از مخالفت هاشمي با جوابيه به احمدي‌نژاد تا درج در سايت بي‌هويت

 

در حالي در اطلاعيه‌اي روابط عمومي مجمع تشخيص مصلحت نظام قيد شده كه آقاي هاشمي مخالف پاسخ مجمع به نامه احمدي‌نژاد بوده است كه مشخص نيست چرا اين خبر در سايت رسمي مجمع منتشر نشده و دبير مجمع نيز از آن اظهار بي‌اطلاعي مي‌كند.

به گزارش فارس، عصر امروز اطلاعيه‌اي به نام جوابيه مجمع تشخيص مصلحت نظام به "نامه اخير محمود احمدي‌نژاد رئيس‌جمهور كشورمان خطاب به نمايندگان مجلس " منتشر شد و برخي سايت‌هاي اينترنتي نزديك به رئيس مجمع تشخيص مصلحت نظام مدعي شدند كه آيت‌الله هاشمي رفسنجاني با نفس پاسخ مجمع به رئيس‌جمهور مخالف بوده است.

اين توضيحات سايت خبري نزديك به هاشمي رفسنجاني در حالي است كه پاسخ مجمع تشخيص مصلحت نظام، به جاي درج در سايت اين مجمع از پايگاه اطلاع‌رساني هاشمي رفسنجاني (hashemirafsanjani.ir) سردرآورده و منتشر شده است و تا لحظه درج اين خبر، خبري از انتشار آن در سايت رسمي مجمع تشخيص مصلحت نظام نيست.

از سوي ديگر يك منبع آگاه نزديك به مجسن رضايي دبير مجمع تشخيص مصلحت نظام نيز در اين باره با اشاره به اينكه "دبير مجمع تشخيص مصلحا نظام از اطلاعيه‌اي كه به عنوان پاسخ به اظهارات رئيس‌جمهور در رسانه‌ها منتشر شده بي‌اطلاع است " تأكيد مي‌كند كه اين اطلاعيه توسط روابط عمومي دفتر "رئيس مجمع تشخيص مصلحت " يعني آقاي هاشمي رفسنجاني منتشر شده است.

بر اساس اين گزارش، پيش از اين معاون مركز توسعه فناوري اطلاعات و رسانه‌هاي ديجيتال وزارت ارشاد گفته بود: پايگاه اطلاع رساني هاشمي رفسنجاني تاكنون در سامانه ثبت پايگاه‌هاي اينترنتي ايراني به ثبت نرسيده است و لذا مطابق آيين‌نامه ساماندهي پايگاه‌هاي اينترنتي ايراني "فاقد هويت " محسوب مي‌شود.

با اين همه اين سؤال مطرح مي‌شود كه چرا پايگاه اطلاع رساني مجمع تشخيص مصلحت نظام از اطلاعيه‌اي كه در آن از مخالفت هاشمي رفسنجاني با پاسخ‌ دادن به نامه رئيس جمهور سخن گفته شده است، اظهار بي‌اطلاعي كرده و دبير مجمع مي‌گويد اين اطلاعيه از سوي روابط عمومي دفتر رئيس مجمع تشخيص مصلحت صادر شده است؟


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





برچسب ها : از مخالفت هاشمي با جوابيه به احمدي‌نژاد تا درج در سايت بي‌هويت,