اظهارت ناشیانه و قابل تامل معاون اول رئیس جمهور

محمدرضا رحیمی در حالی تحریمها را بسیار سخت و جدی ترسیم می کند که بزرگان نظام و بویژه حضرت امام خامنه ای بارها از ناچیز و پوچ بودن این نوع اقدامات خصمانه غرب سخن به میان آورده اند.
 
محمدرضا رحیمی در حالی تحریمها را بسیار سخت و جدی ترسیم می کند که بزرگان نظام و بویژه حضرت امام خامنه ای بارها از ناچیز و پوچ بودن این نوع اقدامات خصمانه غرب سخن به میان آورده اند.

به گزارش سرویس اقتصادی بی باک، در حالی که نظام مقدس جمهوری اسلامی در شرایط فعلی در اوج اقتدار خود قرار دارد و تنها وحدت و همدلی مردم و مسئولین می تواند خواب پریشان دشمنان را پریشانتر کند، متاسفانه عدم مدیریت برخی مسئولان و دامن زدن به اختلافات بین قوا از سوی برخی سیاسیون و همچنین سوء استفاده های برخی جریانات و باندهای سیاسی و اقتصادی در کشور باعث گردیده تا تحریمهای شکست خورده غربیها علیه کشورمان، در پاره ای از عرصه های اقتصادی، فشارهایی را بر مردم تحمیل کند که البته به لطف خداوند متعال و مقاومت مردم ایران این صنف از مشکلات نیز با درایت و همدلی بیشتر از سوی مسئولین قوای سه گانه بزودی رفع خواهد شد و دشمنان داخلی و خارجی ملت ایران، مایوس تر و ذلیل تر از قبل در مقابل خواست ملت ایران تسلیم خواهند شد.

اما نکته ای که در اینجا موجب تاسف می گردد، اینکه علی رغم ناچیز بودن فشارهای اخیر غربی ها علیه ملت ایران در مقایسه با حجم توطئه های سابق آنان و با توجه به اقتدار ملموس نظام مقدس جمهوری اسلامی در این سالها نسبت به سالهای نخست انقلاب، معاون اول رئیس جمهور اظهاراتی قابل تامل که برداشت موفق بودن غرب در تحریمهایش علیه ایران را تداعی می کند، بر زبان جاری می کند که هیچ پایه و اساسی نداشته و صرفا موجب یاس ملی و خشنودی دشمنان نظام و انقلاب می گردد!

معاون اول رئیس جمهور با غفلت از حجم فشارهای نظامی سابق دشمنان علیه ملت ایران و شکست وحدت کفر در مقابل ملت مقاوم ایران، در ادعایی عجیب شرایط تحریمهای فعلی دشمنان را شدیدترین برخورد دشمن عنوان کرد و گفت: شرایط فعلی از شرایط 8 سال دفاع مقدس (!) نیز سخت تر است اما حسرت "آخ" شنیدن را بر دل آمریکا می‌گذاریم.
 
محمدرضا رحیمی در دومین روز اجلاس روسای آموزش و پرورش استان‌های کشور، اگرچه گفت که حسرت آخ شنیدن را بر دل آمریکا می گذارد اما در در ادعایی عجیب شرایط کشور را از دوران بحرانی جنگ تحمیلی با آن حجم مشکلات و مصائب سخت تر تلقی کرد!

گفتنی است؛ حضرت امام خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی یک هفته پیش و در دیدار بیش از هزار نفر از زنان نخبه، فرهیخته و مجاهد دنیای اسلام، با اشاره به توطئه ها و اقدامات بی وقفه اما شکست خورده دشمنان اسلام و ایران در 33 سال اخیر افزودند: غربی‌ها این روزها درباره تحریم ایران جنجال آفرینی می‌کنند اما نمی‌فهمند که خودشان ملت ایران را به واسطه تحریم های 30 سال اخیر در مقابل هر تحریمی واکسینه کرده‌اند.

حضرت امام خامنه‌ای، افزودند: ملت ایران در سه دهه اخیر با جان،‌مال و عزیزان خود در مقابل همه توطئه ها و تحریم ها ایستاده و پیشرفت کرده است به گونه ای که ما امروز نسبت به 30 سال قبل، 100 برابر قوی تر هستیم.

 

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





برچسب ها : اظهارت ناشیانه, معاون اول, رئیس جمهور, محمدرضا رحیمی, تحریمهای بسیار سخت, ,