نوستالژي سالن سيد الشهدا(ع) و اقبالي از جنس سوم تير 84
نتيجه توهين‌ها و تخريب‌ها: استقبال كم‌نظير جوانان، يادآور موج گفتماني سوم تير/ پايداري هميشه جواب مي‌دهد

 

تالار سید الشهدا(ع) مکان خاطره انگیزی است. از انتخابات سال 84 که حماسه سوم تیر رقم خورد تا انتخابات 88 که مهر تایید دیگری بر آرمان‌های سوم تیر بود، این سالن چندین بار شاهد گردهم‎آیی جوانان پرشور سوم تیری بوده است. امروز هم همایش «استقامت در منطقه ممنوعه» در این مکان برگزار شد تا بار دیگر جوانانی که هنوز به سوم تیر افتخار می کنند، در این تالار جمع شده و همچنان هم‌پیمانی خود را برای تلاش در مسیر اهداف انقلاب فریاد بزنند. همچنين نشان دهند كه تخريب‌ها و توهين‌ها مانند سال 84 كه عليه كانديداي مردمي نتيجه‌ي عكس داد، اكنون نيز همان فضا را ايجاد كرده است.

گزارش تصويري همايش

 

به گزارش رجانيوز، این همایش از سوي جوانان حامي جبهه پایداری انقلاب اسلامی از ساعت 15 روز پنج‌شنبه با نمایش مستند جنجالی پایان مدارا آغاز شد. این مستند مروری بود بر نقش هاشمی رفسنجانی و خانواده او در ماجراهای پیش و پس از انتخابات سال 88.

خوشحالم که راه امام رهرو دارد

مستند که تمام شد، اولین سخنران پشت تریبون رفت تا برای حضاری که حالا دیگر بخاطر کمبود جا حتی روی پله ها نشسته یا در راهروها ایستاده بودند، صحبت کند. دکتر مهدي کوچک زاده در ابتدا گفت كه با مشاهده این جمع احساس خوشحالی و شعف می‌کنم.

وي در توضیح دلیل شعف خود گفت: خوشحالم از اینکه می بینم راهی را که جوانی ما در آن صرف شد، امروز بی‌رهرو نمانده است. خدا را شاکرم راهی که امام بنیان گذاشت، امروز از سوي کسانی پیموده می شود که حتی امام را ندیده اند اما حاضر هستند برایش فداکاری کنند.

این نماینده مجلس این اتفاق را بزرگ‌ترین نعمت دانست و ادامه داد: اگر باور داریم که "کل یوم عاشورا و کل ارض کربلا"، پس در هر زمین و در هر زمان حسینی وجود دارد و مرحبا به شما که حسین زمان را درست شناختید و درست یاری می‌کنید. تردید نکنید که در جبهه ای می جنگید که سرور و مولای این جبهه سید علی خامنه ای است.

کوچک زاده در انتها مهم‌ترین ماموریت جبهه پایداری را عمل به خواست رهبر معظم انقلاب خواند که مشارکت حداکثری است و گفت: اینکه انتخابات پرشور برگزار شود از اینکه چه کسی رای بیاورد، بسيار مهم‎تر است.

اوضاع دنیا حاصل پیاداری جمهوری اسلامی است

پخش نماهنگی درباره فلسطین و جبهه مقاومت و همراهی حضار با شعار مرگ بر اسرائیل مقدمه خوبی بود تا نادر طالب زاده به‌عنوان دومین سخنران در جایگاه قرار گیرد و از تاثیر پایداری جمهوری اسلامی بر اصول در دنیا سخن بگوید.

 

طالب زاده با يادآوري مسلمان شدن "شان استون" كه اكنون ديگر "علي استون" شده است، گفت: این اتفاق خیلی مهمی است که با توجه به جایگاهی که پدر او در امریکا دارد، اهمیت دوچنداني پیدا می‌کند.

