سیرک تبلیغاتی سلطنت‌طلب‌ها

در میان دلقك‌بازي‌هايي اپوزيسيون درباره‌ي تحريم انتخابات، ادعای چند روز پیش رضا پهلوی، پسر دیکتاتور ایران، محمدرضا پهلوی در نوع خود جالب است. او که می‌خواست از قافله‌ي اپوزیسیون عقب نماند و مثلا بگوید که براي خوش "کسی" است، بیانیه‌ای در تحریم انتخابات ایران صادر کرده. نکته‌ي جالب آنکه وی از موضوعی به نام «آزادی» سخن گفته و نوشته است...
به گزارش بی باک به نقل از بولتن، علی رغم همه تلاش‌هایی که رسانه‌های ضد انقلاب و اپوزیسیون خارج‌نشین مبنی بر تحریم انتخابات در پیش گرفتند، شواهد امر گویای آن است که همه‌ي سلائق و گروه‌های سیاسی موجود در جامعه در انتخابات شرکت کرده و با قوت هر چه تمام‌تر هم به دنبال رسیدن به نتایج مطلوب خود هستند.
در میان دلقك‌ بازي‌هايي اپوزيسيون درباره‌ي تحريم انتخابات، ادعای چند روز پیش رضا پهلوی، پسر دیکتاتور ایران، محمدرضا پهلوی در نوع خود جالب است. او که می‌خواست از قافله‌ي اپوزیسیون عقب نماند و مثلا بگوید که براي خوش "کسی" است، بیانیه‌ای در تحریم انتخابات ایران صادر کرده. نکته‌ي جالب آنکه وی از موضوعی به نام «آزادی» سخن گفته و نوشته است:
«جمهوری اسلامی با نقض مستمر حقوق اساسی شهروندان، همچون آزادی اندیشه، آزادی بیان، آزادی مطبوعات و آزادی احزاب، حق انتخاب شدن و انتخاب کردن در یک فرایند آزاد، سالم و عادلانه را از شهروندان ایرانی سلب نموده است.»

گویا ایشان فراموش کرده‌ که پدر دیکتاتورش، نه تنها آزادی که همه‌ي حقوق مدنی و اجتماعی ایرانیان را سرکوب کرد و کار را بدانجا رساند که افسار دولت و حکومت عملا در دست آمریکا و انگلیس افتاد. در زمان پدر وی، نه حقوق شهروندي وجود داشت و نه حق آزادی بیان. هر کس که با حکومت استبدادی وی مخالفت می‌کرد سر و کارش با ساواک و شکنجه‌های وحشیانه‌ي آن بود. از انتخابات و احزاب هم كه اصلا خبری نبود. تنها حزب کشور، حزب رستاخیر بود که آن هم حزب نبود، ابزار قدرتی بود در دست خود شاه برای بستن دهان منتقدان.
ماجرا آن وقت جالب‌تر می‌شود که رضا پهلوي در ادامه‌ي بيانيه، راه برون‌رفت هم ارائه می‌دهد:
«تنها راه برون رفت از شرایط موجود، گذر از چارچوب قانون اساسی این حکومت و نظام مستبد اسلامی است. بهترین و کم هزینه‌ترین راه برای تامین و حفظ امنیت و سرمایه‌های ملی، ایجاد فضای مناسب برای برقراری آشتی ملی و عفو عمومی با اراده و همگامی همه نیروهای مسلح، کنشگران سیاسی – مدنی از هر طیف و اندیشه‌ای، روحانیت و دیگر گروه‌ها می باشد.»
البته رضا پهلوی که انگار فكر می کند عصر پادشاهی پدرش تمام نشده و دائما خود را «شاه‌زاده»!! می‌نامد، چند وقت هم پیش در مصاحبه با مسیح علی‌نژاد، معروف به جوجه اردک زشت، داد همه‌ي اپوزسیون و خارج نشینان را در آورد. وي در آنجا مجددا از نظام سلطنت (بخوانید دیکتاتوری پهلوی) حمایت کرد و گفت:

«جمهوری خواهان به من پیشنهاد کردند که از پادشاهی چشم بپوشم و همزمان اطمینان دادند که از من به عنوان نامزد آینده ریاست جمهوری ایران دموکراتیک پشتیبانی میکنند. پاسخ من به آنها این بود و هست که من حق ندارم با چنین اقدامی، گزینه پادشاهی را پیش از آنکه مردم درباره اش تصمیم گرفته باشند، نفی کنم، چه بخواهم چه نخواهم برای بسیاری از ایرانیان من پسر شاه و وارث نهاد پادشاهی ام»!
اما بعد از اينكه با بد و بيراه‌هاي تند اپوزيسيون مواجه شد از تلاش خود برای تشکیل یک کنگره ملی خبر داد و در پاسخ به این سوال مسيح علي نژاد که آیا می خواهد در این کنگره پادشاه باشد گفت: «چنین قصدی ندارد و هدف او همراه کردن همه نیروهای اپوزيسیون ابتدا در داخل وسپس در خارج از ایران است.» وی همچنین اعلام کرد طرفداران بسیاری در ایران دارد و در عین حال از ذکر اسامی آنها به دلیل حفظ امنیت شان خودداری کرد!
 

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





برچسب ها : سیرک, دیکتاتور, دموکراسی, اپوزيسيون, پهلوی, سیرک تبلیغاتی, سلطنت ‌طلب‌ها, حامی دموکراسی, تحريم انتخابات, ادعای رضا پهلوی, بیانیه رضا پهلوی, ,