انتشار اخبار ترور اگرچه عموما برای نشان دادن اوج خباثت و ماهیت زشت و زننده تروریست هاست اما بعضا نیز برای کسب شهرت و جایگاه قائل شدن برای فرد تهدید شده صورت می گیرد از همین رو بعید نیست که عده ای با اهداف خاص تبلیغاتی و سیاسی به خبر سازی در این زمینه بپردازند.
بار دیگر خبر ترور علی اکبر جوانفکر با هدف خاص و شاید هم کسب شهرت برای این فرد حاشیه ساز دولت در دستور کار رسانه تحت امرش  قرار گرفت تا انتشار همین خبر بدون سند و مجهول بهانه ای شود برای تخریب حزب الله و برخی از اعضای شاخص آن.

 
به گزارش سرویس سیاسی بی باک، انتشار اخبار ترور اگرچه عموما برای نشان دادن اوج خباثت و ماهیت زشت و زننده تروریست هاست اما بعضا نیز برای کسب شهرت و جایگاه قائل شدن برای فرد تهدید شده صورت می گیرد از همین رو بعید نیست که عده ای با اهداف خاص تبلیغاتی و سیاسی به خبر سازی در این زمینه بپردازند.

یک رسانه منسوب به دولت در حالی بدون هر گونه سند و مدرکی از تهدید به ترور شدن علی اکبر جوانفکر توسط جمعیت انصار حزب الله خبر داد که برخی تحلیلگران این نوع اخبار را با هدف کسب شهرت و جایگاه ویژه قائل شدن برای مشاور رئیس جمهور و از سوی دیگر بهانه ای برای تخریب مجموعه های مقدس و ارزشی می دانند.

 

 
رسانه وابسته به دولت نشوت: علی اکبر جوانفکر مشاور مطبوعاتی رئیس جمهور برای بار دوم تهدید به ترور شده است!

 
این سایت مدعی شد که خبرنگارش کسب اطلاع کرد که علی اکبر جوانفکر مشاور مطبوعاتی رئیس جمهور برای بار دوم تهدید به ترور شده است. بر اساس این گزارش، طی هفته جاری، نامه ای تهدید آمیز علیه جوانفکر،‌ با پیک موتوری به دبیرخانه موسسه فرهنگی مطبوعاتی ایران تحویل داده شده است.

 
رسانه دولت افزود: پیش از این نیز فرد دیگری با ارسال یک نامه مشابه، با ذکر مشخصات خود،‌ جوانفکر را به مرگ تهدید کرده بود. وی با شکایت جوانفکر تحت تعقیب قرار گرفت اما سرپرست موسسه فرهنگی-مطبوعاتی ایران پس از مواجه شدن با اظهار ندامت وی، از پیگیری شکایت خود صرف نظر کرد.

 
بنابر ادعای این سایت، نامه جدید بر خلاف نامه تهدید آمیز قبلی بدون امضاء و مشخصات و با جعل عنوان "جمعیت انصار حزب الله" ارسال شده است.

 
این موضوع بعد از مصاحبه الله کرم علیه برخی افراد حاضر در دولت منتشر می شود که رسانه دولت ضمن تحقیر رییس شورای هماهنگی حزب الله و صوفی خواندن وی طی مطلبی مفصل علیه او واکنش نشان می دهد.

 
رسانه دولت در پایان عنوان کرد: جوانفکر از دستگاه های ذیربط درخواست کرده است تا به فوریت این مساله را مورد رسیدگی قرار دهند و عاملان و آمران اینگونه تهدیدها شناسایی و تحت تعقیب قرار گیرند. 

 
این درخواست جوانفکر از دستگاه قضا مبنی بر شناسایی و تحت تعقیب قرار دادن فردی ناشناس(!) در حالی مطرح می شود که مشاور رئیس جمهور و سایر نزدیکانشان تا کنون به هیچ یک از دستورات قضایی پایبند نبوده اند و حتی خود را خط قرمز نظام می دانند.

