جانشین سابق نماینده ولی فقیه در سپاه:
در حالی که امریکا به عراق و افغانستان حمله کرده بود نمایندگان در مجلس ششم می‌لرزیدند. کسانی که مجلس را تریبون حمله به نظام قرار داده بودند، طرح سه فوریتی در مجلس بردند تا پروتکل الحاقی انرژی هسته‌ای را قبول کنند و اگر وجود رهبری نبود هزار بار مسئولین به دامن غرب رفته بودند. / عده‌ای به دنبال ایجاد انحراف در دولت دهم هستند. در حالی که بدنه دولت متعهد و انقلابی هستند امّا آنها می‌خواهند چهره خدوم دولت را خراب کنند.
حجت الاسلام و المسلمین ذوالنور گفت: وقتی ولی‌فقیه فریاد مبارزه با فساد و فقر و تبعیض سر می‌دهد فرمان ولی‌فقیه باید خواب را از چشم مسئولین برباید.

به گزارش سرویس سیاسی بی باک، حجت الاسلام ذوالنور در جمع مردم منطقه امام‌زاده ابراهیم قم گفت: مسئولان باید بیلان کاری در راستای مبارزه با فساد و تبعیض به مردم بدهند که چه‌ قدر در این زمینه کار کرده‌اند.

جانشین سابق نماینده ولی فقیه در سپاه افزود: مردم از فساد و تبعیض ناراحت هستند نه از نظام. اعتراض و انتقاد مردم متوجه مسئول بی‌کفایتی است که اجحاف و تبعیض در زیرمجموعه او انجام می‌شود.

وی تصریح کرد: سؤال مردم این است که چرا مسئولان متناسب با نظرات رهبری حرکت نمی‌کنند در حالی که دستگاه‌های مختلف در سه حوزه ولایت، مردم و خون شهداء مسئولیت دارند.

وی در ادامه خاطرنشان ساخت: مبارزه با فساد نیازمند قانون است که باید در حوزه قانون‌گذاری حل شود اگر در این مسیر بین دستگاه‌ها اختلاف باشد مردم له می‌شوند. باید قدر مردم را دانست و وظیفه مسئولین گسترش دایره خدمت در مسیر اسلام است.

حجت‌الاسلام والمسلمین مجتبی ذوالنور پیشرفت و توسعه کشور را نتیجه همدلی و همفکری ملت ایران دانست و اظهار داشت: دربرهه ای که دشمنان انقلاب درب علم و تکنولوژی را به روی ملت ایران بستند، ملت ایران توانست 3 درصد از علم دنیا را تولید کند. 11 کشور دنیا صاحب غنی‌سازی هستند و ایران جزء یکی از آنهاست. همچنین کشورمان جزء 7 کشور دارای چرخه عامل سوخت هسته‌ای و در علوم شبیه‌سازی در ردیف 10 کشور اول دنیا قرار دارد.

وی خاطرنشان ساخت: در قبل از انقلاب 95 درصد داروهای مورد نیاز کشور وارد می‌شد. امروز 97 درصد داروهای مورد نیاز داخل را تولید می‌کنیم.

وی افزود: در حالی که تعداد 5 هزار و 500 پزشک خارجی در درمانگاه‌های ایران حضور داشتند امروز یکی از معظلات بیکاری پزشکان است. دیروز نیاز به انرژی وارداتی داشتیم امروز جزء صادرکنندگان انرژی هستیم.

وی پیروزی انقلاب اسلامی را معجزه قرن دانست و گفت: امام در قرن 20 معجزه قرن را خلق کرد و در شرایطی که بخشی از دنیا تحت سلطه امپریالیسیم و بخشی تحت سلطه کمونیست بود، امام انقلابی مبتنی بر باورهای دینی مردم ایجاد کرد در حالی که 50 هزار کارمند و شهروند و مستشار امریکایی امور کلی مملکت ما را قبضه کرده بودند و 4 هزار و 800 مستشار نظامی در ارتش بودند در چنین شرایطی امام دو قطبی بودن دنیا را به هم زد و فضای جدیدی را در دنیا ایجاد کرد.

ایشان همچنین اظهار داشت: نقطه وحدت شرق و غرب، انجام توطئه بر علیه ایران بود اما امروز سران استکبار مجبورند به حقیقتی تلخ اعتراف کنند که جمهوری اسلامی باید یک‌طرف معادلات اداره جهان باشد.

حجت‌الاسلام والمسلمین ذوالنور وجود ولایت فقیه در اداره کشور را هدیه الهی دانست و گفت: وجود جامع و باکفایت رهبری و ایستادگی مردم براساس باورهای دینی و معنویت است. اگر مدیریت داهیانه رهبری نبود هزار بار انقلاب توسط دشمن با تهدیدات فراوان از بین رفته بود.

وی انتخاب نمایندگان سالم و معتقد به نظام جمهوری اسلامی را وظیفه مردم دانست و گفت: در حالی که امریکا به عراق و افغانستان حمله کرده بود نمایندگان در مجلس ششم می‌لرزیدند. کسانی که مجلس را تریبون حمله به نظام قرار داده بودند، طرح سه فوریتی در مجلس بردند تا پروتکل الحاقی انرژی هسته‌ای را قبول کنند و اگر وجود رهبری نبود هزار بار مسئولین به دامن غرب رفته بودند.

وی تأکید کرد: عده‌ای به دنبال ایجاد انحراف در دولت دهم هستند. در حالی که بدنه دولت متعهد و انقلابی هستند امّا آنها می‌خواهند چهره خدوم دولت را خراب کنند.

ذوالنور حضور حماسی و چند ده میلیونی مردم در راهپیمایی 22 بهمن را رزمایش بزرگ دانست و افزود: حضور ملی و چند میلیونی در کف خیابان‌های کشور تمرینی برای حضوری حماسی در 12 اسفندماه شرکت در انتخابات بود.

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





برچسب ها : جریان انحرافی, چهره خدوم دولت, ذوالنور, مبارزه با فساد و تبعیض, ,