روایتی از حضور علامه مصباح در شهر تهران برای شرکت در انتخابات
علامه مصباح گفتند وقتی جنس نابی مثل"آرمانخواهی "مورد توجه باشد، جنس قلابی هم زیاد می شود

 

«علامه مصباح از جبهه حمایت نمی کند»، «از لیست ناراحت است»، «گفته بروید وحدت کنید اما حرفش را گوش نداده اند»، «ایشان می خواسته علیه لیست جبهه بیانیه پایداری بیانیه بدهد اما آقای آقاتهرانی گریه و التماس کرده» این‎ها گزاره‌هایی بود که چند روز مانده به  مرحله اول انتخابات مجلس، از رسانه‎ای یا سایتی یا دهان کاندیدایی بیرون آمد و دهان به دهان پیچید.

آنقدر گفتند و گفتند و پیچید تا آنکه علامه مصباح را بر آن داشت که با یک جمله به همه این گفته و گفتن‎ها پاسخ دهد. پاسخ کوتاه بود و پر معنا: "اینجانب جبهه پایداری را بر سایر گروه‌های سیاسی ترجیح می‌دهم و نسبت به لیست جبهه هم انتقادی نداشته‌ام."  آنچنان که جای دیگری گفته بود"رعایت ضوابط شرعی و اصول انقلاب اسلامی در انتخاب کاندیداهای جبهه پایداری انقلاب اسلامی ستودنی است . "

اما مصباح شهر قم، باید پیامش را تمام و کمال می‎رساند، با همه اهل و عیالش عازم تهران شد تا در این شهر رای خودش را به صندوق بریزد. و رایش را در صندوقی گمنام در شهر تهران ریخت.


از یک هفته قبل از رای گیری مشخص شد که علامه بخاطر اهمیت آرا و تعداد نفرات و مقابله با شایعات و تخریب های صورت گرفته علیه جبهه پایداری ، برای ریختن رای به حوزه انتخابیه تهران خواهند آمد. از این موضوع کسی مطلع نبود. با همه خانواده به منزل یکی از اقوام آمده بودند. صبح زود روز جمعه ایشان آماده بودند و منتظر تا نوه‎ها و صبیه و خانواده آماده شوند.


وقتی بخاطر رعایت سن علامه پیشنهاد شد که صندوق رای گیری مانند سایر علما به منزل آورده شود ایشان گفتند: " نخیر!  همانند سایر مردم برای اخذ رای به محل های رای گیری برویم." دوستان مدرسه ای را که پله نداشته باشد و جوابگوی پای پردرد استاد باشد، برای رای گیری در نظر گرفتند.

 
همه می خواستند بدانند علامه به چه کسانی رای می دهند. وقتی علامه لیست پایداری را رو به روی خود قرار دادند زمان زیادی برای نوشتن نام های نامزدهای اصلح از دید «عالم بصیر به معنای حقیقی کلمه» طول نکشید. در این میان تنها یکی از دوستان بود که این لحظات را با تلفن همراه خود ثبت می کرد.

بقیه اعضا خانواده هم آراء خود را به صندوق ریختند. حتی آقا مجتبی و علی آقا فرزندان علامه که نتوانسته بودند به همراه علامه به تهران بیایند نیز بخاطر حساسیت موضوع به سمت تهران حرکت کرده و رای خود را در یکی از صندوق های جاده قم ـ تهران ریخته بودند.

 
وقتی یکی از همراهان با ایشان راجع به فضای آرمانخواهی و شور و نشاط جوانان دانشگاهی و اقبال مردم به گفتمان اصولگرایی در کشور سخن گفت، علامه گفتند باید توجه کرد که وقتی جنس نابی مثل "اصولگرایی و آرمانخواهی "مورد توجه و اقبال مردم است ،جنس قلابی هم زیاد می شود. باید مردم را توجه داد که جنس های قلابی خودنمایی نکند و جنس ناب را مردم انتخاب کنند.


وقتی نظرشان راجع به انتخابات و وضعیت کشور پرسیده شد، گفتند بروید ابعاد وجودی مقام معظم رهبری و شکر این نعمت را به مردم بگویید که هر چقدر تنها و تنها شکر کنیم بخاطر وجود مقام معظم رهبری ، باز هم کم است...


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





برچسب ها : علامه مصباح, آرمانخواهی, لیست جبهه, ,