دبيركل جبهه پايداري در نشست طلاب جبهه پايداري در محضر آيت‌الله خوشوقت
اگر گردن ما نردبان يك فرد بي‌صلاحيت براي ورود به مجلس شد، در جهنم او شريك هستيم

 

روز گذشته (جمعه) نشست طلاب و فضلای جوان حامی جبهه پایداری انقلاب اسلامی در مسجد امام حسن عليه السلام برگزار شد که اين مسجد، محل اقامه نماز جماعت و مباحث اخلاقي آیت الله خوشوقت از سال‌هاي دور است.

به گزارش رجانيوز، در این نشست صمیمی، حجت الاسلام و المسلمین دكتر سید محمود نبویان از كانديداهاي جبهه پايداري انقلاب اسلامي و حجت‌الاسلام و المسلمين دكتر مرتضي آقاتهراني دبیرکل جبهه پایداري سخنراني كردند و در دقایق پاياني اين نشست نيز كه مقارن با غروب آفتاب بود، حجت‌الاسلام آقاتهراني در حضور آیت الله خوشوقت به ذكر مصيبت حضرت سيد الشهدا عليه السلام پرداخت.

در اين مراسم، آقاتهرانی خطاب به اهالي تهران گفت: شما تهرانی‎ها با بقیه استان‎ها فرق دارید. یک برگه رأی شما 30 نفر را به مجلس می فرستد. 30 نفر یعنی یک کمیسیون. این افراد اگر با هم متحد و هماهنگ شوند، مي‌توانند یک کميسیون را تعطیل کنند يا برعكس يك تكاپو و پويايي خوب در مجلس ايجاد كنند، بنابراين، بايد بر روی افراد دقت کنیم و بر طبق شاخصه‎هایی که آقا فرموده اند، آن‌ها را انتخاب کنیم كه در اين زمينه، شما دانشجویان و طلبه‌ها به صورت ويژه مي‎توانيد تأثيرگذار باشيد، چون مردم از شما به عنوان افراد تحصیل‌کرده سوال می کنند و محل رجوع هستيد.

وی در مورد انتخاب افراد لیست جبهه پایداری گفت: برای این لیست، خیلی وقت گذاشتیم و آن را به بزرگان‌مان نيز ارائه دادیم.

دبيركل جبهه پايداري با عنوان كردن حدیثی ادامه داد: در روايت داريم كه انسان نباید گردنش را پل و نردبان دیگران کند، اگر فرد بي‌صلاحيتي به مجلس برود، چگونه می‎توانیم جواب بدهیم، چراكه بهشت و جهنم‎اش گردن ما نيز هست.

آقاتهراني ادامه داد: ما این لیست را به بزرگان‌مان نيز ارائه دادیم تا آن‌ها نيز نظر خود را بفرمايند و حجت داشته باشيم، همچنين نقاط ضعف بررسی شد و پيشنهادهاي خوبي از روحانيون و دانشجويان دريافت كرديم.

وي گفت: یک عده ای حضور ما را با منافع خود ناسازگار نمی‎بینند، در حالي‌كه افراد مهم نيستند، بلكه خدمت‌گزاري مهم است و اگر کاندیدایی به غیر از قصد خدمت برای ورود به مجلس تلاش کند یا به كانون‌هاي قدرت و ثروت وصل باشد، جهنم وحشناکی برای خود درست خواهد کرد.

آقاتهراني افزود: بیانات رهبري براي همه‌ي ما حجت است، در عين حال، ما به همه بزرگان احترام می گذاریم، مردم نيز حرف ما را می شنوند و خود قضاوت می کنند.

وی در ادامه گفت: هفته  گذشته مشهد بودم كه پیرمردی آمد، به بنده گفت ما شما را دوست داریم و به هرکس كه بگویید، رأی می دهیم، ولي چرا با اينكه ما هميشه در صحنه هستيم و رأي مي‌دهيم، كارها درست نمي‌شود. من چه جوابي بايد مي‌دادم، آیا بگويم دولت و مجلس کار نمی کنند؟ تقصیر کیست؟ آيا تقصیر خواص بی خاصیت است؟ چه کسي این اشخاص را روي كار می آورد؟

دبيركل جبهه پايداري افزود: در مورد نماینده ای که باید به مجلس برود، باید سخت گرفت، بنابراين، بروید اصلح را انتخاب کنید و اصلح کسی نیست که در فتنه ساکت بود.

وي با انتقاد از رويكردهاي توأم با تساهل و تسامح و اظهارات برخي افراد مبني بر اينكه نبايد در انتخاب اصلح سخت گرفت، اظهار داشت: تا کی باید بگوییم سخت نگیريد؟ بنده با يك مادر شهید ديدار داشتم، آن مادر شهید به بنده گفت ما بچه های‌مان را ندادیم که این‎گونه شود! من جواب این مادر شهید را چه بدهم؟ برخي این‌طور بي حساب و كتاب پول خرج می کنند که رقيب‌شان انتخاب نشود. ولي ما نبايد به کسی تهمت بزنيم و هزينه‌هاي سنگين كنيم، بلكه باید بصیرت دهی کرد، دوستان اهل بصیرت باشید و پیش خودتان و خدا تعالی حجت داشته باشید.

آقاتهراني تأکید کرد: درانتخاب‎های‌تان دقت کنید، اگر این کار را نکنید، عاقبت به‌خیر نمی شوید. برخي افراد عيب مي‌دانند كه کسی در مسائل عادی بی تقوایی کند، اما در وادی سیاست كه مي‌رسد، وقتي کسی فاحشه‎گری سياسي و بي‌تقوايي می‎کند، اين را عیب نمی‎دانند، در حالي‎كه اين رفتارها، عين بی‎تقوايي است.

وي با بيان اينكه انقلاب به‌ذات خود هيچ اشكالي ندارد، گفت: بچه‎هاي انقلابي بايد تلاش‌شان را بکنند كه هم‌فکرهای بيش‎تری به مجلس بروند، چرا که اگر از نظر تعداد کم باشیم، نمی‌توانیم کاری کنیم و باز چهار سال دیگر برخي از همین رفتارهاي نامناسب را از مجلس شاهد خواهیم بود.

دبيركل جبهه پايداري در پایان مراسم، روضه زهیر ابن قين از یاران شجاع امام حسین عليه السلام را خواند و از شجاعت های وی در حمایتش از سید الشهدا عليه السلام گفت و سخنانش را با این جمله به پایان برد كه "اینجا آمده ایم که هم‎دیگر را تشجیع کنیم، تساهل و تسامح برای غربی‎هاست و بگذاريد كه برای خودشان بماند."

پس از سخنان دبیرکل جبهه پایداری انقلاب اسلامی، طلاب و فضلای جوان در محضر حضرت آیت الله خوشوقت گرد هم آمدند و از نصایح اخلاقي ایشان استفاده کردند.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





برچسب ها : دبيركل جبهه پايداري, نشست طلاب جبهه پايداري, آيت‌الله خوشوقت, ,