انتشار ليست‌هاي مشكوك و انحرافي در فاصله چهار روز مانده به انتخابات
"اصول‌گرايان اصلح" يا ليست جعلي مورد علاقه قاليباف؟
 

 

انتشار برخي از ليست‌هاي مشكوك و انحرافي كه هيچ‌يك از جريان‌هاي سياسي مسئوليت آن‌ها را برعهده نمي‌گيرند، اگرچه در انتخابات‌هاي گذشته سابقه‌دار بوده است اما به نظر مي‌رسد در انتخابات اخير مجلس به‌دليل به وحدت نرسيدن اصول‌گرايان و برخي انگيزه‌هاي محفلي، اين‌گونه بد اخلاقي‌هاي انتخاباتي و جعل ليست‌ها افزايش يافته است.

به گزارش رجانيوز، در يكي از اين نمونه‌ها روز گذشته ليستي با عنوان اصول‌گرايان اصلح منتشر شد كه با قرار دادن اسامي تعدادي از چهره‌هاي شاخص جبهه پايداري و جبهه متحد، نام دو سهم مورد نظر آقاي قاليباف شهردار تهران در ليست جبهه متحد (گروه 8+7) نيز به‌طور جالب توجهي در اين ليست گنجانده شده بود.

ظهور جريان‌ها، رسانه‌ها و ليست‌هاي انتخاباتي قارچ‌گونه در انتخابات‌هاي قبل نيز سابقه داشته است و به نظر مي‌رسد در روزهاي آينده نيز ليست‌هاي مشكوك و انحرافي با تكيه بر منابع نامعلوم مالي گسترده منتشر شود كه اكثريت آن با نيروهاي موجه جبهه‌هاي پايداري و متحد پر مي‌شود و نام تعدادي از عناصر ناشناخته يا مسئله‌دار نيز در ميان آن‌ها قرار داده شود.

نكته قابل توجه اينكه معمولاً هيچ جريان سياسي مشخصي حتي از ميان جريان‌هاي شناسنامه‌دار شب انتخاباتي نيز به‌طور رسمي مسئوليت اين ليست‌ها را نمي‌پذيرند و صرفاً با اتكا بر منابع مالي كه عمدتاً نيز سرنخ اين منابع به اموال عمومي و بيت المال مي‌رسد، چنين ليست‌هاي تهيه مي‌شود و اسامي افراد موجه جريان اصول‌گرا بدون كسب اجازه از آن‌ها براي رأي آوردن چند چهره فرعي هزينه مي‌شود.

گفته مي‌شود ليست‌هايي با عنوان‌هايي مانند "جبهه متحد پايداري"، "جبهه اتحاد و پايداري" و... مشابه ليست جعلي "اصول‌گرايان اصلح" در راه است و قرار است در تعداد بسيار زياد در شهر تهران توزيع شود.

اين در حالي است كه ليست 30 نفره جبهه پايداري همان ليستي است كه دكتر كامران باقري لنكراني سخنگوي اين جبهه دو هفته قبل اعلام كرد.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





برچسب ها : اصول‌گرايان اصلح, ليست جعلي, ليست مورد علاقه قاليباف, ,