حال آیا وحدت مورد ادعای آقای متکی تنها برای دیگران ضروری و نشان از پایبندی به آرمان‌های انقلاب اسلامی می باشد یا اینکه همسر وی نیز موظف به وحدت خواهد بود؟! به نظر می آید که امروزه وحدت بازیچه دست عده ای برای از صحنه خارج کردن رقبای خود شده است
منوچهر متکی وزیر برکنار شده دولت آقای احمدی نژاد که برخلاف منش سایر وزاری برکنار شده عموم دولت ها پس از شنیدن خبر عزلش، هیاهوی زیادی به پا کرد؛ این روزها دبیر اجرایی جبهه متحد اصولگرایان را برعهده دارد و در محافل مختلف از ضرورت وحدت در قالب جریان متحد سخن به میان می آورد امّا انگار وی در این رسالت خویش ناکام بوده به گونه ای که او نتوانسته حتی همسرش را با ادله خود قانع کند.

به گزارش سرویس سیاسی بی باک، منوچهر متکی چندی پیش در اولین همایش جبهه متحد در استان چهارمحال و بختیاری مدعی شد
: من حامل سلام آیت الله مهدوی کنی و آیت الله مصباح یزدی به این مردم هستم!

اینکه چگونه از جانب علامه مصباح یزدی نماینده چنین رسالتی شده است و آیا در این اظهاراتش صادق بوده یا خیر؛ وارد آن نمی شویم امّا آنچه بدیهی است اینکه بخش بعدی اظهارات آقای متکی و دعوت وی به وحدت با عملکرد فعلی همسر وی کاملا تناقض دارد.

دبیر اجرایی جبهه متحد اصولگرایان گفت: وحدت، یک تاکتیک سیاسی نیست بلکه یک استراتژی همیشگی برای امروز و فردای اصولگرایان و همه کسانی است که به آرمان‌های انقلاب اسلامی پایبند هستند.

منوچهر متکی در همایش هیات‌های داوری و اجرایی جبهه متحد اصولگرایان با بیان اینکه "مبانی وحدت در آموزه‌های اسلامی ماست"، افزود: برخی با ارایه تحلیل‌های غلط اظهار می‌کنند که چون جبهه دوم خرداد در انتخابات نیامده، پس خوب است که به یک وزن‌کشی، زورآزمایی و رقابت بین اصولگرایان روی آوریم ولی این تلقی درست و واقعی نیست؛ چراکه آنها با چراغ خاموش آمده‌اند و به اصطلاح با مهره‌های سفید لیست خواهند داد.

وی اضافه کرد: دوستان ما می‌توانند ده سال به عقب برگردند و یکی از دلایل شکست اصلاح‌طلبان را در همین نکته جستجو کنند. خداوند با هیچ قومی عقد اخوت خاص نبسته است و تاریخ همیشه ظرفیت تکرار را دارد. اصلاح‌طلبان اگرچه مشکل ناکارآمدی گفتمانشان را دارند ولی با تابلوهای متفاوت در انتخابات مجلس نهم شرکت می‌کنند.

حال گزارشات حاکی است که همسر منوچهر متکی در قالب ائتلاف بزرگ اصولگرایان در انتخابات مجلس نهم از حوزه تهران، شرکت می​کند.


پیش از این اعلام شده بود طاهره نظری، همسر وزیر پیشین امور خارجه کشورمان که از حوزه انتخابیه تهران نامزد حضور در انتخابات مجلس شده بود؛ بدلیل عدم درج اسم وی در لیست جبهه متحد اصولگرایان در تهران از کاندیداتوری انصراف داده است. اما با اعلام فهرست ائتلاف بزرگ اصولگرایان مشخص شد که وی در قالب یک لیست دیگر کاندیدا شده و ضرورت وحدتی که شوهرش از سخن می گفت را قبول ندارد.
 

حال آیا وحدت مورد ادعای آقای متکی تنها برای دیگران ضروری و نشان از پایبندی به آرمان‌های انقلاب اسلامی می باشد یا اینکه همسر وی نیز موظف به وحدت خواهد بود؟! به نظر می آید که امروزه وحدت بازیچه دست عده ای برای از صحنه خارج کردن رقبای خود شده است و بی شک جبهه متحد اصولگرایان بدلیل عدم طرد چند مردود فتنه و عدم مرزبندی شفاف با ساکتین فتنه و حامیان باندهای قدرت و ثروت، عامل اصلی تفرقه و جدایی اصولگرایان شده است و برخی کسانی که به هر بهانه ای دم از ضرورت وحدت می زدند؛ وقتی لیست متحد را به نفع شخصی خویش ندیدند ، به راحتی اظهارات قبلی خود و منسوبانشان را زیر پا گذاشتند و این ماهیت همان وحدتی است که حضرت علامه مصباح یزدی در وصف آن فرمودند: " وحدت به خودي خود مطلوب نيست، بلکه زماني که بر محور حق باشد مطلوب خواهد بود، چرا که اگر انسان از برخي مباني حق کوتاه بيايد با ضد انقلاب و جنايتکار نيز مي‌تواند وحدت کند، آيا در اين صورت وحدت خوب است؟ " امّا برخی افراد اظهارات حضرت علامه مصباح یزدی را تفرقه افکنانه خواندند و گفتند این وحدت نه تنها مطلوب است بلکه ضرورت هم دارد!
 

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





برچسب ها : زوج سیاسی, وحدت, متکی, ,