موضع لاریجانی در مورد رفسنجانی، ردصلاحیت علی مطهری و فتنه
علی لاریجانی: برخي افکار و رفتاهاي هاشمي رفسنجاني را نمي‌پسندم... به مواضع سياسي علي مطهري نقد وجود دارد، ولي عدم التزام وي به اسلام حتما غلط است.
علی لاریجانی: برخي افکار و رفتاهاي هاشمي رفسنجاني را نمي‌پسندم... به مواضع سياسي علي مطهري نقد وجود دارد، ولي عدم التزام وي به اسلام حتما غلط است.

به گزارش بی باک به نقل از نسيم، علي لاريجاني پنجشنبه شب در جمع طلاب فارس در پاسخ به سئوالي در خصوص اتخاذ مواضع دوگانه از سوي وي در برخي مسائل تاکيد کرد: برخي اوقات ضروري نيست در مسائل خارجي دست خود را براي دشمن رو کنيم تا آنها فکر ما را بخوانند، متاسفانه برخي رجال سياسي در شرايط حساس سخناني را مطرح مي کنند که براي کشور هزينه زيادي دارد.


رئيس مجلس در پاسخ به سوال ديگري درباره سکوت در برابر جريان فتنه اظهار داشت: بعد از فتنه جزو کساني بودم که در اين زمينه بارها و بارها سخنراني کردم، البته ادبيات من مرگ بر اين و مرگ بر آن نيست.

وي با اشاره به حمايت جامعه مدرسين از کانديداتوري وي، به اجماع رسيدن جامعه مدرسين در خصوص حمايت از او و حجت‌الاسلام آشتياني را تاييد کرد و اظهار داشت: البته من نمي‌خواهم که کسي خود را براي من هزينه کند.

لاريجاني به رد صلاحيت علي مطهري اشاره کرد و گفت: ممکن است که به مواضع سياسي ايشان نقد وجود داشته باشد، ولي عدم التزام به اسلام حتما غلط است.

وي در خصوص موضعش نسبت به‌هاشمي رفسنجاني گفت: آقاي ‌هاشمي مثل همه رجال سياسي ديگر خدماتي داشته و در سابقه انقلاب و طول انقلاب زحمت کشيده، البته بنده در برخي قسمت‌ها افکار و رفتار ايشان را نمي‌پسندم.

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





برچسب ها : موضع لاریجانی, رفسنجانی, ردصلاحیت, علی مطهری, فتنه, ,