 

 
گفتنی است، مشاور مطبوعاتی رئیس جمهور اگرچه با محاسنی سپید خود را مزین کرده اما برخی همچنان او را در عرصه فرهنگ و دین ناپخته دانسته و نظراتش را نزدیک به جریان انجرافی نفوذی در بدنه دولت می دانند.

 
نا گفته نماند که جوانفکر علی رغم بی تجربگی هایش در عرصه فرهنگ، سابقه زیادی در عرصه رسانه و مطبوعات دارد. وی از اوائل انقلاب تا کنون  در عموم دولتها برای خود کاری دست و پا نموده و حتی مواضع دولت اصلاحات باعث نشد که وی قید مسئولیت دفتر خبرگزاری ایرنا در مادرید  را بزند.

 
بنابر برخی گزارشات، در دوران مدیریت عبدالله ناصری بر خبرگزاری ایرنا وی از این سازمان جدا شد و توسط احمد خادم المله دوست قدیمی خود در ایرنا به محمود احمدی نژاد که آغازین روزهای تصدی سمت شهرداری تهران را می‌گذراند معرفی شد. او از آن هنگام یکی از مهره‌های رسانه ای احمدی نژاد به‌ شمار می‌رود اما انگار این روزها رسانه های دولت رسالتی جز حمایت از یک جریان خاص برای خود نمی بینند.
 

 

 
علی‌اکبر جوانفکر در تاریخ ۲۹ آبان ۱۳۹۰، به دلیل چاپ مطالب خلاف موازین اسلامی به ۶ ماه و انتشار تصاویر خلاف عفت عمومی به ۶ ماه دیگر و در مجموع به یک سال زندان و همچنین سه سال محرومیت از فعالیت های مطبوعاتی محکوم شد.

 
از دیگر دلایل محکومیت جوانفکر مصاحبه او با روزنامه اعتماد درباره عملکرد قوه قضائیه و سخنان دادستان کل کشور و توهین به حجاب اسلامی در ویژه نامه خاتون اعلام شد.

 
او در مصاحبه جنجالی اش با روزنامه اعتماد گفت : " کی وزارت اطلاعات در حوادث بعد از انتخابات دست ما بود؟ اگر بود که با درخواست استعفای مصلحی موافقت نمی‌کردیم. اژه‌ای هم وزیر اطلاعات ما نبود. ما از باور‌ها و رفتار‌ها و برداشت‌های آنها (محافظه‌کاران مخالف دولت) منحرفیم. ما آنها را قبول نداریم. رفتار و منش آنها را قبول نداریم.اصولگرایان نفهميده‌اند قافيه سياست را باخته‌اند. مشایی بازجويي نشده اما ديگر نمي‌گذارند تحرك سياسي داشته باشد. چقدر آدم بيگناه به خاطر مشايي دستگير شده؛ براي چه؟ چون مشايي را مردم دوست دارند، تخريبش مي‌كنند؟ چرا ملک‌زاده را ۶۰ روز انفرادی بردند؟ چرا آزادش کردند؟ مشکل جسمی در انفرادی پیدا کرد. زنش سقط جنین کرد. چه کسی جواب این ظلم را می‌دهد؟ انفرادی قانونی است؟آقاي اژه‌‌يي رسما احمدي‌نژاد را به مناظره دعوت كرده؛ يعني احمدي‌نژاد و وزير اطلاعات سابقش با هم مناظره كنند؛ اين اتفاقات يعني كشيده شدن بازي به راند آخر؟رييس‌جمهور به خاطر تعهداتش نمي‌تواند ۶۰ تا ۷۰ درصد حرف‌هايش را با مردم در ميان بگذارد، بنابراين شركت رييس‌جمهور در چنين مناظره‌يي، منطقي نيست. "

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





برچسب ها : مشاور رئیس جمهور, حزب الله, ترور, جوانفکر, ,