در جمع ائمه جمعه و جماعات و طلاب و روحانيون كاشان
مدير مسئول كيهان : تابلوي پيچ بزرگ تاريخ را امام (ره) و حضرت آقا نصب كرده اند

كاشان- خبرنگار كيهان:
براي دشمنان بيروني نظام و دنباله هاي داخلي آنها نظير مدعيان اصلاحات، مخدوش كردن الگوي انقلاب اسلامي در جريان انتخابات پيش روي، از تركيب مجلس نهم اهميت بيشتري دارد و از اين روي دو هدف سياه نمايي براي كاستن از حضور مردم و تلاش براي ورود مدعيان اصلاحات به خانه ملت را در يك پروژه تعريف كرده و دنبال مي كنند.
صبح پنج شنبه حسين شريعتمداري مدير مسئول روزنامه كيهان در جمع ائمه جمعه و جماعات و طلاب و روحانيون كاشان، بيدگل و آران به مقايسه ميان جايگاه انقلاب اسلامي در آغاز و دوران حاضر پرداخت و با ارائه شاخصه ها و نمونه هاي مستند نتيجه گرفت كه ايران امروز به قول رهبر معظم انقلاب در درخشان ترين دوران اقتدار و شكوفايي و پيشرفت هاي علمي و عمراني خود قرار دارد و اين همه دستاورد را در حالي به دست آورده است كه در تمامي طول حيات خود با دشمني ها و كارشكني هاي بي وقفه آمريكا و متحدانش كه تحميل جنگ هشت ساله، و تحريم هاي اقتصادي از جمله آنهاست، روبرو بوده است. مدير مسئول كيهان با استناد به آنچه اين روزها در منطقه و جهان مي گذرد گفت؛ آمريكا و متحدانش از يكسو با فروپاشي رژيم هاي ديكتاتور و دست نشانده خود در منطقه روبرو هستند كه عقبه استراتژيك آنها بود و از سوي ديگر در بحران شديد مالي و اقتصادي گرفتارند و در همان حال جنبش وال استريت كه يك حركت مردمي فراگير و ضد سرمايه داري است مقبوليت و مشروعيت آنان را به چالش جدي كشيده است، تا آنجا كه كسينجر در اجلاس راهبردي آتلانتيك با عصبانيت مي پرسد؛ «بايد ديد چه حماقتي كرده ايم كه آمريكاي ابرقدرت 2001 را به شرايط شكننده امروز كشانده ايم»؟!
مدير مسئول كيهان در ادامه گفت؛ آيا انقلاب هاي اسلامي در منطقه كه نشانه تكثير ايران اسلامي است و تحولات اخير جهاني كه به قول حضرت آقا ويتريني از شكست ها و ناكامي هاي آمريكاست و خيزش مردم آمريكا و اروپا عليه نظام سرمايه داري، از تغيير ساختار سياسي و فكري دنيا حكايت نمي كند؟! وي گفت؛ اين دقيقاً همان پيچ بزرگ تاريخي است كه نزديك به 2 ماه قبل رهبر معظم انقلاب از آن خبر داد و امروزه استراتژيست هاي بلندآوازه غربي با همان واژه «پيچ بزرگ تاريخ» از آن ياد مي كنند. شريعتمداري افزود: امروزه در حالي تاريخ به پيچ بزرگ خود رسيده است كه دو قدرت اصلي در عرصه جهاني حضور مؤثر دارند. قطب اسلام به رهبري حضرت آقا و قطب استكبار به رهبري آمريكا و پرسيد؛ آيا با توجه به نمونه هاي مستندي كه به آن اشاره شد كمترين ترديدي باقي مي گذارد كه بر سر اين پيچ بزرگ، خميني و خامنه اي ايستاده و تابلوهاي راهنماي آن را نصب مي كنند؟
شريعتمداري در ادامه سخنان خود افزود؛ دشمن اگرچه مقابله با كانون اصلي اقتدار نظام يعني حاكميت اسلام ناب و ظلم ستيز را به عنوان اصلي ترين هدف استراتژيك در دستور كار خود داشته و دارد ولي در مقاطع حساسي نظير انتخابات پيش روي نيز يك هدف مياني تعريف كرده و به تعقيب آن مي پردازد. وي گفت؛ براي كشف اين هدف مياني بايد ديد كه در شرايط كنوني كدام نقطه براي دشمن بيشترين آسيب را در پي دارد؟ مدير مسئول كيهان با ترسيم تابلويي از مختصات كنوني گفت؛ امروزه الگوي انقلاب اسلامي در تحولات منطقه حرف اول را مي زند و نقش اصلي را بازي مي كند، بنابراين مي توان نتيجه گرفت كه مخدوش كردن اين الگو براي دشمنان بيروني در اولويت است و به انتخابات پيش روي از همين زاويه نگاه مي كند. و توضيح داد؛ منظور اين نيست كه حريف بيروني به تركيب مجلس آينده توجهي ندارد و احياناً در پي وارد كردن برخي از مهره هاي همسو با خود و يا افراد خنثي به خانه ملت نيست، بلكه اين نقطه براي آنان در درجه دوم اهميت است و آنچه براي دشمنان بيروني و دنباله هاي داخلي آنها اولويت بيشتري دارد، مخدوش كردن الگوي انقلاب در جريان انتخابات است كه برنامه ريزي براي كاهش حضور از طريق سياه نمايي در عرصه هاي سياسي، اجتماعي و اقتصادي و ديكته كردن تحريم انتخابات به مدعيان اصلاحات و حتي برنامه ريزي خائنانه براي بالا بردن قيمت سكه و ارز كه مي تواند افزايش بهاي ساير كالاها را در پي داشته باشد از جمله آنهاست. شريعتمداري به نقل قولي از «كنت تيمرمن»، عضو شناخته شده «سيا» اشاره كرد كه مي گفت؛ «اصلاح طلبان در يك دوره چند ساله، مجلس و دولت را در اختيار داشتند ولي كاري از آنها ساخته نبود».
مدير مسئول كيهان در ادامه اين همايش به پرسش هاي حاضران پاسخ داد.
وي در پاسخ به اين پرسش كه اگر دو جبهه متحد و پايداري ليست هاي جداگانه بدهند چگونه مي توان نامزدهاي اصلح را انتخاب كرد؟ گفت؛ به كساني رأي بدهيد كه از صلاحيت آنان اطمينان داريد و يا از افراد مورد وثوق و اطمينان خودتان كه علاوه بر سلامت نفس ، به شناخت آنان نيز اعتماد داريد درباره نامزدها پرس وجو كنيد. وي افزود؛ متأسفانه كساني بيرون از دايره اصولگرايي در اين ميان به توهم پراكني عليه هر دو جبهه مشغولند. مثلاً حضرت آيت الله مهدوي كني را كه سابقه اي روشن و خالي از ابهام دارد به نزديكي با آقاي هاشمي رفسنجاني نسبت مي دهند و حال آن كه ايشان در جريان انتخاب رياست خبرگان، دوستي 50 ساله خود با آقاي رفسنجاني را فداي اصولگرايي كرد و از سوي ديگر كساني جبهه پايداري را مرتبط با حلقه انحرافي معرفي مي كنند كه جفاي بزرگي در حق آنهاست.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





برچسب ها : مدير مسئول كيهان, تابلوي پيچ بزرگ تاريخ, امام و حضرت آقا, دشمنان بيروني نظام, مدعيان اصلاحات, جريان انتخابات, سياه نمايي, ورود مدعيان اصلاحات, حسين شريعتمداري, ,