نمايش اقتدار و استمرار انقلاب اسلامي

احمدي‌نژاد: ماهواره نويد تصاوير شفاف مراكز مهم دنيا را ارسال كرده است/ هنيه: هرگز رژيم صهيونيستي را به رسميت نخواهيم شناخت

 

 

ساعت 12:20

احمدي‌نژاد تصريح كرد: بيداري عظيم و طوفان بيداري جهاني در راه است و هر كس در اين مسير به ملت‌ها نپيوندد، بداند كه اين طوفان ريشه ظلم و فساد را از جهان برخواهد كند.

وي با يادآوري اضمحلال انديشه ماركسيسم و در حال سقوط بودن انديشه اومانيسم و ليبراليسم گفت: امروز به فضل الهی دوره این ها هم به پایان رسیده و صدای شکستن استخوان‌‌های سرمایه‌داری ضد بشر هم شنیده شده است و جایگزین "نظم ناعادلانه و ضدبشری فعلی جهان" چیزی جز "جامعه کامل مهدوی" نخواهد بود.

ساعت 12:10

رئيس‌جمهوري اسلامي ايران در خصوص تحولات منطقه تأكيد كرد: آزادی و دموکراسی هرگز از لوله تفنگ ارتش ناتو و بمباران‌های ناتو بیرون نخواهد آمد و همه بدانند کشتار‌ها، جز خرابی و کینه چیزی به ارمغان نخواهد آورد. وي به دولت‌هاي منطقه هشدار داد كه متوجه باشند دشمن به دنبال ایجاد تفرقه است و مي‌خواهند رژیم صهیونیستی را نجات بدهند.

احمدي‌نژاد ادامه داد: بعضی از دولت‌هایی که در عمرشان کلمه انتخابات و آزادی را تلفظ نکرده‌اند، دور هم جمع می‌شوند و با کمک آمریکا برای دیگران نسخه ‌آزادی و انتخابات می‌پیچند كه این مضحک ترین لطیفه تاریخ است. وي تأكيد كرد كه دولت‌‌های حامی آمریکا در منطقه بهتر است به دین پیامبر(ص) برگردند.

رئيس‌جمهور با يادآوري وقوع تحولات بزرگ در جهان گفت همه‌ي ملت‌ها بايد هوشيار باشند و صلاحيت و صداقت گروه‌ها و شخصيت‌هايي را كه مي‌خواهند اين تحولات را مديريت كنند، بر معيار ضديت آشكار با سلطه امريكا و غرب بر منطقه، اشغال فلسطين و مخالفت با وجود رژيم صهيونيستي ارزيابي كنند. وي اضافه كرد: ملت‌های منطقه بدانند کسانی که ادعای صلح طلبی و دفاع از مردم را دارند ولی مخالفتی با سلطه آمریکا و رژیم صهیونیستی ندارد، دروغ‌گو است.

وي در بخش ديگري از اظهاراتش گفت: امروز همه دنیا فهمیده است که غرب با پیشرفت ایران مخالف است، انرژی هسته ای بهانه است.

رئيس شوراي عالي امنيت ملي كشور با يادآوري نبود صداقت و بهانه تراشي‌هاي غرب در مذاكرات هسته‎اي با ايران تأكيد كرد: بدانيد كه اگر با زبان زور و توهین با ملت ایران سخن بگویید، اين ملت هرگز در برابر شما سر تسلیم فرود نخواهد آورد.

ساعت 12:00

رئيس شوراي عالي امنيت ملي كشور گفت: بستر تسلط استكباري صهيونيسم بر جهان، بت هولوكاست بود كه ملت ايران با حضور فعال و مدبرانه‌ي خود اين بت را شكست و زمينه‌ي آزادي ملت‌هاي غربي را فراهم كرد.

ساعت 11:55

احمدي‌نژاد خبر داد كه بيش از 25 هزار مگاوات به ظرفيت برق كشور اضافه شده است و امروز يكي از صدركنندگان اصلي برق در منطقه هستيم. وي همچنين افزود: دولت در دو سال اخير بيش از 30 ميليارد دلار در صندوق توسعه ملي براي ايجاد اشتغال و ساختن كشور ذخيره كرده است.

رئيس‌جمهور گفت: در حالي‌كه تا پارسال وارد كننده بنزين بوديم، امروز با افتخار اعلام مي‌كنيم كه جزو صادر كنندگان اصلي بنزين و فرآورده‌هاي نفتي هستيم.

