در این جلسه که دوشنبه شب در فضایی بسیار صمیمی برگزار شد؛ مدیرمسئولان پایگاه های خبری رجانیوز، بی باک نیوز، پایگاه خبری 598، صراط نیوز، عصر امروز و چند تن از دوستان رسانه ای دیگر حضور داشتند.
جبهه پایداری انقلاب اسلامی با شعار "عقلانیت؛ معنویت ؛ عدالت؛ حول محور ولایت" اعلام موجودیت کرد و از همان ابتدا بخاطر سر دادن شعارهای انقلابی و حضور و حمایت بسیاری از بزرگان انقلاب از این جبهه در بین مردم پایگاه محکمی پیدا کرد و روز به روز بر خیل مشتاقان و علاقمندان به این جبهه مردمی و انقلابی افزوده شد.

در این میان عده ای که منافع مادی و دنیوی خود را در خطر می دیدند و از نشر افکار و اندیشه های مطهری زمان و عمار پایداری حضرت علامه مصباح یزدی و شاگردانش احساس خوف و هراس داشتند، هر روز به بهانه ای به تخریب جبهه پایداری انقلاب اسلامی پرداختند که در این میان برخی رسانه های ارزشی نیز دانسته یا ندانسته با مخالفان این جبهه همراهی کردند.

از آنجا که معدود رسانه های حامی جبهه پایداری انقلاب اسلامی با احدی جز ولایت عهد و پیمان نبسته اند؛ تقاضای وقت ملاقاتی با دبیرکل جبهه پایداری انقلاب اسلامی نمودند تا علاوه بر تجدید دیدار، برخی ابهامات و شایعاتی که در فضای رسانه ای علیه این جبهه مطرح می شود را در جلسه ای با حجت الاسلام و المسلمین دکتر آقا تهرانی مطرح کنند و پاسخ های آقا تهرانی را در این زمینه بشنوند و این خود محکمترین دلیل بر مستقل بودن ، صداقت ، حق محوری و عدم وابستگی این رسانه ها به باندهای قدرت و ثروت و جناح های سیاسی می باشد.

در این جلسه که دوشنبه شب در فضایی بسیار صمیمی برگزار شد؛ مدیرمسئولان پایگاه های خبری رجانیوز، بی باک نیوز، پایگاه خبری 598، صراط نیوز، عصر امروز و چند تن از دوستان رسانه ای دیگر حضور داشتند.

نهایتا حوالی ساعت 7 شب حجت الاسلام و المسلمین آقا تهرانی بعنوان دبیر جبهه پایداری انقلاب اسلامی و جناب آقای استاد آقا از کاندیدای این جبهه در حوزه انتخابیه تهران به این جمع ملحق شدند و ابتدا اهالی رسانه به نوبت سئوالات و شبهات خود و شنیده هایشان از دیگران را مطرح کردند و آقا تهرانی نیز با متانت همیشگی و سعه صدر به این اظهارات گوش فرا دادند.

پس از اتمام صحبتهای اهالی رسانه، حجت الاسلام آقا تهرانی به تک تک سئوالات پاسخ دادند که نهایت امر همه افراد حاضر در جلسه قانع شدند و بعد از آن آقا تهرانی با اینکه بسیار خسته بودند وساعاتی  بعد باید در برنامه پارک ملت حاضر می شدند به تقاضای وقت ملاقات خصوصی یکی از اصحاب رسانه پاسخ مثبت دادند و سایر حاضرین نیز از همدیگر خداحافظی کردند و از جلسه خارج شدند.

از آنجا که این نوع جلسات عموما خصوصی بوده و ارزش خبری هم ندارد ، هیچ یک از رسانه های حاضر در آن جلسه گزارش این دیدار را منتشر نکردند امّا یکی از رسانه هایی که به هیچ وجه در این جلسه حاضر نبوده است متاسفانه در یک بداخلاقی آشکار، گزارشی خلاف واقع از این دیدار منتشر می کند که اگر غرض از انتشار آن تفرقه افکنی بین نیروهای ارزشی نبوده است؛ قطعا خطایی فاحش از جانب این رسانه صورت گرفته است.