مجري برنامه محبوب راز گفت: این اتفاق مانند بیداری اسلامی است و برای خود من، اینکه نسل جوان غرب بیدار شود و علیه مولفه های این تمدن حرکت کند، عجیب است. ان‌شاءالله این تازه آغاز راه است و ما شاهد ادامه این حرکت خواهیم بود. اما چه چیزی این حرکت ها را ایجاد کرده است؟ وزارت ارشاد، سازمان تبلیغات یا برنامه های برون مرزی صدا و سیما؟! علت این بیداری، پایداری جمهوری اسلامی در برابر ظلم بود که در طی 33 سال هیچ خدشه ای به آن وارد نشد.

 

وی پایداری مردم ایران بر آرمان‌ها را در این بیداری موثر دانست و گفت: پای‌کار بودن این مردمی که آماده شهادت هستند، جای شکر دارد و این زمان بهترین وقت برای خدمت است.

طالب زاده در پایان صحبت‌های خود برای جبهه پایداری آرزوی موفقیت کرد و گفت: فتنه پس از انتخابات 88 برکات زیادی داشت از جمله اینکه همه ما شفاف تر فهمیدیم كه باید چه کار کنیم.

مسیری که شکست و پیروزی در آن تفاوتی ندارد

وقتی حجت الاسلام حمید رسایی پشت تریبون قرار گرفت، کار از راهرو و پله گذشته بود و تعدادی از حضار از شدت کمبود جا روی سن نشسته بودند.

سومین سخنران همایش حامیان جبهه پایداری صحبت‌هایش را اینچنین آغاز کرد: خدا را شاکریم که تا اینجا ما را کمک کرده تا در مسیری باشیم که شکست و پیروزی در آن تفاوتی ندارد.

مدیر مسئول هفته نامه نه دی گفت: وقتی در جمع شما هستم که هیچ انگیزه و چشم‌داشتی ندارید و خالصانه پای کار جبهه پایداری آمده اید، احساس کوچکی می‌کنم.

وی با يادآوري شعار نقش بسته بر پرده پشت جایگاه گفت: اینکه پایداری همیشه جواب می دهد، شعار نیست. اصلا خود انقلاب اسلامی حاصل پایداری است. اگر حضرت امام(ره) هم مانند برخی از علما که اتفاقا آنها هم با رژیم طاغوت مخالف بودند، بر اصول پایداری نمی‌کردند، این انقلاب شکل نمی گرفت.

 

رسایی، گذار از دوران اشرافی‎گری سازندگی و دین ستیزی اصلاحات را هم معلول همین پایداری بر اصول دانست و گفت: در زمان اصلاحات که ما برای سخنرانی به دانشگاه ها می رفتیم، برخی از همین دوستان اصول‌گرا این کارها را انتحار سیاسی می‌دانستند.

عضو شورای مرکزی جبهه پایداری، رهبر انقلاب را پایدارترین فرد بر اصول دانست و با بر شمردن برخی اتفاقات مجلس هشتم، همین پایداری بر اصول را نقطه اختلاف اعضای جبهه پایداری با برخی از اصول‌گرایان دانست.

 

رسایی در پایان گفت: مهم نیست که ما رای بیاوریم یا نه، مهم این است که این راه باقی بماند و شما هم دعا کنید تا ما هم بر اصول پایدار بمانیم.

رسایی سخنانش را با نقل بهترین فحشی که به او داده اند پایان داد و گفت: اینکه به ما تندرو می‌گویند بهترین فحش است!

ان الله يدافع عن الذين امنوا

پخش كليپ كوتاهي از سخنراني حجت‌الاسلام و المسلمين دكتر مرتضي آقاتهراني دبيركل جبهه پايداري پس از سخنراني رسايي، فضاي جلسه را متحول كرد؛ آقاتهراني در سخنان خود كه در يك جمع دانشجويي عنوان شده بود، با يادآوري تهمت‌ها و ناسزاهايي كه به شهيد آيت‌الله بهشتي از سوي منافقين و كج‌فهم‌ها نسبت داده مي‌شد، گفت: شهيد بهشتي در قبال اين بي‌اخلاقي‌ها مي‌فرمودند "ان الله يدافع عن الذين امنوا"

آقایان سیاسی خسته، لطفا تشریف ببرید!

