سایت "شهر ورزش"  وابسته به شهرداری تهران فعالیت های گسترده خود را با ارسال پیامک به خبرنگاران ورزشی آغاز کرد.

به گزارش بی باک به نقل از خبرنامه دانشجویان ایران؛ این سایت خبری ضمن ارائه برنامه های شهرداری تهران در ضمینه ورزش فعالیت های مثبت شهرداری و آقای قالیباف را اطلاع رسانی می کند.

رویکرد اصلی این سایت مصاحبه های متعدد با چهره های متفاوت به ویژه چهره های ورزشی برای مثبت ارزیابی کردن فعالیت های ورزشی اخیر شهرداری تهران است.

برخی از گفته ها حاکی از آن است که  این سایت حتی با کرایه صفحات روزنامه های ورزشی مانند "گل" در برخی روزهای هفته اطلاع رسانی گسترده ای از فعالیت های ورزشی شهرداری تهران انجام داده است.

به گفته برخی سیاسیون و مطلعین فعالیت های سیاسی پس از محمود احمدی نژاد که مسیر شهرداری تا پاستور را در سال 84 طی کرد محمد باقر قالیباف شهردار کنونی تهران با استفاده از امکانات شهرداری تهران نیز به سمت ساختمان ریاست جمهوری حرکت می کند.

درج تیترهایی مانند این که " شهرداری تهران، الگوی مطلوب توسعه ورزش همگانی است " نمونه کوچک از این  فعالیت های انتخاباتی در قالب ورزشی به نفع شهردار تهران است.

به نطر می آید در یکسال باقی مانده عمده فعالیت های عمرانی و اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران به فعالیت های انتخاباتی شهردار تهران معطوف شده و شاهد حضور بیشتر محمد باقر قالیباف مقابل دوربین ها باشیم.

لازم به ذکر است پیش از این نیز اخباری در خصوص فعالیت های انتخاباتی و تصویر برداری های تبلیغاتی شهردار تهران در زمان جاری شدن سیل در مترو تهران منتشر شده بود.

همچنین محمد باقر قالیباف چندی پیش برای جذب نظر طیف مذهبی سلسه دیدارهای فصلی خود را با مراجع اعظام قم تنظیم کرده است.

لازم به ذکر است پیش از این یکی از فعالین سابق انجمن تهران اعلام کرده بود که رابطه خانه شهریاران جوان شهرداری تهران با انجمن تهران این تشکل هنجار شکن را به سمت ستاد های محمد باقر قالیباف در سال 92 می برد.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





برچسب ها : سایت ورزشی, طعم قالیباف, شهر ورزش, ,