بنده بعنوان مدیر مسئول پایگاه خبری بی باک؛ قصد بررسی صحت و سقم مطالب بدین شیوه جزئی را نداشتم امّا وقتی مشاهده کردم که با وجود حذف این خبر در سایت اصلی منتشر کننده، برخی رسانه ها چند ساعت بعد از حذف این گزارش خلاف واقع، اقدام به انتشار این گزارش نموده اند، نشان از یک برنامه ریزی هماهنگ برای تخریب جبهه پایداری انقلاب اسلامی دارد. لذا برخود لازم دانستم تا اصل ماجرا را مفصلا توضیح دهم.

این رسانه در این گزارش خلاف واقع خود نوشت: "در پی اختلافات گسترده در جبهه پایداری انقلاب اسلامی و تنگ نظری این جریان در ارائه لیست انتخاباتی خود در تهران و تخریبهای گسترده این جبهه علیه جبهه متحد اصولگرایان که مورد تائید جامعتین می باشد، مدیر مسئول پایگاه خبری " بی باک" از رسانه های حامی جبهه پایداری از صبح امروز دست از حمایت از این جریان برداشت"

این گزارش ابتدایی آنچنان عجیب و بی مبناست که هر کسی که مروری بر اخبار و مطالب پایگاه خبری بی باک نماید به کذب بودن این موضوع پی خواهد برد و بیش از این در اینباره توضیح نیاز نیست.

این سایت در ادامه مطلب خلاف واقع خود نوشت:" گفتنی است؛ مدیر مسئول بی باک دوشنبه شب در جلسه خصوصی با دکتر آقا تهرانی که در دفتر ایشان در تهران و با حضور مدیر مسئولان سایتهای بی باک نیوز، رجا نیوز و صراط نیوز برگزار شد، انتقادات تندی را نسبت به تنگ نظری جبهه پایداری در ارائه لیست تهران اعلام داشت"

 مدیر مسئول بی باک: از آنجا که بنده بعنوان اولین فرد در این جلسه صحبت کردم؛ طبق درخواست مدیر جلسه مبنی بر پرسیدن سئوالات و شبهات خود؛ برخی سئوالات و ابهامات خود و پاره ای از سئوالاتی که بعضا در برخی محافل و رسانه ها مطرح می شود را بیان کردم و دکتر آقا تهرانی نیز بعد از اتمام سئوالات همه دوستان، بصورت کامل و با حوصله هرچه تمام و تواضع همیشگی به کلیه سئوالات و ابهامات پاسخ داد و البته تفاوت انتقاد تند و سوال بسیار می باشد که این رسانه در این مورد نیز متاسفانه بداخلاقی کرده اند.

این رسانه در ادامه مدعی شد: "ص ( مدیر مسئول بی باک) با اظهار ناراحتی شدید خطاب به اقا تهرانی گفت: بسیاری از این افرادی که شما در لیست گذاشته اید را نه مردم می شناسند و نه برای مجلس کارآمد هستند چرا جبهه پایداری که ادعای ترویج گفتمان اصولگرایی دارد گرفتار رفاقت بازی و حزبی گرایی شده است"

مدیر مسئول بی باک: دوستانی که با بنده حقیر آشنا هستند می دانند که اگر نسبت به موضوعی اعتقاد نداشته باشم حتی برای یک لحظه از آن دفاع نخواهم کرد از همین جهت بوده که همراه با یکی دیگر از رسانه های حامی جبهه پایداری به وعده مالی سنگین یکی از حامیان مالی امروز جبهه متحد؛ پاسخ رد و قاطع داده ایم و حامی جبهه ای شده ایم که مملو از نیروهای انقلابی و پابرهنه می باشد و به جرات می توان قسم خورد که شاید تنها جبهه ای باشد که در این انتخابات به رسانه هایش حتی یک ریال حمایت مالی نکرده است و این رمز موفقیت آن بوده است. البته در صورت ادامه پیدا کردن بداخلاقی ها علیه جبهه پایداری انقلاب اسلامی، علی رغم میل باطنی خود برخی اسناد را در این زمینه منتشر خواهیم کرد تا سیه روی شود هر که در او غش باشد.

