استقبال پرشور از همایش شکرانه حضور در بندرعباس + عکس
حسینیان: مردم نشان دادند که خواستار در جا زدن اصول‌گرایان نیستند/ عزت مقام معظم رهبري بعد از فتنه چند برابر شد

 

هرمزگان: همایش بزرگ "شکرانه حضور" در هرمزگان با استقبال پرشور بندرعباسی‌ها و با حضور عضو موسس جبهه پایداری انقلاب اسلامی برگزار شد.

به گزارش رجانیوز، در این همایش که به شکرانه حضور دشمن‌شکن مردم ولایت‏مدار هرمزگان در انتخابات و رأی اول به کاندیدای جبهه پایدای انقلاب اسلامی که به عنوان جوان‏ترین نماینده مجلس شواری اسلامی وارد خانه ملت شد، در مسجد قدس بندرعباس برگزار شد، حجت الاسلام و المسلمین حسینیان عضو مؤسس جبهه پایداری و رییس فراکسیون انقلاب اسلامی سخنرانی کرد.

حسینیان با بیان اینکه تمامی حکومت‏های استکباری پیش از این انتخابات تمام ظرفیت‏های خود را به کار گرفتند تا مردم ایران در انتخابات مجلس شرکت نکنند، افزود: مردم به‌رغم خواست دشمنان، برگ زرین دیگری را در تاریخ انقلاب اسلامی ثبت و سیلی محکمی را به گوش دشمنان زدند.

رئیس مرکز اسناد انقلاب اسلامی با اشاره به تغییر لحن سران کشورهای غربی پس از انتخابات، اظهار کرد: پس از حضور گسترده مردم در انتخابات، لحن سران آمریکا و غرب تغییر کرده و دیگر حرفی از حمله نظامی به ایران را مطرح نمی‏کنند و در مسئله هسته‌ای ایران نیز طرف‌دار مذاکره شده‌اند.

وی علت تلاش‌های دشمنان برای حاضر نشدن مردم در انتخابات را الگو شدن ایران در منطقه دانست و گفت: امروزه انقلاب اسلامی ایران نه تنها به عنوان الگوی جهان اسلام بلکه به عنوان الگوی تمامی دنیا مطرح شده است.

به گفته‌ي حسینیان، امریکا روز به روز شاهد از دست رفتن منابع و منافع خود در جهان اسلام است.

عضو شورای مرکزی جبهه پایداری، حضور گسترده مردم در انتخابات را خنثی کننده نقشه‌های دشمنان عنوان کرد و گفت: پیام دیگر حضور گسترده مردم، تاکید بر استمرار گفتمان امام خمینی و انقلاب اسلامی بود و مردم با بی‏اعتنایی به تحریم انتخابات از سوی اصلاح طلبان نشان دادند كه همچنان طرف‌دار گفتمان انقلاب اسلامی هستند.

وی ضمن ابراز خرسندی از حضور 72 درصدی مردم استان هرمزگان در انتخابات مجلس و انتخاب ابوالقاسم جراره به عنوان نماینده منتخب مردم، تصریح کرد: مردم با انتخاب نمایندگانی متدین‏تر و همچنین انتخاب گسترده نمایندگان اصول‏گرا، به گفتمان‏های وابسته به استکبار اعلام بیزاری کردند و نشان دادند كه همچنان از گفتمان انقلاب اسلامی حمایت می‏کنند.

رئیس فراکسیون انقلاب اسلامی مجلس انتخاب افرادی همچون جراره را نشان دهنده لزوم پوست‏اندازی اصول‌گرایان برشمرد و اظهار داشت: اخبار انتخاب جوانان در تمامی مناطق کشور پیچید و موجب شوکه شدن برخی افراد شد و این انتخاب مردم نشان داد که مردم خواستار درجا زدن اصولگرایان نیستند، بلکه مردم می‏خواهند در جریان اصول‏گرایی تغییراتی مطابق با زمان ایجاد شود.

حسینیان اضافه کرد: افراد با تجربه باید کم کم عرصه مدیریت را برای نسل جوانی که دارای علم و تعهد هستند، باز کنند که خوشبختانه مردم بندرعباس با انتخاب خود طلسم را شکستند و فرد جوانی را راهی مجلس کردند.

وی با تاکید بر لزوم شاکر بودن از خداوند برای نعمت انقلاب اسلامی، گفت: مسئولان و نمایندگان مجلس، باید خود را نوکر مردمی بدانند که با وجود تمامی مشکلات در راه انقلاب اسلامی استقامت کرده‏اند و مجلس نهم باید از نوکران مردم تشکیل شود نه نمایندگان و مسئولانی که خود را حاکم بر مردم بدانند.

عضو شورای مرکزی جبهه پایداری با يادآوري تلاش‏های 33 ساله دشمن برای از بین بردن انقلاب اسلامی، تصریح کرد: تمامی دشمنان انقلاب اسلامی در فتنه 88 دست به دست هم دادند تا از عزت و عظمت رهبر معظم انقلاب بکاهند اما عزت و عظمت مقام معظم رهبری پس از فتنه 88 چند برابر شد.

