رئيس فرقه خودساخته "ابرآگاهي " دادگاهي شد

 

رئيس فرقه ابرآگاهي كه با روش‌هاي شبه‎عرفان‌هاي آمريكايي، جوانان به‎ويژه دختران دانشجو را فريب مي‌داد، دادگاهي شد.

به گزارش فارس ، روز گذشته پرونده سركرده فرقه ابرآگاهي در مجتمع قدس دادسراي عمومي و انقلاب تهران با حضور شكات، مورد بررسي قرار گرفت و بالاخره بعد از چند ماه اين فرد شياد كه سابقه چند بار بازداشت داشته است، محاكمه شد.

وي در هفته‌‌هاي اخير به برخي روش‌هاي خود در برخورد و فريب مريدانش اعتراف كرد و از آنها خواست او را به خاطر اعمال زشتش ببخشند؛ ولي شكات به خاطر اينكه اين فرد برخي زندگي‌ها را به هم زده يا برخي افراد را به روان‌پريشي انداخته بود، از وي نگذشتند و از قاضي خواستار اشد مجازات براي وي شدند.

م.ب. كه بيشتر از 3 سال با جذب دانشجويان نخبه و با روش‌هاي تنفسي، رزمي و خلسه كلاس‌هاي خود را اداره مي‌كرد، دوره‌هاي مختلفي را براي مريدان خود برگزار كرده بود.

وي در كلاس‌هاي شبانه كه معمولاً در پايان شب برگزار مي‌شد، با گياهان و شربت‌هاي روان‌گردان به اسم ابرآگاهي افراد را به خلسه برده و در اين حالت مطالبي را به پيروانش القا مي‌كرد.

اردوهاي دسته‌جمعي و مختلط نيز از ديگر برنامه‌هاي م.ب. بوده است. او به شاگردانش گفته بود هيچ‎گاه به گذشته فكر نكنند، نه به گذشته خود و نه به گذشته ديگران؛ و شاگردانش بر اين اساس هيچ‎گاه درباره گذشته وي سؤال و تحقيقي نكرده بودند و هيچ‌يك سابقه‌اي از او به دست نياورده بودند.

م.ب. با اين ترفند توانسته بود گذشته خود را پاك و در عين بي‌سوادي دكتراي فيزيك كوانتوم معرفي كند كه خوشبختانه توسط مقامات قضايي بازداشت و به سزاي اعمال خود رسيد.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





برچسب ها : رئيس فرقه خودساخته "ابرآگاهي " دادگاهي شد, ,