دکتر وحید یامین پور که به‌عنوان آخرین سخنران صحبت خود را آغاز کرده بود، گفت که حرف آخرش را اول می‎زند تا دوستانی که خسته شده اند، بتوانند به کارشان برسند. البته آن‌طور که یامین پور صحبت‌هایش را آغاز کرد دیگر کمتر کسی دلش آمد قید حرف‎های بعدی او را بزند.

مجری سابق برنامه دیروز، امروز، فردا گفت: برخی آقایان در فضای سیاسی ایران مشغول فعالیت هستند که دیگر خسته شده اند و حال ندارند. این افراد دوست دارند سر و صدایی نباشد و همه از آنها راضی باشند. ما به اینها عرض می‌کنیم که خسته نباشند، بار انقلاب را تحویل داده و تشریف ببرند.

 

یامین پور گفت: دهه چهارم انقلاب دوره ای است که فرزندان امام خامنه ای بالغ شده اند و توانایی این را دارند که بار انقلاب را به‌دوش بکشند. این حرف یک فریب است که بگوییم دوره انقلابی گری تمام شده و وقت آن است که با لباس اتو کشیده و لبخند زنان کارها را بكنيم تا حرف رهبری زمین بماند!

وی گفت: ما از راهی که رفته ایم، پشیمان نیستیم و اجازه نمی‌دهیم در دورانی که همه جهان نگاهش به ایران است ما در دورن دچار ارتجاع شویم. کسانی که از انتخاب نشدن توسط مردم ناراحت هستند، می خواهند ما را به قبل از سوم تیر برگردانند که ما این اجازه را نمی‎دهیم که اگر هم بخواهیم برگردیم، هنوز احمدی نژاد شرف دارد به برخی از این آقایان!

یامین پور در پایان با برشمردن سه عاملی که چوب لای چرخ پیشرفت گفتمان انقلاب اسلامی می گذارند، گفت: تنازل از آرمان ها، پدر خواندگی و تمامیت خواهی سه عاملی است که در مسیر پیشرفت گفتمان انقلاب اسلامی خلل ایجاد میکند که ما باید با اینها مقابله کنیم و نشان دهیم فرزندان امام خامنه ای توان رقابت دارند. ما باید مطالبات انقلابی خودمان را در اوج نگه داریم و سرعت انقلاب را آن‌طور که امام خامنه ای انتظار دارند، حفظ کنیم.

حاشيه‌ها

حدود 1000 نفر از جوانان حامي جبهه پايداري در اين همايش حضور يافته بودند و بيش از 500 فرم همكاري نيز از سوي حاضران پر شد. اين در حالي بود كه براي حضور اين جمعيت با شكوه نه مانند برخي همايش‌ها از امكانات بيت‌المال استفاده شد، نه با اتوبوس براي پر كردن سالن، افراد آورده شدند، نه با ماشين‌هاي شهرداري تهران، تراكت‌هاي تبليغاتي همايش در سطح شهر پخش شد!، بلكه فقط از طريق انتشار خبر و پيامك‌هاي شخصي در اين زمينه اطلاع رساني شده بود.

دكتر محمد سليماني، دكتر علي اصغر زارعي، دكتر مهدي كوچك‌زاده، دكتر حسين طلا، حجت‌الاسلام رسايي، دكتر نادر طالب‌زاده، دكتر وحيد يامين‌پور، فاطمه آليا، زهره سادات لاجوردي و دكتر بتول نامجو، مهمانان ويژه اين همايش بودند.

پخش كليپي شامل رهنمودهاي علامه مصباح يزدي با استقبال حاضران روبرو شد


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





برچسب ها : نتيجه توهين‌ها و تخريب‌ها, استقبال كم‌نظير جوانان, موج گفتماني سوم تير, تالار سید الشهدا, حماسه سوم تیر, انتخابات 88, ,