سیج دانشجویی دانشگاه شریف در نامه‌ای به شهردار تهران با انتقاد از پخش تابلوهایی با نماد یکی از جبهه‌های شرکت کننده در انتخابات مجلس نهم در مراسم روز 22 بهمن، توسط وانت‌های شهرداری، آن را مصداق بارز 'دست‌اندازی به بیت‌المال و استفاده از آن برای منابع پوچ حزبی و سیاسی' دانست.

به گزارش خبرنگار «خبرنامه دانشجویان ایران»، در نامه دانشجویان به شهردار تهران آمده است: شهردار محترم تهران بزرگ جناب آقای دکتر محمدباقر قالیباف در طلیعه‌ی سی و چهارمین سال از انقلاب اسلامی ایران که شاهد تبدیل شدن نهال انقلاب اسلامی‌مان به درختی تنومند هستیم و ثمره‌ی این شجره طیبه امروز در کشورهای منطقه و جهان به بار نشسته است، بسیج دانشجویی که به ید با برکت حضرت امام خمینی (ره) برای پیگیری مطالبات حقه ی دانشجویان بسیجی بنا نهاده شده است،محضر جناب‌عالی چند نکته را ذکر می کند.

این نامه با اشاره به اینکه در هفته های اخیر شاهد وقوع دو مورد در شهر تهران بودیم می افزاید: کمتر کسی وجود دارد این روزها از معابر سطح شهر تهران عبور کند و نماد و عبارت و جملات در باب کلید واژه "وحدت" را مشاهده نکند، در ابتدا سعی کردیم این مدل از تبلیغات را به حساب ایام‌ا... دهه‌ی فجر و هفته ی وحدت بگذاریم بگذاریم. بازهم سوال اینجاست چرا در سال‌های قبل این گونه وسیع ذهن‌ها با این واژه‌ها پر نمی‌شد. بی شک همگان می‌دانند بعضی از کلید واژه‌ها چون اتحاد، ساکتین فتنه، اعتدال، عدالت و ... در حال و هوای انتخابات آن نقش و عملکرد همیشگی خود را ندارد و بیشتر نمادی هستند برای شناسایی احزاب و گفتمان‌های آنها.
 
این نامه می افزاید: نکته اینجاست اگر دوستانمان در شهرداری آنقدر از فضای سیاسی کشور دور هستند که سهواً اینچنین خطایی را مرتکب شده‌اند ما دانشجویان حاضریم در مقاطع زمانی انتخابات‌های بعدی همچون انتخاب ریاست جمهوری یازدهم به کمک شهرداری تهران بیاییم، تا دچار این چنین اشتباهاتی نشود.
 
دانشجویان با ذکر مورد دیگری تاکید کردند: مورد دومی که به عرضتان می‌رسانیم که باعث شد بحث سهوی بودن این خطا به کل به کنار گذاشته شود و می توان گفت علت اصلی مجاب شدن ما به نگارش این نامه به جناب عالی نیز همین است، این بود که با کمال تأسف و به گواهی اسناد تصویری که به دست ما رسیده است، در روز بیست و دوم بهمن ماه،‌ وانت‌هایی با آرم شهرداری و به همراه مأمورین شهرداری اقدام به پخش تابلوهایی با موضوع بیست و دوم بهمن و به انضمام نماد جبهه‌ی از جبهه های شرکت کننده در انتخابات مجلس نهم کرده‌اند. که این مصداق بارز دست اندازی به بیت‌المال و استفاده از آن برای منابع پوچ حزبی و سیاسی است، جریان دانشجویی در مقابل چنین اقداماتی سکوت نخواهد کرد.
 
 
 
بسیج دانشجویی با ببان اینکه منتظر دریافت توضیحات شفاف شهرداری تهران پیرامون موضوعات ذکر شده هستیم تاکید کرد: در انتها آرزو می‌کنیم همه‌ی سیاسیون با درس عبرت گرفتن از انتخابات‌های گذشته به این درک برسند که تبلیغات و هزینه های گزاف که چشم ها را تسخیر می کند، جایی در دل های مردم ایران ندارد.

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





برچسب ها : وانت‌های شهرداری, جبهه متحد, تبلیغ, تصویر, نامه‌ سیج دانشجویی, دانشگاه شریف, دست‌ اندازی به بیت‌المال, منابع حزبی و سیاسی, خبرنامه دانشجویان ایران, ,