جزئياتي از فرش قرمز باكو براي تروريست‌هاي اسرائيل
همكاري ويژه دولت آذربايجان با عامل موساد به‌نام "جاويدان" در ترور دانشمندان ايران
 

 

يك هفته پس از احضار سفير دولت آذربايجان به وزارت‌خارجه و ابلاغ اعتراض شديد ايران به وي در خصوص همكاري دولت متبوعش با تروريست‌هاي موساد كه عامل عملياتي و سازماندهي ترور دانشمندان ايران بوده‌اند، خبرنگار ما به جزئيات جديدي از اين همكاري‌ها دست يافت.

به گزارش رجانيوز، يك يهودي با نام مستعار "جاويدان" كه سازماندهي عمليات تروريستي موساد عليه شهيد مصطفي احمدي روشن و شهيد دكتر مسعود علي‌محمدي را برعهده داشته است، اكنون در خاك آذربايجان حضور دارد و اين عمليات‌ها را نيز از همين كشور هدايت كرده است.

نكته قابل توجه اينكه، دولت آذربايجان صرفاً به پناه دادن به اين عامل تروريستي اكتفا نكرده است، بلكه سیستم امنیتی اين كشور با ارایه امکانات فنی و لجستیکی و بمب های انفجاری، به این عامل موساد کمک کرده است.

دو سال پيش نیز یکی از عوامل موساد به نام مجید جمالی فشی که در ایران دستگیر شده بود، اعتراف کرد که تسهیلات ویژه فرودگاهی در فرودگاه حیدرعلی اف باکو جهت سفر به تل آویو با اسناد جعلی، در اختیار وی گذاشته شده بود.

هفته‌ي گذشته، به‌دنبال تردد برخی از تروریست‌های مرتبط با ترور دانشمندان هسته ای ایران به جمهوری آذربایجان و برخورداری از برخی تسهیلات در آن کشور برای عزیمت به تل آویو و همکاری با شبکه های جاسوسی رژیم صهیونیستی، جوانشیر آخوندوف، سفیر آن کشور به وزارت امور خارجه احضار و مراتب اعتراض ایران به وی ابلاغ شد.

جمهوري اسلامي به‌طور رسمي خواستار دستگیری و استرداد عامل موساد که با نام مستعار جاویدان فعالیت دارد، شده است.

در اعتراض به رفتار دولت جمهوری آذربایجان در قبال ترور دانشمندان هسته ای ایران ، هفته گذشته سفیر جمهوری آذربایجان در تهران به وزارت امورخارجه جمهوری اسلامی ایران احضار و رسما به باکو اعتراض شد.

مطالب مرتبط:

سفیر آذربایجان به وزارت امور خارجه احضار شد

دستگاه ديپلماسي ايران از وزارت‌خارجه افغانستان فشل‌تر است؟


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





برچسب ها : تروريست‌هاي اسرائيل, همكاري ويژه, دولت آذربايجان, عامل موساد, جاويدان, ترور دانشمندان ايران, ,