این رسانه در ادامه گزارش ناقص و کذب خود می نویسد: " در این جلسه خصوصی که استاد آقا یکی از کاندیدای جبهه پایداری در تهران نیز حضور داشت، ص ( مدیر مسئول بی باک) خطاب به آقا تهرانی گفت: مثلا همین آقای استاد آقا که اینجا تشریف دارند درست است که یک نیروی ارزشی هستند امّا آیا می توانند گره ای از کار مردم حل کنند. آیا مجلس با چنین شان و جایگاهی جای امثال این افراد است. تنها ارزشی بودن که بدرد نمی خورد."

مدیر مسئول بی باک: متاسفانه این گزارش مملو از عبارتهای تحریفی می باشد که این عبارت نیز از جمله همان عبارتهاست. در آن جلسه نسبت به برخی افراد موجود در لیست جبهه پایداری انقلاب اسلامی سئوالاتی مطرح شد که باوجود عدم شناخت مردم نسبت به برخی از این شخصیتها و عدم سابقه آنان در مجلس، مردم چگونه در اینباره تصمیم گیری کنند که آقا تهرانی نیز در پاسخ به آن با عباراتی بدین مضمون توضیح دادند: "همه کسانی که الان نماینده هستند؛ از یک نقطه شروع کرده اند. همه که از روز اوّل نماینده نبوده اند. اتفاقا من موافق حضور چهره های جدید هستم و حاضرم افرادی انتخاب شوند که سابقه زیادی نداشته باشند امّا مواضعشان شفاف باشد و به فکر مردم باشند."

این پاسخ آقا تهرانی و ادامه اظهرات وی آنچنان منطقی بود که همه حضار نسبت به آن قانع شدند و هیچ کس در اینباره توضیح بیشتری نخواست امّا آقا تهرانی برای روشن شدن هرچه بیشتر این موضوع، آیه و خاطره ای از حضرت امام(ره) نقل کرد که برای جمع بسیار جالب و شنیدنی بود که البته همان شب اجمالا آن خاطره را در برنامه پارک ملت با حذف بخشهایی از آن و نام برخی افراد تکرار کرد.

نکته دیگری که در اینجا باید متذکر شوم اینکه؛ اگرچه دوستان رسانه ای جبهه پایداری در این جلسه سئوالات شان را صریح مطرح کردند امّا هیچ یک از مرز ادب خارج نشدند و در مورد آقای استاد آقا نیز ادبیات مطرح شده در این گزارش کاملا کذب است و در آن جلسه صحبت از برترینها بود نه مقایسه صالح و ناصالح و لازم به ذکر است که اگر تا آن زمان برای برخی عدم تجربه آقای استاد آقا و عده ای دیگر در مجلس، جای سئوال و ابهام بود و با پاسخ منطقی دکتر آقا تهرانی کاملا قانع شدیم؛ هیچگاه نسبت به عدم صلاحیت برخی از افراد حاضر در لیست جبهه متحد شک و تردید بخود راه نداده ایم که در این زمینه توضیحات کسی بتواند ما را قانع کند.

 بی شک استادآقا با حال فعلی تجربه مدیرکلی ارشاد قم و مراکز فرهنگی زیادی را در کارنامه دارد و هیچگاه از خط ولایت و انقلاب خارج نشده است امّا بسیاری از کسانی که علم جبهه متحد را بلند کرده اند؛ به هیچ وجه نتوانسته اند کمترین نمره قبولی را در ایام فتنه کسب نمایند.

