رسوایی اخلاقی در "شاباک" جنجال آفرید

نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی برای پایان دادن به جنجال رسوایی اخلاقی بوجود آمده در سرویس امنیت عمومی این رژیم(شاباک) پا در میانی کرده و از 'یوال دسکین ' رئیس شاباک خواست به این قضیه پایان دهد.

به گزارش فارس، کانال دوم تلویزیون رژیم صهیونیستی گزارش داد که "بنیامین نتانیاهو " با پا در میانی از دسکین خواسته تا "ح " یکی از مسئولان ارشد شاباک را که به دلیل یک قضیه اخلاقی اخراج شده است به سر کار خود بازگرداند.
 
بر اساس این گزارش، پس از آنکه این مسئول ارشد شاباک رئیس یکی از بخش‌های این سرویس معروف به "الف " را به برقراری روابط نامشروع با همسرش که وی نیز کارمند این سرویس است متهم کرد، "الف " این مسئول شاباک را به کمیته انضباطی که خود ریاست آن را بر عهده دارد فراخواند و با سوءاستفاده از جایگاه خود وی را از کار اخراج کرد.
 
بنابر این گزارش "ح " به کمیساریای خدمات دولت شکایت کرده و پس از بررسی قضیه مشخص شد که "الف " با همسر "ح " روابط نامشروع برقرار کرده و ارتقای شغلی همسرش در داخل شاباک نیز به این علت بوده است.
 
پس از افشای حقیقت "الف " انفصال از خدمت شد و پس از مدتی همسر "ح " نیز استعفا داد اما با وجود روشن شدن قضیه دسکین همچنان به تصمیم خود برای اخراج "ح " اصرار دارد و به همین دلیل نتانیاهو با ارسال نامه‌ای به وی خواستار بازگشت "ح " به سر کارش شد.

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





برچسب ها : رسوایی اخلاقی در "شاباک" جنجال آفرید, نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی برای پایان دادن به جنجال رسوایی اخلاقی بوجود آمده در سرویس امنیت عمومی این رژیم(شاباک) پا در میانی کرده و از 'یوال دسکین ' رئیس شاباک خواست به این قضیه پایان دهد, ,