صوت:سخنرانی پناهیان با موضوع تزکیه شب پنجم

 

«اصول تزکیه؛ طرحی نو وجامع در بیان قواعد کلیدی رشدمعنوی و اخلاق اسلامی»عنوان سلسله جلسات سخنرانی حجت الاسلام پناهیان در شب‌های ماه مبارک رمضان در مهدیه تهران است.

حجت الاسلام پناهیان درباره اهمیت این سلسله بحث می‌گوید: فکر می‌کنم این بحث بتواند به عنوان یک دوره آموزشی فشرده و منسجم، آموخته‌های گذشته مخاطبان را نظم و دقت بیشتری ببخشد و عمق بیشتری در آن ایجاد کند. و در آینده هم هرچه از توصیه‌های معنوی و دینی بشنوند، آنها را بتوانند در این چارچوب ذهنی منسجم قرار بدهند. برای داشتن یک سیر معنوی و رشد اخلاقی، نیاز به این است که بدانیم از کجا باید آغاز کنیم و به کدام مسائل بیشتر توجه کنیم و چه موضوعاتی را محور قرار بدهیم.

پناهیان به موضوعات در نظر گرفته شده در این سلسله سخنرانی را نیز اینگونه بیان می‌کند: «بنده اهمّ موضوعاتی که در معارف اخلاقی موجود است و در سال‌ها تجربه تبلیغی از دوران دفاع مقدس تاکنون دیده‌ام که به شدت مورد نیاز مخاطبان بوده‌است، در یک شبکه منظم ارائه خواهم کرد.»

بنا بر اهمیت موضوعات مطرح شده در این سلسله جلسات، رجانیوز در روزهای ماه مبارک رمضان فایل صوتی سخنرانی‌ها را متناسب با هر روز منتشر خواهد کرد. این مراسم شبهای ماه مبارک رمضان ساعت 23 در مهدیه تهران برگزار خواهد شد و هر شب ساعت 24 از شبکۀ سیمای قرآن سیما و بصورت زنده از سایت مهدیه تهران قابل مشاهده خواهد بود.

در ادامه فایل صوتی جلسه پنجم از این سخنرانی را می‌شنوید:

 

Get the Flash Player to see this player.

 

برای دانلود کلیک کنید

 

خبر مرتبط

صوت:سخنرانی پناهیان در مهدیه تهران با موضوع تزکیه شب اول

صوت:سخنرانی پناهیان در مهدیه تهران با موضوع تزکیه شب دوم

صوت:سخنرانی پناهیان در مهدیه تهران با موضوع تزکیه شب سوم

صوت:سخنرانی پناهیان در مهدیه تهران با موضوع تزکیه شب چهارم


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





برچسب ها : صوت, سخنرانی پناهیان, موضوع تزکیه, شب پنجم, دانلود, اصول تزکیه, طرحی نو و جامع, قواعد کلیدی, رشد معنوی, اخلاق اسلامی, مهدیه تهران, ,