كانديداهاي جبهه پايداري با امضاي ميثاق‌نامه چه تعهداتي دادند؟
 

 

يك هفته پس از آنكه نشست سراسري جبهه پايداري انقلاب اسلامي در مجتمع الزهرا سلام الله عليها برگزار شد و حجت‌الاسلام و المسلمين دكتر آقاتهراني نيز منشور رقابت اخلاقي جبهه پايداري را تبيين كرد، امروز (چهارشنبه) متن ميثاق‌نامه‌اي منتشر شد كه در نشست هفته‌ي گذشته ميان كانديداهاي اين جبهه توزيع شده و آن‌ها امضا كرده بودند.
 
به گزارش رجانيوز، در اين ميثاق‌نامه هم به شرايط كشور و علت شكل‌گيري جبهه پايداري اشاره شده است و در 11 بند پيشنهادهايي عنوان شده است. متن كامل ميثاق‌نامه در ادامه آمده است:
 
بسم‌الله الرحمن الرحیم

انّ الّذِینَ قَالوا رَبُّنَا اللهُ ثُمّ اسْتَقَامُوا فَلَا خَوف عَلَیهم وَلَا هُم یَحزَنونَ (احقاف13)
 
انقلاب اسلامی رجعت و بعثت دوباره همه باورهای ملکوتی و آرمانهای بزرگ انبیا و اولیا، و زمینه‌ساز و پرچم‌دار به ثمر رساندن همه مجاهدت‌های جبهه حق در طول تاریخ بشریت است. اکنون از پس همه این سال‌ها و همه ریزش‌ها و رویش‌ها، نهضت عدالت‌خواهانه امام راحل(ره) با هدایت رهبر معظم انقلاب، جوان‌تر از همیشه خود، به سوی افق نورانی و غایت خود نزدیک می‌گردد.
 
انقلاب ما با رویارویی تمام عیار خود با جبهه استکبار در همه عرصه‌های علمی، فرهنگی، اقتصادی، صنعتی و سیاسی توانسته به الگویی درخشان برای تمامی ملت‌ها، آزادی‌خواهان و اندیشمندان جهان تبدیل شود.
 
موقعیت ویژه و حساس کنونی و تأکید بر پشتیبانی، تقویت و حراست بیش از پیش از رکن اصلی همه این موفقیت‌های بزرگ تاریخی یعنی عنصر ولایت‌فقیه، ما را بر آن داشت که با تشکیل جبهه پایداری متشکل از مؤمنان متعهد و دلسوز و رویش‌های انقلاب، بر راهی که در سوم تیرماه در احیا و بازگشت گفتمان امام و انقلاب و رهبری عزیز آغاز شد، استقامت نمایم و با صدایی رسا و صریح از فتنه، انحراف و مفسدین تبری جسته و بر حفظ روحیه ولایتمداری، ظلم‌ستزیز، فسادستیزی، ساده‌زیستی و مردمداری تأکید كنيم.
 
اینجانب .......نامزد نمایندگی دوره نهم مجلس شورای اسلامی
 
از حوزه انتخابیه ...... متعهد می‌شوم که:
 
1- در دفاع از حریم ولایت فقیه و نظام اسلامی چونان عمار سر از پای نشناخته و بصیرت دهی به آحاد جامعه بپردازم.
 
2- در برابر انحراف‌ها، فتنه‌ها، توطئه‌ها و تهدیدهای دشمنان در وسط میدان دفاع از ولایت و ارزش‌های دینی و ملی باشم.
 
3- فرصت پیش‌آمده برای حضور در مجلس شورای اسلامی را قدر دانسته و خویشتن را وقف خدمت به مردم، تعالی ایران اسلامی و پیش‌برد اهداف عالیه انقلاب كنم.
 
4- در تبلیغات انتخاباتی از اقدامات و روش‌های مغایر با شئون اسلامی بپرهیزم و رقابت سالم با رقبا و دوری جستن از کانون‌های قدرت و ثروت را وجهه همت خویش قرار دهم.
 
5- در طول حضور در مجلس از فعالیت اقتصادی خصوصی و شخصی پرهیز كرده و پیوسته توده‌های محروم و مستضعف را مد نظر قرار دهم.
 
6- به‌نوبه خود به مقابله با سوء استفاده‌ها، اشرافی‌گری، تجمل‌گرایی، فقر، تبعیض، ویژه‌خواری و فساد برخیزم و بر ساده زیستی و عدالت‌خواهی در زندگی پایدار و پایبند بمانم.
 
7- مطالبه رهبری عزیز حضرت آیت‌الله‌العظمی خامنه‌ای (مدظله‌العالی) را در خصوص طرح نظارت نمایندگان مجلس، آن‌گونه که سزاوار است به سرانجام رسانده و راه سوء استفاده‌ها از این جایگاه مقدس را مسدود نمای.
 
8- تعامل سازنده و تلاش برای کارآمدتر شدن نظام و قوای دیگر را در عین حفظ استقلال و جایگاه مجلس دنبال نموده و از شکل‌گیری تنش‌های بی‌حاصل بین قوا، که موجب نا امیدی و از دست رفتن فرصت‌هاست، پیش‌گیری کنم.
 
9- در انجام وظایف قانون‌گذاری و نظارت و شرکت در همه جلسات و کمیسیون‌ها جدی بوده و زمینه فعال شدن فراکسیون اصولگرایان را فراهم كنم.
 
10-در انتخاب هیأت رئیسه و مسئولیت‌های حساس مجلس، افرادی را انتخاب كنم که در فتنه‌ها و انحراف‌ها و لحظات حساس و تاریخی در سربازی رهبری و خدمت به مردم، علکرد درخشانی داشته باشند.
 
11-در مقابل مستکبران جهانی محکم و استوار بایستم و از حقوق ملت، مقتدرانه دفاع كنم.
 
نام و نام خانوادگی:
 
حوزه انتخابیه:
 
تاریخ:

مطلب مرتبط:

منشور رقابت اخلاقي جبهه پايداري/ نشان دهيم كه بدون بد اخلاقي و با تقوا، پاكي و مردم‌داري هم مي‌شود رأي آورد


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





برچسب ها : كانديداهاي جبهه پايداري, امضاي ميثاق‌نامه, متن كامل ميثاق‌نامه, ,