این رسانه در ادامه گزارش کذب خود نوشت: " مدیر مسئول بی باک در ادامه انتقادات خود بدون رودربایستی به اقا تهرانی گفت: وقتی افرادی چون زاکانی، ابوترابی و فدایی با اینهمه تجربه و تخصص و سابقه درخشان _ البته شاید انتقاداتی هم متوجه آنان باشد _؛ کنار گذاشته می شوند و امثال استادآقا که هیچ تجربه و تخصصی ندارد، در لیست قرار داده می شوند، چگونه توقع دارید مردم باور کنند که تنگ نظری نبوده و صرفا افراد بر اساس گفتمان اصولگرایی انتخاب شده اند"

مدیر مسئول: درباره این اظهارات کذب تنها می توان تاسف خورد که چرا اخلاق و تقوای رسانه ای در بین برخی دوستان جدی گرفته نمی شود و بدین راحتی سخنان یک فرد در قید حیات تحریف می شود با اینکه رسانه منتشر کننده می توانست برای اطلاع از صحت و سقم این ماجرا با حقیر تماس گیرد.

این رسانه در ادامه گزارش خود مدعی شد: " بعد از اظهارات مدیر مسئول بی باک دیگر افراد حاضر در مجلس از جمله آقای غ مدیر مسئول صراط و یکی از خبرنگاران خبرگزاری دانشجو اظهارات ص ( مدیر مسئول بی باک) را تائید کردند و به انتقاد از لیست جبهه پایداری پرداختند. وقتی نوبت به " ح ر "  از اهالی رسانه ای کشور شد؛ وی گفت من هیچ دل و دماغی برای حرف زدن ندارم حالا دیگه کار از کار گذشته است و نظراتم را قبلا گفته ام امّا هیچکدام عملی نشد."

مدیر مسئول بی باک: اگرچه بنده موظف به پاسخگویی درباره دیگران نیستم امّا سایر حضار می توانند علت ناراحتی آقای روزی طلب را بیان کنند. تا جایی که بنده در آن جلسه شاهد بودم و شنیدم آقای ح. ر بخاطر هماهنگ نشدن مسجدی برای جلسه چند شب بعدشان ناراحت بودند و اتفاقا به دعای جمع؛ آخر جلسه اعلام شد که مسجد حضرت آیت الله خوشوقت برای آن برنامه هماهنگ شده است.

این رسانه در ادامه بداخلاقی خود مدعی شده است: " آقا تهرانی که از صحبتهای ص ( مدیر مسئول بی باک) حسابی کلافه شده بود و برای رفتن به برنامه پارک ملت عجله داشت، عمده وقت خود را صرف پاسخ به اشکالاتی مطرح کرد که ص ( مدیر مسئول بی باک) ایراد کرده بود امّا نهایتا وی از این پاسخها قانع نشد.

مدیر مسئول بی باک: به عقیده بنده یکی از سخت ترین کارهای موجود در عالم، کلافه کردن انسانهای مهذّبی چون آقا تهرانی می باشد و بنده اعتراف می کنم که از عهده این کار سخت برنخواهم آمد. آقا تهرانی را تنها با توهین به اسلام و ولایت می توان عصبانی کرد که به لطف خدا تا کنون چنین گستاخی سنگینی نکرده ام و اقا تهرانی نه تنها به تمام صحبتهای بنده با حوصله و متانت گوش دادند بلکه بعد از اتمام سخنان من به اظهارات سایرین نیز گوش فرا دادند و تقریبا نیم ساعتی نیز وقت برای پاسخگویی به سئوالات گذاشتند که همه دوستان از جمله بنده نیز از پاسخ های ایشان قانع شدیم.

این رسانه نهایتا دم خروس منشا عصبانیتش بیرون می زند و این جلسه را به یک گزارش در سایت دیگر ربط می دهد و در ادعایی کذب می نویسد: " مدیر مسئول بی باک همچنین نسبت به دروغی که جلالی به وی درباره مناظره زاکانی و روانبخش گفته بود که سایت ج فیلم آنرا منتشر کرد، بیش از پیش عصبانی شده و به نزدیکان خود اعلام کرده است، دیگر قصد حمایت از جبهه پایداری را ندارد و صرفا بر اساس رسالت انقلابی خود از همه نیروهای اصولگرای حقیقی حمایت می کند.

