افشاگري‌هاي برادر پادشاه عربستان درباره خيانت‌هاي عربستان در قبال محور مقاومت
عربستان و قطر براي ريختن خون مسلمانان رقابت مي‎کنند
 

 

یک شخصیت برجسته عربی با يادآوري جنگ شدید قدرت در بین اعضای خانواده سلطنتی حاکم بر عربستان به برادر پادشاه این کشور از رقابت شدید رژیم‎های آل‌سعود و آل ثانی در قطر برای ریختن خون مسلمانان به ویژه در عراق و سوریه خبر داد.

این شخصیت عربی به نقل از یکی از امرای سعودی در قاهره افزود: عربستان به همراه قطر و به دستور امریکا و رژیم صهیونیستی در حال اجرای یک طرح خونین و خطرناک در منطقه خاورمیانه است که هدفش فتنه افکنی ویران‎گر بین مسلمانان است.

هفته نامه فلسطینی المنار با اعلام این خبر در پایگاه اینترنتی خود اضافه كرد: این شخصیت عربی که نخواست نامش فاش شود، گفت: ناتوانی عبد الله بن عبد العزیز پادشاه عربستان در کنترل این کشور موجب شده است كه تصمیم گیری‌ها به دست فرماندهان سازمان‌های امنیتی و اطلاعاتی سعودی بیافتد که با سازمان اطلاعات امریکا به شدت نزدیک هستند و واشنگتن نیز فرماندهان امنیتی سعودی را مجبور کرده است با حکام امیر نشین قطر هماهنگی کنند.

این شخصیت برجسته که با امیر طلال بن عبد العزیز برادر پادشاه عربستان و مقیم قاهره روابط بسیار خوبی دارد، به نقل از وی افزود: آنچه یک گروه سلطه طلب حاکم بر ریاض و متشکل از نزدیکان وی انجام می دهند، پایه های عربستان را متزلزل کرده است و این کشور دیگر قدرت موثر در منطقه نیست، چرا که دوحه نقش عربستان را مصادره کرده و این کشور به ابزاری برای اجرای طرح جهنمی علیه عرب‎ها و اسلام تبدیل شده است. این در حالی است که طلال بارها درباره پرهیز از پیروی از قطر هشدار داده بود.

این شخصیت عربی افزود: امیر طلال در دیدار اخیرش غمگین بود و فاش کرد که عربستان پول‎های فوق العاده زیادی که فوق تصور است، به گروه‌های تکفیری در عراق می دهد تا حملات انتحاری و انفجاری در عراق بكنند و زمینه تقسیم این کشور فراهم آید و جنگ طائفه ای در عراق ایجاد شود و همه تلاش‎های عراقی‎ها برای باز گرداندن ثبات به کشورشان و آغاز سازندگی و توسعه گسترده بر باد رود.

طلال به این شخصیت عربی که لبنانی است، گفته است رهبران سعودی از بیش از یک سال پیش دیدارهای مداومی را با سران اسرائیل آغاز کرده اند که برخی از این ملاقات‎ها در کاخ‎های خانواده سلطنتی در برخی پایتخت های اروپایی و مغرب برگزار می شود و سازمان‎های امنیتی سعودی نیز گروه‎هایی را برای آموزش اقدامات انفجاری به اسرائیل می فرستند و سپس به سوریه و عراق اعزام و هسته ای خفته را در لبنان فعال می کنند و ریاض مبالغ مالی زیادی در قبال آن به تل آویو می پردازد.

این شخصیت عربی گفت: امیر طلال از خونین بودن نظام سعودی و موافقت آن با این نقش تخریبی غافل‎گیر شده و آن را صفحه های سیاهی در تاریخ خانواده اش توصیف و فاش کرده است که از بازگشت به عربستان و اقامت در آن می ترسد.

طلال تاکید کرد: در دیدار اخیرش با پادشاه از او خواسته است كه تصمیم‎هاي قاطعانه ای در زمینه نقش آفرینی و تصمیم گیری و واگذاری سمت‎ها اتخاذ کند اما پادشاه تحت تأثیر شماری از شاهزاده های مرتبط با سازمان اطلاعات امریکاست، به همین سبب به قاهره رفته است.

این شخصیت عربی نزدیک به امیر طلال گفت: طلال نقشه ای را به وی نشان داد که طرح تقسیم عربستان است و به مساحت زیادی در این نقشه اشاره کرد که برای اسکان صدها هزار آواره فلسطینی اختصاص داده شده است.

امیر طلال از سکوت خانواده اش در قبال تهدیدهاي آل ثانی ابراز تعجب و پیش بینی کرد که جنگ خونینی بین اعضای خانواه حاکم بر عربستان در آینده ای نزدیک رخ خواهد داد.

طلال در دیدارش با این شخصیت عربی فاش کرد كه سازمان‌های امنیتی سعودی هزاران نفر از مردم این کشور و مشخصا مردم منطقه قطیف و شرق عربستان را می کشند و صدها نفر از دانشجویان و روشن‎فکران نیز از بازگشت به عربستان می ترسند، زیرا بیم آن را دارند که به خاطر انتقاد از رژیم دستگیر شوند.

طلال از مسائل خطرناکی در ارتباط با موضع‏گیری عربستان در قبال سوریه سخن گفت و افزود: دشمنی ریاض با دمشق به رابطه برخی شاهزادگان سعودی با خانواده حریری در لبنان باز می گردد، چرا که شاهزادگان سعودی تلاش کردند كه خانواده حریری قدرت را در لبنان در اختیار بگیرد و با حزب الله لبنان مقابله کند.

طلال، حزب الله لبنان را تنها طرف مقاوم در منطقه توصیف و کرده است که افراد با نفوذ در عربستان طرح‎های خونینی را علیه ملت سوریه به اجرا گذاشته اند تا این کشور را تجزیه و در بین طوایف آن فتنه افکنی کنند و این بخشی از توطئه خطرناک علیه اسلام و مسلمانان است كه اگر تحقق یابد، به معنای از دست رفتن فلسطین و سازش بر سر آن و مباح شدن سرزمین‎های مسلمانان برای یهودیان است. توطئه علیه اسلام نیز به معنای ایجاد درگیری بین سنی ها و شیعیان است، یعنی آنکه عربستان فرماندهی یک جنگ امریکایی را علیه اسلام عهده دار شود.

طلال به این شخصیت عربی گفته است كه میلیاردها دلار برای خون‌ریزی در سوریه و عراق هزینه می شود و این طرح خونین، دیگر کشورها مانند اردن و لبنان را نیز هدف قرار داده است.

به گفته این امیر سعودی، متاسفانه نظام عربستان با آل ثانی در قطر در مقابل وعده های رهبری و حاکمیت بر مسلمانان برای ریختن خون مسلمانان به منظور خدمت به اسرائیل و امریکا مسابقه گذاشته است.

المنار فلسطین نوشت طلال از یک طرح رسانه ای خبر داد که به اجرا گذاشته خواهد شد تا همه این مسائل و حمایت خانواده از شجاعت شماری از فرزندانش که کشور را ترک کرده اند، بر ملا شود.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





برچسب ها : عربستان و قطر, ريختن خون مسلمانان, افشاگري‌هاي برادر پادشاه عربستان, خيانت‌هاي عربستان, ,