفیت بالای مالی برخی خواص مردود را بهانه لزوم وحدت با آنها عنوان می کنند و روزی دیگر شرایط کشور را شعب ابی طالب قلمداد می کنند و روزی دیگر برای تحقیر نیروهای انقلاب در جبهه پایداری انقلاب اسلامی خود را بخش بزرگ جبهه اصولگرایی و دیگران را کوچک قلمداد می کنند واقعا دغدغه وحدت قرآنی را در سر می پرورانند در حالیکه قرآن کریم بارها ملاک را تقوا معرفی کرده نه تعداد نفرات و ظرفیتهای مالی و با عباراتی چون "اکثرهم لایعقلون"؛ " اکثرهم لایومنون" و... تصریح کرده که ملاک حقانیت و صبغه الهی است نه تعداد نفرات و حتی خداوند متعال در جنگ بدر نیز این شیوه ارزش سازی را با شکست کفار محکوم کرد.

آیا برای این دوستان وحدت بماهو وحدت ملاک و ارزش محسوب می شود ولو اینکه دشمنان نظام و انقلاب لباس خودی بپوشند؟!

قطعا این دوستان حاضر به وحدت به هر قیمتی و با هر فردی نمی باشند اما متاسفانه آنچه در عمل اتفاق افتاده استٰ حاکی از اشتباه فاحش این عزیزان می باشد.

اکنون باید منصفانه و بدور از هرگونه هیاهو و شانتاژ رسانه ای پاسخگوی این سئوال بود که ایا کسانیکه حاضر نیستند به هر قیمتی ولو وحدت با خواص مردود به مجلس راه پیدا کنند؛ مستحق مذمت هستند یا کسانیکه به سبک هاشمی رفسنجانی حاضر به طرد نزدیکان خود نمی باشند ولو اینکه گرفتار تسامح در اصول و ارزشها شوند ؟

با این حساب چه تفاوتی بین انحراف اقای هاشمی رفسنجانی در عدم طرد نزدیکان خطا کار خود و یا اشتباه اقای احمدی نژاد در کناره نگرفتن از برخی دوستان منحرف و همچنین جبهه متحد اصولگرایی در توجیه عملکرد ساکتین و مردودین فتنه و عدم طرد آنها می باشد؟!

آیا خطا و انحراف تنها دامن هاشمی و احمدی نژاد را خواهد گرفت و سایرین از مکر و حیله شیطان در امان خواهند بود یا هر آنکه از اصول و آرمانهای خود عقب نشینی بکند محکوم به انحراف و خطا می باشد؟

لذا جا دارد دوستان جبهه متحد اصولگرایی و برخی رسانه های ارزشی حامی این جریان؛ تسامح و تساهل را کنار گذاشته و با فتنه و انحراف در هر لباس و قالبی مبارزه نمایند و ساحت بزرگانی چون حضرت آیت الله مهدوی کنی و آیت الله یزدی و بویژه دامن جامعتین را با اشتباهات و تسامحات خود آلوده نکنند و خواص بی بصیرت را که این روزها عامل تفرقه جریان اصولگرایی شده اند را در یک حرکت انقلابی و قاطعانه از جبهه خود طرد نمایند تا آیندگان از آنها بعنوان "ابوموسی اشعری" ها نام نبرند.

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





برچسب ها : راه جبهه متحد, راه هاشمی و احمدی نژاد, خواص بی بصیرت, سواری گرفتن از ملت, اصولگرایان, وحدت, قدرت طلب, ,