مدیر مسئول بی باک: اینکه "بی باک" بر اساس رسالت انقلابی خود از همه نیروهای اصولگرای حقیقی دفاع می کند؛ جای هیچ شکی حداقل برای شخص بنده نمی باشد امّا تا کنون جبهه ای همچون پایداری انقلاب اسلامی کشف نکرده ام که مرکز تجمع این خیل عظیم نیروهای انقلاب باشد تا از آن حمایت نماییم. و نکته دیگر اینکه " بی باک" امروز پاسخ سایت مذکور را داده است و بحث دیگر اینکه نزدیکانی که این رسانه ادعا می کند که بنده به آنها فلان مطلب را اعلام کرده ام را حداقل بنده نمی شناسم.  جا دارد که این رسانه ما را در این زمینه راهنمایی کند.

این سایت در ادامه گزارش خلاف واقع خود و در اوج بداخلاقی مدعی می شود که آن جلسه نهایتا متشنج می شود و مدیر مسئول صراط نیوز با مدیر مسئول رجانیوز با هم تنش پیدا می کند که این موضوع کاملا خلاف واقع است و جلسه با صمیمیت شروع و به پایان رسید.

این رسانه در پایان گزارش خلاف واقع خود به یک خبر در سایت " بی باک" اشاره می کند و آنرا سندی بر رویگردانی " بی باک" از جبهه پایداری تلقی می کند در حالیکه بخش سرویس " انتخاب آزاد" بی باک  همانطور که از نامش مشخص است؛ بدون جهت گیری سیاسی اخبار انتخاباتی تمام جریانات سیاسی کشور را منتشر می کند و حتی لوگوی تمام جریاناتی که پایگاه اطلاع رسانی داشته اند را درج نموده است و این امر مربوط به امروز و دیروز نیست بلکه از زمان راه اندازی این سرویس سیاست گذاری آن فراجناحی بوده است و اخبار تمام جریانات و احزاب سیاسی که در چارچوب نظام فعالیت می کنند را پوشش می دهد.

گفتنی است؛ چندی پیش نیز یک نامه منسوب به آقا تهرانی با حذف نامه های قبلی و بعدی آن که مکمّل یکدیگر می باشند و جدا کردن آن نامه از سایر نامه ها و مسائل مطرح شده شفاعی، در مفهوم آن کاملا موثر می باشد و جز اسناد دفتر آیت الله مهدوی کنی محسوب می شده است؛ در اقدامی عجیب توسط یک رسانه منتشر گردید که دستمایه حمله به جبهه پایداری انقلاب اسلامی گردید در حالیکه حجت الاسلام آقا تهرانی با اخلاق و متانت همیشگی خویش از کنار این موضوع گذشتند.

با نزدیک شدن به انتخابات مجلس و گرمتر شدن بازار تبلیغات انتخاباتی، عده ای بجای معرفی خود به مردم در حال تلاش برای حذف و تخریب دیگران آنهم با گزارشات کذب و خلاف واقع هستند.

در پایان از همه دوستان رسانه ای می خواهم نسبت به پیامدهای اینگونه بداخلاقی ها و گزارشات خلاف واقع که تنها دستمایه دشمنان نظام و انقلاب می شود؛ هوشیار باشند و با رعایت اخلاق اسلامی و رسانه ای، یار و یاور نظام و انقلاب و سربازان حقیقی ولایت باشند و اشتباه احتمالی بنده یا شخص دیگری را به یک جبهه عظیم مردمی و یا عالمان بزرگی چون علامه مصباح یزدی، آیت الله خوشوقت، آیت الله مهدوی کنی، آیت الله یزدی، حجت الاسلام اقا تهرانی و ... نسبت ندهند.

همه باید بدانیم که رقابت در صورتی باعث رشد و نشاط کشور می شود که همراه با اخلاق باشد و قطعا دشمنان نظام برای تفرقه افکنی و کاشتن تخم کینه در دل نیروهای انقلاب برنامه ریزی کرده اند.

با تشکر و احترام
مدیر مسئول پایگاه خبری بی باک

 

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





برچسب ها : اختلاف افکنی, اختلاف بین رسانه های ارزشی, انتشار گزارش کذب, رجانیوز, بی باک نیوز, پایگاه خبری 598, صراط نیوز, عصر امروز, ,