حسینیان انقلاب اسلامی را زمینه ساز انقلاب حضرت مهدی (عج) عنوان و کرد و اظهار داشت: امام خمینی که پیش بینی‏های ایشان همواره دقیق بود، بر این نکته تاکید داشتند که انقلاب اسلامی زمینه ساز ظهور حضرت حجت بن الحسن‏(عج) خواهد شد و ما باید خود را برای ادامه همراهی با کاروان انقلاب و عبور از سختی ها آماده کنیم.

وی ادامه داد: در مسیر انقلاب اسلامی مسئولان زیادی مردود شده و از مسیر خارج شدند اما مردم همواره با قدرت در صحنه بودند و حماسه‏هایی همچون 9 دی و 12 اسفند را رقم زدند.

رئیس فراکسیون انقلاب اسلامی مجلس در ادامه به شایعاتی که در خصوص جبهه پایداری مطرح شده اشاره کرد و گفت: متاسفانه برخی افراد در روزهای آخر نزدیک به انتخابات با مطرح کردن شایعاتی همچون حمایت نکردن آیت الله مصباح از جبهه پایداری، قصد ایجاد مشکلاتی برای این جبهه را داشتند که خوشبختانه به اهداف خود نرسیدند.

حسینیان عنوان کرد: امروز شاهد این هستیم که جبهه پایداری با رای قاطع مردم و به رهبری آیت الله مصباح در سراسر کشور به پیروزی رسیده و شایعه پراکنان به اهداف خود نرسیدند.

مردم نشان دادند که به نسل جوان گرایش بیشتری دارند

در ابتدای این همایش، دبیر جبهه پایداری در هرمزگان ضمن قدردانی از مردم به‌دليل حضور باشکوه در انتخابات گفت: مردم آگاه و باهوش ایران اسلامی بار دیگر حملات همه‌جانبه دشمنان را با حضور خود ناکام گذاشتند.

حجت الاسلام والمسلمین متین افزود: نمایندگان مجلس هشتم تا شش خرداد نماینده هستند و ما باید نمایندگان انتخاب شده را از هفت خرداد که اعتبارنامه در مجلس قرائت شد، آنها را نماینده رسمی خود بدانیم.

وی همچنین از انتخاب نماینده جبهه پایداری در هرمزگان گفت: مردم با این انتخاب خود نشان دادند که به نسل جوان گرایش بیشتری پیدا کرده‏اند.

جراره: به اصول و اعتقاد خود در انتخابات پایبندم

در این همایش نامزد جبهه پایداری در حوزه انتخابیه بندرعباس که موفق شد رای اول بندر عباس را به دست آورده و راهی مجلس شود، همچنین با تشکر از حضور گسترده مردم در انتخابات، اظهار داشت: من تنها برای رضای الهی پا به عرصه انتخابات گذاشتم و هم اکنون نوکری و خدمت برای مردم را افتخاری برای خود می دانم.

ابوالقاسم جراره ادامه داد: من در صورت رای نیاوردن نیز وجدانم راحت بود چون برای رضای خدا در انتخابات شرکت کردم و به اصول و اعتقادات خود در انتخابات پایبند ماندم.

جوان ترین نماینده مجلس نهم با يادآوري هزینه های کمی که برای تبلیغات انتخاباتی كرده،‌ بیان داشت: متاسفانه برخی افراد با بداخلاقی شایعاتی را در خصوص هزینه‏های بسیار زیاد تبلیغاتی من مطرح کرده‏اند در حالی که من در میان نامزدهای حوزه انتخابیه بندرعباس یکی از کمترین هزینه‏های تبلیغاتی را داشتم.

جراره افزود: دیگر فضای رقابت تمام شده و تمامی نمایندگان منتخب مردم و همچنین سایر افراد باید به دنبال ایجاد فضای تلاش و خدمت برای مردم باشند.

وی با تاکید بر گسترش ارتباط نمایندگان با مردم، تصریح کرد: من به دنبال تقویت ارتباط نمایندگان با مردم هستم و در این راستا از تجربه تمامی افراد دلسوز استفاده خواهم کرد.

نماینده منتخب مردم بندرعباس در مجلس نهم عنوان کرد: در حال حاضر با کمک دوستان و همراهان خود در حال تشکیل گروه‏های تخصصی برای ایجاد تحولی بنیادین در زمینه‏های مختلف استان هرمزگان در بخش قانون گذاری و نظارت بر اجرا هستیم و امیدوارم در پایان چهار سال دوران نمایندگی مردمی که به بنده اعتماد کردند، از عملکردم ابراز رضایت کنند.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





برچسب ها : استقبال پرشور, همایش شکرانه, بندرعباس, عکس, حسینیان, جا زدن اصول‌گرایان, عزت رهبري, شکرانه حضور, ,