اعلام حمایت جمعی از دانشجویان دانشگاه امام صادق(ع) از جبهه پایداری
جبهه پايداري با نمايش الگوي تكليف‌محوري و اصول‌گرايي به بزرگ‌ترين پيروزي رسيد

 

در پی تشدید تخریب‌ها و بی‌اخلاقی‌ها نسبت به جبهه پایداری انقلاب اسلامی و انتشار اخباری دروغ پیرامون این جبهه و لیست انتخاباتی ارائه شده از سوی آن، شب گذشته 150 نفر از دانشجویان، دانش‌آموختگان و اساتید دانشگاه امام صادق علیه السلام، با انتشار بیانیه‌ای، حمایت خود از این جبهه پایداری انقلاب اسلامی را اعلام کردند.

به گزارش رجانیوز در این بیانیه که نسخه‌ای از آن در اختیار رجانیوز قرار گرفته است با اشاره به شرایط سیاسی کشور پس از حماسه 9 دی، دو قطبی شکل گرفته شده در کشور برای رقابت بر سر ولایتمدار بودن و یا ولایتمدارتر بودن، ستوده شده است و از جبهه پایداری به دلیل اصرار بدون تنازل بر اصول گفتمانی تجلیل و حمایت شده است.

در ادامه متن کامل این بیانیه را می‌خوانید. اسامی امضا کنندگان این بیانیه نزد رجانیوز محفوظ است:
 
بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمنِ الرَّحيم‏
 
إِنَّ الَّذينَ قالُوا رَبُّنَا اللَّهُ ثُمَّ اسْتَقامُوا تَتَنَزَّلُ عَلَيْهِمُ الْمَلائِكَةُ أَلاَّ تَخافُوا وَ لا تَحْزَنُوا وَ أَبْشِرُوا بِالْجَنَّةِ الَّتي‏ كُنْتُمْ تُوعَدُونَ(فصلت: 30)
 
اين روزها عرصه انتخابات مجلس نهم را در شرايطي نظاره‌گر هستيم که ملت بزرگ ايران از گردنه تاريخي فتنه 88 به قله رفيع 9 دي رسيده است و چشم خود را به قله‌هاي بلند جهاني که رهبر معظم انقلاب نشان مي‌دهد دوخته است.
 
و خدا را شاکريم که بينش و تحليل ملت ايران به مرحله‌اي رسيده است که ديگر مبناي رقابت در انتخابات نه دوگانه انقلابي بودن و يا غرب‎گرا بودن که دوگانه ولايت‎مدار بودن و يا ولايت‌مدارتر بودن است. امروز صحنه سياسي ايران به آن حد از رشد و بلوغ رسيده است که مبناي رقابت و دعوا را ميزان نزديکي و تقرب به خواست و اراده ولي زمان مي‌داند و بر آن مبنا انتخاب مي‌کند.
 
سال‌هاي اخير ساليان مهم و سرنوشت‌سازي براي مردم ايران بوده است. در اين سال‌ها، اين مردم بوده‌اند که با پيشي گرفتن از خواص، خود را به رهبر رسانده و با هدايت امام گونه ايشان، ايران اسلامي را از گردنه‌هاي پر پيچ و خمي همچون فتنه 88 عبور داده‌اند و البته در اين ميان، اگر خواص خود را به امام جامعه رسانده و با مردم همراه شده‌اند اکنون مقبول امت‌اند و اگر در اين آزمون در زمره خواص مردود قرار گرفته باشند، امروز در ميان توده‌ها جايي ندارند.
 
اين روزها در حال گذران دوراني هستيم که در آن حاکميت گروه‌ها به حاکميت گفتمان تبديل شده و اينک محک و معيار گفتمان است که افراد و گروه‌ها را سنجيده و به هر يک نمره مي دهد. گفتماني که وحدت را حول محور شاخص‌ها تعريف نموده و آن را در محک شاخص‎ها تعريف مي‌كند.
 
و در اين ميان معتقديم اقدام ارزش‎مند سربازان رهبر انقلاب در تشکيل جبهه پايداري انقلاب اسلامي اين معيار و محک را براي ارزش‌گذاري جريانات سياسي و اجتماعي تثبيت خواهد کرد.
 
جبهه پايداري قبل از آنکه يک جبهه براي کسب قدرت و يا رسيدن به جايگاهي خاص در عرصه سياست باشد، به دنبال پرچم‎داري جريان گفتماني و ولايت‌مدار است که در امتحان‌هاي مختلف، ياري رهبر انقلاب را بر هر مصلحت سياسي ترجيح داده و معتقد است که به عنوان مشاوري امين در ميان دوگانه صالح مقبول و اصلح، گزينه اصلح را به مردم معرفي كند.
 
ما دانشجويان مکتب امام صادق عليه السلام معتقد هستيم پايداري بدون تنازل بر اصول مشخص گفتمان انقلاب اسلامي، تنها راه عبور از پيچ و خم مسير رو به رشد ملت ايران است و بر اين اساس حمايت خود را از رويکرد انقلابي جبهه پايداري انقلاب اسلامي که تحت هدايت عالم بصير و مطهري زمان، آيت الله مصباح يزدي و عارف روشن‌بين آيت الله خوشوقت حرکت خود را تعريف کرده است، اعلام مي‌کنيم.
 
دقت نظر ستودنی اعضای جبهه پایداری در رعایت ضوابط شرعی و اصول انقلابی برای انتخاب و معرفی کاندیداهای اصلح، توانست الگوی قابل اعتنایی از تکلیف‌محوری در انتخابات را به نمایش بگذارد و این خود، بزرگ‎ترین پیروزی برای حامیان و سامان‎دهندگان گفتمان جبهه پایداری است که حضرت آیت الله مصباح فرمودند: "اگر به تکلیف‎تان عمل کنید، پیروزی و شکست ظاهری، علی السویه است."
 
فشار همه جانبه و گسترده خارجي براي به زانو در آوردن ملت ايران در مسير پايداري بر اصول، شرايطي را ايجاد کرده است، که در انتخابات نهمين دوره مجلس شوراي اسلامي، پيش از آنکه به مجلس رسيدن هر دسته و جرياني اهميت داشته باشد، ميزان بالا و قابل قبول مشارکت مردمي در انتخابات اهميت دارد.
 
بر همين اساس، دانشجويان و دانش‌آموختگان و اساتيد بسيجي دانشگاه امام صادق عليه السلام به عنوان فرزندان کوچکي از ملت بزرگ ايران، وظيفه خود مي‌داند با تشکر از تمام افرادی که با احساس تکلیف، پا به عرصه مقدس انتخابات گذاشته و رقابتی مؤمنانه، و در شأن و تراز انقلاب جهانی مردم ایران را رقم زدند، مردم غيرت‌مند ايران را براي حضوري دشمن شکن در انتخابات مجلس نهم شوراي اسلامي، دعوت کند. که رهبر حکیم‎مان فرمودند: "آن چیزی که از لطف الهی احساس می کنم و احتمال قوی می دهم، این است که ملت ایران در انتخابات روز جمعه، سیلی سخت تری به چهره استکبار خواهد زد."

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





برچسب ها : اعلام حمایت, دانشجویان دانشگاه امام صادق, حمایت از جبهه پایداری, تكليف ‌محوري, اصول‌گرايي, ,