وي اظهار داشت: در طول چند سال اخیر یک میلیون 400 هزار مسکن روستایی نوسازی شده است که 12 برابر مدت مشابه قبل است. او افزود: تاسیس صندوق توسعه ملی یکی از کارهای دولت و مجلس است كه برای اولین بار در طول تاریخ کشور دولت بیش از 30 میلیارد دلار را برای ایجاد اشتغال ذخیره کرده است.

ساعت 11:50

رئيس‌جمهور گفت: جهان در روزهاي آينده شاهد افتتاح چندين دستاورد بزرگ در عرصه هسته‌اي از سوي ايران خواهد بود.
 

ساعت 11:45

احمدي‎نژاد از ارسال تصاوير شفاف برخي مراكز مهم دنيا از سوي ماهواره نويد علم و صنعت خبر داد.

وي با يادآوري اجراي طرح‌هاي بزرگي مانند اصل 44، سهام عدالت و سهميه بندي بنزين، اظهار داشت: ظرف يك‌سال اجراي هدفمندي يارانه‌ها، فقط در مصرف بنزين بيش از 15 ميليارد دلار صرفه‌جويي شده است. او همچنين بيان كرد: امسال صادرات غيرنفتي ايران در ده ماهه گذشته از مرز 35 ميليارد دلار گذشت. وي اضافه كرد: صادرات غير نفتي تا پايان سال از مرز 43 ميليارد دلار مي‌گذرد.

رئيس‌جمهور، بورس ايران را فعال‌ترین و موفق‌ترین بورس دنیا خواند که نشان دهنده نشاط اقتصادی است و با اشاره به وجود برخي مشكلات در عين حال تأكيد كرد كه دولت جمهوری اسلامی ایران پاک‌ترین دولت در همه دنیا است.

ساعت 11:40

رئيس‌جمهور گفت: امروز رتبه ايران در نانوتكنولوژي، دوازدهم دنياست و در منطقه صاحب رتبه اول هستيم. وي خاطرنشان كرد كه رتبه علمي كشور در علوم پيشرفته در سه سال آينده به جايگاه پنجم دنيا خواهد رسيد.

ساعت 11:26

سخنراني دكتر محمود احمدي‌نژاد رئيس‌جمهوري اسلامي ايرن در ميان شعارهاي انقلابي راهپيمايان 22 بهمن تهران آغاز شد. وي تصريح كرد كه پیام انقلاب اسلامی و رهبری عزیز این است که ملت ایران سر سوزنی از خط مستقیم الهی جدا و منحرف نخواهد شد.

ساعت 11:20

پيام روشن مقاومت در قطعنامه پاياني و سخنان اسماعيل هنيه

گروه سرود 22 هزار نفره دانش‌آموزی با در دست داشتن پرچم‌های جمهوری اسلامی ایران به اجراي سرودي زيبا پرداختند. 

اسماعیل هنیه در جمع راهپیمایان 22 بهمن تهران گفت: در برابر تمام تهدیدات آمریکا و رژیم صهیونیستی علیه ایران و هرگونه دخالت بیگانگان در جهان اسلام می‌ایستیم و بر وحدت اسلامی تأکید می‌کنیم.  وی افزود: به شما اطمینان می‌‌دهم که مقاومت به پیروزی فلسطین خواهد انجامید و شما مردم ایران در آن سهیم خواهید بود.

وي تصريح كرد كه ما همواره به نمايندگي از مردم فلسطين، ‌امت عرب و امت اسلامي و به نام همه آزادگان اعلام مي‌كنيم كه هرگز رژيم صهيونيستي را به رسميت نخواهيم شناخت.

راهپیمایان 22 بهمن در قطعنامه‌‌ای تأکید کردند: همانگونه که شهدای 8 سال دفاع مقدس عامل بالندگی ایران شدند، خون عزیزان عرصه انرژی هسته‌ای نیز ضامن دستیابی فرزندان این سرزمین به قله‌های پیشرفت در تمامی عرصه‌ها خواهد بود. در این قطعنامه آمده است: ایرانیان مومن و غیور، پیگیری بی وقفه اهداف صلح طلبانه استفاده از انرژی هسته‌ای و دیگر فناوری‌های نوین را حق مسلم خود می‌داند و ضمن تجدید پیمان با خون شهیدان سرافراز مانند رضایی‌نژاد، احمدی روشن و محکوم نمودن سکوت معنادار مجامع بین‌المللی در قبال ترور دانشمندان هسته‌ای و نخبگان علمی کشور بر این باورند که همانگونه که شهدای گرانقدر 8 سال دفاع مقدس عامل رشد و بالندگی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران شد، خون عزیزان عرصه انرژی هسته‌ای نیز ضامن دستیابی هر چه سریعتر فرزندان این سرزمین قله‌های پیشرفت در تمامی عرصه‌های مختلف این فناوری خواهد بود.

