انگليس، PressTV را تهديد كرد

 

دو ماه پس از لغو مجوز پرس تي وي در انگلستان، ابزار رسانه اي دولت بريتانيا (آفكام)، اين شبكه خبري را به تعطيلي و مصادره اموالش در لندن تهديد كرده است.

به گزارش کیهان، آفكام كه علاوه بر لغو مجوز پرس تي وي، اين شبكه را به پرداخت 100 هزار پوند جريمه محكوم كرده بود، اكنون تهديد كرده است، در صورتي كه پرس تي وي در پرداخت هر يك از اقساط جريمه بيش از هفت روز تاخير داشته باشد، دفتر شبكه را تعطيل و اموال آن را مصادره مي كند. اين در حالي است كه انگلستان تحريم هاي مالي غيرقانوني عليه بانك هاي ايراني اعمال كرده است. اين تحريم ها كه برخلاف قوانين بين المللي و منشور سازمان ملل است، هرگونه انتقال وجه از بانك هاي ايراني به انگلستان را با محدوديت هاي بسياري مواجه كرده است. دولت بريتانيا همچنين از اين تحريم هاي يكجانبه غيرقانوني، براي بستن چندين حساب بانكي پرس تي وي در انگلستان استفاده كرده است.

شبكه پرس تي وي با پوشش به ناآرامي هاي اين كشور در سال 2011، فقر، تبعيض و بي عدالتي در جامعه انگلستان و همچنين حضور نظامي آن كشور در عراق و افغانستان را كه اعتراض هاي گسترده مردمي را به دنبال داشت، به تصوير كشيده بود. اميد است مسئولين فرهنگي در داخل كشور اعم از دولت و كميسيون فرهنگي مجلس شورا با اقداماتي نسبت به فعاليت عوامل انگليس در داخل كشور مقابله به مثل نمايند.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





برچسب ها : انگليس, PressTV, آفكام, لغو مجوز, پرس تي وي, ,