ضدانقلاب باید ساکت شود و به آقای ... رای بدهد

 

پيشنهاد يكي از همكاران فتنه سبز براي شكستن تحريم انتخابات و شركت در مرحله دوم، مورد اعتراض شماري از حاميان رسانه اي فتنه قرار گرفت. مهدي خزعلي خواستار شركت در مرحله دوم و راي به علي مطهري شده بود.

به گزارش کیهان، نويسنده وبلاگ «جوينده آزادي» در شبكه صهيونيستي بالاترين با اعتراض به خزعلي- كه زماني مورد توجه اين شبكه قرار داشت- نوشت: ما چند بار از يك سوراخ گزيده شويم و ميان بد و بدتر، بد را انتخاب كنيم؟ آيا اين هم تاكتيكي براي گرم كردن دوباره تنور انتخابات است؟ ما صدايمان را با تحريم مي رسانيم نه راي دادن به علي مطهري. اين نامزد اگر واقعا در چارچوب استانداردهاي رژيم عمل نمي كرد و پايبند حكومت نبود، اصولا از فيلتر شوراي نگهبان رد نمي شد و رد صلاحيت مي شد. مطهري همان فرد متحجري است كه براي حجاب سينه چاك مي كند به گونه اي كه صداي اعتراض تاج زاده هم از زندان بلند مي شود. او همان كسي است كه به انتقاد از جريان انحرافي به خاطر سخن گفتن از كوروش پرداخت. اين واقعا مضحك و رقت برانگيز است كه مطهري قهرمان ما شود. افسوس كه عده اي متوجه نيستند يا نمي خواهند متوجه شوند!

يكي ديگر از همراهان شبكه مذكور (وبلاگ آذرك) بدون اشاره به اين كه فراري پناهنده به آمريكا نمي تواند در انتخابات شركت كند، در واكنش به پيشنهاد خزعلي نوشت: شرم باد بر من اگر در انتخابات شركت كنم. معلوم نيست چرا گرفتاري ها را زود فراموش مي كنيم؟ به راستي حافظه خود را از دست داده ايم؟ شركت در انتخاباتي كه ناظران و مجريان آن، همان دست اندركاران انتخابات سال 88 هستند، قباحت دارد. هنوز نامزدهاي ما در حصر و زندان هستند. هنوز زيدآبادي ها و ستوده ها در بازداشت هستند. آيا روي ديدن آنها را داريم؟ شرم كنيم و خجالت بكشيم. شركت در مرحله دوم انتخابات يعني پنبه كردن آنچه در دور اول رشته ايم. شرم بر من باد اگر شركت كنم.

همكار ديگر اين شبكه نيز معتقد است: به عنوان معترض به انتخابات سال 88، حاضر به شركت در انتخابات نيستم حتي به شكل اعتراضي. اين كار فقط به نفع حاكميت و مطهري تمام مي شود.

نويسنده وبلاگ خورشيد نشان نيز در بالاترين نوشته است: كاش آقاي خزعلي نمك بر زخم ها نمي پاشيد. هنوز دوستان ما در زندان هستند. آقاي مطهري است كه گفت در انتخابات 88 تقلب نشده و مخالفان در حوادث پس از انتخابات مقصرند. ايشان همان است كه به تز مكتب ايراني ايراد گرفت.

گفتني است يكي ديگر از كاربران بالاترين خطاب به نويسنده وبلاگ «جوينده آزادي» نوشته است؛ يك جوري حرف مي زني و به قول كيهان قمپز در مي كني كه انگار الان در ايران رأي گيري را تمديد كرده اند تا من و تو از انگليس برويم و رأي بدهيم! همين كاربر در ادامه مي نويسد؛ همه اميد ما به خاتمي بود كه او هم در مقابل رژيم لنگ انداخت، پس حالا كه از دست رژيم فرار كرده ايم كه خفه مان نكند، بهتر است خودمان خفه شويم و بيشتر از اين گند نزنيم!


نظرات شما عزیزان:

hdvhk n,sj
ساعت18:51---29 فروردين 1391
همین اقایان فتنه ای هشت سال حکومت داری کردند کسی نگفت خرتان به چند
خاطر جمع باش بعضی از این اقایان که شما حمایت می کنید با تعغییر گردونه فتنه ای میشوند خواهشا اینقدر بوقلمون صفت نباشید و در انتخاب افراد دقت کنید


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





برچسب ها : جوينده آزادي, بالاترين, وبلاگ آذرك, ,