ساعت 11:15

توجه ويژه راهپيمايان به نمايشگاه عكس "اصحاب فتنه" و كتاب "واكاوي فتنه"

اسماعيل هنيه نخست‌وزیر دولت فلسطین دقایقی پیش با همراهی معاون اول رئیس ‌جمهور به جمع راهپیمایان 22 بهمن پیوست. قرار است وي در جمع پر شور راهپيمايان تهراني سخنراني كند.

کتابی با عنوان "واکاوی جریان فتنه" که بر اساس گزارش کمیسیون اصل 90 مجلس منتشر شده، در حال توزیع در بین راهپیمایان است.

هاشمی رفسنجانی رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام در تقاطع خیابان‌های قریب و آزادی به جمع پرشور راهپیمایان یوم‌الله 22 بهمن پیوست.

در مسیر راهپیمایی روز ۲۲ بهمن در چهارراه حافظ، غرفه عکس اصحاب فتنه برپا شده و راهپیمایان با حضور در این غرفه از تصاویر مربوط به جریان فتنه 88 بازدید می‌کنند.

ساعت 11

توزيع تك‌برگ‌هاي معرفي جبهه پايداري انقلاب اسلامي

رئيس مجلس خبرگان و رئيس قوه قضائيه در جمع راهپيمايان روز 22 بهمن تهران حضور يافتند.

آيات عظام نوري همداني و مكارم شيرازي در جمع پر شور راهپيمايان شهر مقدس قم حاضر شدند.

گروه سرود 22 هزار نفره دانش‌آموزی با در دست داشتن پرچم‌های جمهوری اسلامی ایران وارد میدان آزادی شدند تا با پرچم‌های سه‌رنگ ایران به اجرای سرود بپردازند.

تك برگ‌هاي معرفي جبهه پايداري انقلاب اسلامي در طول مسير توزيع شد.

ساعت 10:20

راهپیمایان تهرانی در حمایت از مردم مظلوم بحرین، پرچم ۲۰ متری این کشور را بر روی دستان خود حمل می‌کنند.

ساعت 10:05

رودخانه عظيم ملت پلشتي‌ها را مي‌شويد

رئيس‌جمهوري اسلامي ايران به امواج خروشان ملت در راهپيمايي روز 22 بهمن پيوست. وي در جمع خبرنگاران با بيان اين‌كه «ملت ايران نشان داده كه همواره در صحنه‌هاي دفاع از آرمان‌هاي انقلاب اسلامي حضور دارد و مانند رودخانه‌هاي عظيم پلشتي‌ها را شسته‌ است» اظهار كرد: ملت ايران همواره با اراده و عزم خود در مسير آباداني، عزت، استقلال و دفاع از آرمان‌هاي انقلاب ايستاده و حركت كرده است. وي گفت: ملت ايران قطعا تاريخ را خواهد ساخت و جهان را دگرگون مي‌كند و به تمام آرمان‌هاي خود كه در واقع اهداف و آرمان‌هاي فطري بشريت است دسترسي پيدا مي‌كند.

گفته مي‌شود قرار است اسماعيل هنيه نخست وزير دولت قانوني فلسطين نيز همراه با محمد رضا رحيمي معاون اول رئيس‌جمهوري اسلامي ايران به جمع راهپيمايان حماسه‎ي اقتدار و استمرار حركت مردمي انقلاب اسلامي بپيوندد.

ساعت 10:00

تصوير پهباد در دستان مردم، ماكت در معرض ديد

در دستان مردم پوسترهای بزرگی با تصویر پهپاد جاسوسی آمریکا در دستان کودکان دیده می شود که در زیر آنها جمله تاریخی امام خمینی (ره) نوشته شده است که: "بکشید ما را ملت ما بیدارتر می شود"

ماکت هواپيماي بدون سرنشين RQ170 كه توسط نيروي هوافضاي سپاه طراحي و ساخته شده، در ميدان آزادي تهران به نمايش درآمده است. هواپيماي بدون سرنشين RQ170 در آذرماه امسال به كنترل نيروهاي پدافندي كشورمان درآمده بود و ماكت آن در راهپيمايي امروز در معرض ديد مردم قرار گرفته است.

ساعت 9:30

خروجي‌هاي ميدان آزادي مملو از جمعيت

بیش از 280 خبرنگار خارجی و 1500 خبرنگار داخلی؛ راهپیمایی بزرگ 22 بهمن را پوشش خبری می دهند.

