گزارش بی باک از تفرقه افکنی یک جریان
با این حال توهین به اقای لاریجانی و سایر نامزدهای انتخاباتی و یا توزیع شب نامه علیه وی، قطعا بداخلاقی و بی تقوایی محسوب می شود و هیچ نیروی ولایتمداری در حال حاضر به این نوع کارها روی نخواهد آورد
تفرقه افکنی و مظلوم نمایی را تنها می توان در کارنامه خاندان قدرت و ثروت مشاهده کرد. آنان که برای تصاحب مقام و منصب های زودگذر و چند روزه دنیا، دست به هر کاری می زنند. صریحا تهدیدات خود را رسانه ای می کنند. بر کوس آشوب و جنگ می زنند. دروغ می گویند. تحریف می کنند و نهایتا مظلوم نمایی را ابزار کسب و معاش خود قرار می دهند.
 

به گزارش سرویس سیاسی بی باک، خداوند متعال در قرآن کریم بارها کذب و دروغ را مذمت کرده و در روایات اسلامی آنچنان نسبت به دروغ نهی شده است که حتی آنرا نسبت به بسیاری از اعمال شوم از جمله زنا و دزدی و ... قبیح تر شمرده است.

اینک به ایام انتخابات نهم مجلس شورای اسلامی نزدیکتر می شویم. اینجاست که بداخلاقان و زیاده خواهان ماهیت خویش را علنی می کنند.

یکی از خبرگزاریهای منسوب به اصلاحات به منظور تفرقه افکنی بین جریانات اصولگرایی، در اقدامی عجیب دست به تحریف سخنان کنعانی مقدم، عضو جبهه ایستادگی زد و ادعا کرد که شب نامه هایی علیه دکتر لاریجانی در قم منتشر شده است.

این رسانه به نقل از کنعانی مقدم نوشت: اگرچه نام لاریجانی در لیست قم قرار دارد ولی متاسفانه از گوشه و کنار شنیده می‌شود که برخی بیانیه‌ها و شب نامه‌ها علیه وی در قم توزیع می‌شود كه اين مساله جاي نگراني و تامل دارد. این قضیه تخلف انتخاباتی و هتک حرمت به مسئولان نظام محسوب می‌شود.
 

چند ساعت بعد از انتشار این خبر، کنعانی مقدم در مصاحبه ای خبر از تحریف سخنانش داد امّا این خبرگزاری هیچگاه از مردم بخاطر این دروغ پراکنی عذرخواهی نکرد و برخلاف عرف و اخلاق رسانه ای، تکذیبیه کنعانی مقدم را منتشر نکرد.

گفتنی است؛ بنابر نظر برخی نخبگان و مردم، دکتر لاریجانی در ایام فتنه در حد انتظار ظاهر نشدند و البته شاید بتوان این موضوع را از اعلامیه های تبلیغاتی حامیان ایشان در راهپیمایی 22 بهمن سال گذشته نیز برداشت کرد.

با توجه به تاریخ های ذکر شده در این تراکتهای تبلیغاتی که تصویری از آن در پایان این خبر آمده است و توسط حامیان لاریجانی در راهپیمایی 22 بهمن سال 89 در بین مردم قم توزیع گردید، به نظر می رسد که آقای لاریجانی در هشت ماه اوّل فتنه 88 هیچ موضع گیری شفاف و صریحی علیه اغتشاشگران و فتنه گران اتخاذ ننموده است؛ مگر اینکه واقعیت امر چیز دیگری بوده و حامیان وی در این زمینه کوتاهی کرده و از درج و انتشار آن غفلت نموده اند.

طبق این تراکت تبلیغاتی که تصویر آن در ادامه آمده است، حتی بعد از حماسه های پیاپی ملت شریف ایران در سرکوب جریان فتنه نیز مواضع صریح آقای لاریجانی آنچنان محدود و اندک بوده است که گردآورندگان این تراکت تبلیغاتی یک صفحه ای مجبور شده اند تا دو بار به سخنرانی ارومیه و دو بار نیز به سخنرانی مصلی گناباد با تفکیک جملات، استناد کنند و از همه مهمتر نوعا این سخنان در محافلی مطرح شده که بازتاب رسانه ای چندانی نداشته و به اصطلاح تریبون رسمی محسوب نمی شود.

البته اقای لاریجانی روز گذشته و در جمع طلاب فارس این موضوع را رد کرد و با بیان اینکه عده ای عنوان می کنند که ما بعد از فتنه سکوت کردیم و حرفی نزدیم، افزود: بنده جزو کسانی بودم که بیشترین موضع گیری در این زمینه را انجام دادم اما ادبیات من مرگ بر فلانی نیست و بنای من بر حفظ آرامش کشور است.

با این حال توهین به آقای لاریجانی و سایر نامزدهای انتخاباتی و یا توزیع شب نامه علیه وی در صورت اثبات، قطعا بداخلاقی و بی تقوایی محسوب می شود و هیچ نیروی ولایتمداری در حال حاضر _ که به برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی، فرصت نقد و اعتراض قانونی از طریق رسانه های رسمی و مجاری قانونی و در چارچوب قانون فراهم می باشد _ به این نوع کارها روی نخواهد آورد مگر اینکه برخی اصلاح طلبان و یا نفوذیان فتنه در جریان اصولگرایی برای بهره برداری انتخاباتی و نیات شوم خویش، دست به چنین اقدامات مرموزانه ای بزنند.

طبق گزارشات رسیده تا کنون هیچ شب نامه ای در قم به نفع یا علیه شخص و یا گروهی منتشر نشده و این ادعای خبرگزاری حامی اصلاحات که در این ایام، تفرقه افکنی در بین نیروهای اصولگرا را در پیش گرفته، یکی از موارد آشکار دروغ پراکنی و تحریف می باشد که به جایگاه این رسانه بیش از پیش آسیب خواهد زد و جا دارد که مسئولین امنیتی و قضایی با این نوع دروغ پراکنی ها که تلقی غیر سالم و ناامن بودن فضای انتخاباتی کشور می گردد، برخوردی قاطع نمایند تا این شیوه های رندانه بعد از این تکرار نگردد و خدایی نکرده منجر به تحریک حامیان کاندیدای گروههای مختلف نگردد.

در پایان گفتنی است؛ از آنجا که دکتر لاریجانی چهره ای رسانه ای بوده و برای مطرح کردن خود نیازی به این نوع دروغ پراکنی ها ندارد، بی شک اینگونه دروغ پراکنی ها که متاسفانه اخیرا از سوی برخی رسانه های منسوب به جریان خاص بصورت گسترده منتشر می شود، صرفا به منظور مظلوم نمایی و احیانا بهانه قراردادن برای تخریب های آتی آنان علیه جبهه پایداری انقلاب اسلامی و ایجاد تفرقه و شکاف بیشتر در بین جریانات اصولگرایی می باشد.

در ذیل تصاویری از تراکتهای تبلیغاتی حامیان دکتر لاریجانی در راهپیمایی 22 بهمن سال گذشته تقدیم می گردد.
 


 

 

 


 

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





برچسب ها : ماجرای شب نامه, شب نامه علیه لاریجانی, شب نامه در قم, ,