سرويس هاي اطلاعاتي آمريكا پس از ۱۶ماه فشار به دولت بشار اسد اعلام كردند سقوط رژيم سوريه بسيار سخت است و هيچ شكافي نيز در حاكميت سوريه پديد نيامده است.
سرويس هاي اطلاعاتي آمريكا پس از ۱۶ماه فشار به دولت بشار اسد اعلام كردند سقوط رژيم سوريه بسيار سخت است و هيچ شكافي نيز در حاكميت سوريه پديد نيامده است.

 
به گزارش کیهان، گزارش سري اين نهادهاي اطلاعاتي و جاسوسي آمريكا منتشر نشده اما جزئيات كوتاهي كه از اين گزارش توسط رويترز منتشر شده، نشان مي دهد محافل اطلاعاتي آمريكا از واكنش قدرتمند دولت سوريه به پروژه شكاف در حاكميت اين كشور و براندازي آن شوكه و سرخورده شده اند.

براساس گزارش خبرگزاري رويترز، «تحقيقات دستگاه هاي امنيتي و اطلاعاتي آمريكا نشان مي دهد حلقه نزديكان بشار اسد همچنان وفادار به او باقي مانده و شكافي در ميان مقامات و مسئولان دولتي سوريه به چشم نمي خورد.»

يك مقام عالي رتبه امنيتي آمريكا كه خواسته نامش فاش نشود به خبرگزاري رويترز گفت: «دايره قدرت و دولتمردان بشار اسد همچنان به او و استراتژي اش وفادار هستند و متاسفانه شكاف چنداني در سياست حاكمان سوريه به چشم نمي خورد.»

براساس اين گزارش، سخنگوي كاخ سفيد و گزارش نهادهاي جاسوسي و اطلاعاتي آمريكا مي گويند سقوط رژيم سوريه با توجه به وفاداري اطرافيان و دولتمردان، بسيار سخت به نظر مي رسد.

پيش تر روزنامه «نيويورك تايمز» گزارش داد يك گروه كم شمار از ماموران امنيتي آمريكا در مرز تركيه و سوريه مستقر شده و به دنبال جمع آوري اطلاعات امنيتي درباره اقدامات نظاميان سوريه و گروه هاي مختلف اپوزيسيون سوريه هستند.

 

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





برچسب ها : گزارش اطلاعاتي آمريكا, شكست در سوريه, سقوط رژيم سوريه, دولت بشار اسد, ,