جرم مشهود نياز به حكم قضايي ندارد

 

معاون قضايي دادستان كل كشور گفت: جرم مشهود نياز به حكم قضايي ندارد، جامعه نيازمند اقتدار و قاطعيت در برخورد با جرائم و مجرمان است.

به گزارش فارس، حسين ذبحي امروز در همايش تخصصي مديران حقوقي نيروي انتظامي با تبريك دهه فجر گفت: اصول و مباني ديني و اسلامي با رهبري امام خميني(ره) سرلوحه همه آزادي‌خواهان است.

وي اظهار داشت: كميته راهبردي تعامل بين قوه قضائيه و نيروي انتظامي در حال فعاليت است و هدف اين كميته همكاري بيشتر بين قوه قضائيه و ناجا است.

ذبحي در ادامه افزود: كميته راهبردي تعامل بين اين دو دستگاه بايد در مراكز استان‌ها فعال شود، هرچقدر همكاري و تعامل بيشتر شود، روند امور از كيفيت بهتري برخوردار مي‌شود.

اين مقام قضايي اعلام كرد: اقتدار در سايه قانونمداري و قانون‌مندي است و جامعه نيازمند اقتدار و قاطعيت در برخورد با جرائم و مجرمان است.

وي اظهار داشت: ستاد مبارزه با جرائم خاص در قوه قضائيه تشكيل شده است.

معاون قضايي دادستان كل كشور گفت: اساس تمام رفتارها، نحوه اقدامات و شيوه‌ها و راهبردهاي يك سازمان برمبناي قانون است و بخش حقوقي هر سازمان بايد قوي و برجسته باشد.

وي اظهار داشت: جرم مشهود نياز به حكم قضايي ندارد و نيروي انتظامي در اين زمينه هر چه اراده كند مي‌تواند انجام دهد و ما هم بايد از نيروي انتظامي حمايت كنيم.

ذبحي افزود: امروز خوشبختانه اقدامات ناجا با مديريت خوب در حال رشد است و پليس با توجه به مأموريت‌هايي كه برعهده دارد، سخت‌ترين مشاغل را به خود اختصاص داده است.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





برچسب ها : جرم مشهود نياز به حكم قضايي ندارد, معاون قضايي دادستان كل كشور گفت: جرم مشهود نياز به حكم قضايي ندارد, جامعه نيازمند اقتدار و قاطعيت در برخورد با جرائم و مجرمان است, ,