در حالي‌كه فقط 30 دقيقه از آغاز رسمي راهپيمايي مي‌گذرد، خروجي‌هاي ميدان آزادي به سمت خيابان آزادي تا حد فاصل نواب و خروجي محمد علي جناح مملو از جمعيت است.

ساعت 9:00

مسرهاي 10 گانه راهپيمايي/ جوانان: ما همه احمدي روشن هستيم

در آستانه فرارسيدن سي و سومين سالگرد پيروزي شکوهمند انقلاب اسلامي، راهپيمايي مردمي بيست و دوم بهمن، پرشورتر از سال‌هاي گذشته با حضور گسترده و انبوه مردم در بيش از ‌‌٨٥٠ شهر از شهرهاي سراسر کشور، آغاز ‌شد. 

به گزارش رجانيوز، اين راهپيمايي مردمي در تهران از ساعت ‌٩:00 صبح امروز شنبه ‌٢٢ / /‌١١ / ‌١٣٩٠ همراه با نمايش همبستگي ملي و عشق به ارزش‌هاي الهي و حمايت از خواسته‌هاي به حق ملت‌هاي مسلمان و در پاسخ به تهديدات و تحريم‌ها عليه ايران در تهران از مسيرهاي ده‌گانه به سمت ميدان بزرگ آزادي آغاز ‌شد.‌ 

در دستان تعداد زيادي از جوانان تصاويري از شهيد احمدي روشن با شعار "ما همه احمدي روشن هستيم" ديده مي‌شود.

مراسم رسمي ‌‌٢٢ بهمن‌ماه از ساعت ‌‌١٠ صبح با قرائت آياتي از کلام‌الله مجيد آغاز خواهد شد و با سخنراني رياست جمهوري اسلامي ايران در ميدان آزادي به پايان مي‌رسد. 

آحاد، اقشار و گروه‌هاي مختلف مردمي از ساعات اوليه صبح با حضور پرشور آمده‌اند تا پاسخي کوبنده و تاريخي به دشمنان قسم خورده انقلاب اسلامي بدهند.

مسيرهاي ده‌گانه راهپيمايي ‌‌٢٢ بهمن در تهران به شرح زير است:

مسير شماره ‌‌١ / مسجد امام حسين(عليه‌السلام)، ميدان امام حسين (عليه‌السلام)، خيابان انقلاب، خيابان آزادي، ميدان بزرگ آزادي

مسير شماره ‌‌٢/ مسجد جامع ابوذر، ميدان ابوذر، خيابان ابوذر، خيابان شهيد آيت‌الله سعيدي، ميدان بزرگ آزادي

مسير شماره ‌‌٣ / مسجد امام هادي(عليه‌السلام)، خيابان شهيدحيدري، ميدان معلم، خيابان تختي، خيابان شهيد آيت‌الله سعيدي، ميدان بزرگ آزادي

مسير شماره ‌‌٤ / مسجد دارالسلام، ميدان منيريه، خيابان شهيد معيري، خيابان كارگر، ميدان انقلاب، خيابان آزادي، ميدان بزرگ آزادي

مسير شماره ‌‌٥ / مسجد الجواد(عليه‌السلام)، ميدان هفتم تير، خيابان شهيد آيت الله دکتر مفتح، خيابان انقلاب، خيابان آزادي، ميدان بزرگ آزادي

مسير شماره ‌‌٦ / مسجد حضرت امير (عليه‌السلام)، خيابان کارگر شمالي، خيابان انقلاب، خيابان آزادي، ميدان بزرگ آزادي

مسير شماره ‌‌٧ / مسجد المهدي (عجل الله تعالي فرجه الشريف)، خيابان ستارخان، خيابان شادمهر، خيابان آزادي، ميدان بزرگ آزادي

مسير شماره ‌‌٨ / مسجد حضرت ابوالفضل(عليه‌السلام)، خيابان ستارخان، ميدان توحيد، خيابان توحيد، خيابان آزادي، ميدان بزرگ آزادي

مسير شماره ‌‌٩ / مسجد امام سجاد(عليه‌السلام)، خيابان آيت‌الله اشرفي اصفهاني، فلكه دوم صادقيه، خيابان محمدعلي جناح، ميدان بزرگ آزادي

مسير شماره ‌‌١٠ / مسجد امام جعفر صادق(عليه‌السلام)، فلكه دوم صادقيه، خيابان محمدعلي جناح، ميدان بزرگ آزادي 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





برچسب ها : احمدي‌نژاد, ماهواره نويد, تصاوير شفاف, مراكز مهم دنيا, هنيه, رژيم صهيونيستي, راهپیمائی 22 بهمن, اومانيسم و ليبراليسم, جامعه کامل مهدوی, سخنان احمدی نژاد, ,