وقتی ارگان موتلفه بجای عذرخواهی از سخنان بادامچیان، اهانت می‌کند
بادامچیان‎؛تاریخ زنده‌انقلاب که مشام تیزش بوی‌گند نفاق راتشخیص می‌دهد!
 

 

بازتاب گسترده اظهارات کذب و عجیب قائم مقام موتلفه درباره علت رای نیاوردنش در انتخابات مجلس نهم در رسانه های ضد انقلاب، و انتقاد رجانیوز از این سخنان نسنجیده، نه تنها عذرخواهی بادامچیان و حزب موتلفه از این سخنان را موجب نشد، بلکه ارگان رسمی این حزب را نیز به پرخاشگری و توهین نسبت به رجانیوز آنهم از زبان یک عضو گمنام این حزب واداشت.

به گزارش رجانیوز، پس از آنکه اسدا... بادامچیان در گفتگو با یک روزنامه اصلاح طلب علت رای نیاوردن خود را حمایت بخشی از سپاه از جبهه پایداری اعلام کرد و به طور غیر مستقیم سپاه را به دخالت و جهت گیری در انتخابات مجلس نهم متهم ساخت، بسیاری از سایت های ضدانقلاب با پوشش این اظهارات کذب و بدون سند، دور جدیدی از حمله به سپاه پاسداران را کلید زدند، حملاتی که البته مسبوق به سابقه بود و پیش از اظهارات بادامچیان با توسل به مواضع کروبی و موسوی در فتنه 88 و بعد از آن هم علی مطهری در سال 91 انجام شده بود.

اما علیرغم این خبط بزرگ از سوی بادامچیان، نه تنها وی و حزب موتلفه حاضر به عذرخواهی نشدند بلکه در اقدامی عجیب با ارسال "توجیه نامه‎ای" به رسانه‌های خبری، با بیان کلیاتی مبنی بر اینکه اظهارات بادامچیان به درستی منعکس نشده است، باز هم به تکرار ادعاهای مورد اشاره پرداختند.
 
در همین راستا هفته نامه شما نیز در آخرین شماره خود بدون کوچکترین اشاره‌ای به اظهارات عجیب و البته غیرواقعی بادامچیان، با انتشار یک یادداشت وهن آمیز و احساسی به نقل از وبلاگ عضو گمنام موتلفه، با ادبیاتی توهین آمیز تلاش کرد تا با حمله به رسانه انعکاس دهنده خبط بادمچیان، به نوعی از زیر بار این مسئولیت شانه خالی کند.
 
«شما» در بخشی از این متن هتاکانه خود به سن و سال بادمچیان اشاره کرده و می‎نویسد: «آنوقتی که شما در عالم ذر بودید همین آقای بادامچیان زیر شکنجه ساواک و در زندان بود.» این ادعا در حالی مطرح می شود که در تفکر تاب انقلابی سابقه افراد هیچ گاه متضمن مصونیت آنها از اشتباه و انحراف نیست و با این اوصاف مشخص نیست اگر کسی بواسطه سابقه درخشان خود تا ابد از اشتباه مصون است و نباید اشتباهاتش نقد شود، به چه علت آقای بادامچیان که متولد 1320 است، به نقد خاطرات آقای منتظری که 19 سال از ایشان بزرگتر بود پرداخت؟ آیا نمی توان با همین منطق باطل مدعی شد آن زمان که آقای منتظری در حوره درس می خوانده است، آقای بادامچیان در عالم ذر بوده است! لذا وی نباید انحرافات آن مرحوم را نقد می کرد؟
 
در ادامه مطلب مورد اشاره نیز "بادامچیان تاریخ زنده انقلاب" نامیده شده! و با اوج گرفتن هتاکی ها آمده است: «بله! مشام تیز بادامچیان که بوی گند نفاق را از سالها فاصله تشخیص می دهد برای خیلیها دردسر ساز است !» این در حالی است که در هیچ جای این متن اشاره نشده است که چرا مشام تیز بادامچیان، رویکرد پر هزینه هاشمی رفسنجانی در وقایع بعد انتخابات را استشمام نکرده و ترجیح داد به توجیه رفتار هاشمی رفسنجانی و حمایت از وی برای ریاست مجدد بر مجلس خبرگان رهبری بپردازد؟!
 
اما جوان گمنام عضو موتلفه که ظاهرا اطلاع زیادی نیز از بازتاب گسترده اظهارات بادامچیان در رسانه های ضدانقلاب ندارد، در اقدامی فرار به جلو نوشته است: «چرا موتلفه و یارانش را voa و bbc و منافقین و دوم خردادی ها و محفل انحرافی و روزنامه ایران و رجانیوز و نشریه 9 دی باهم می زنند ! به راستی چرا ؟؟!!» این در حالی است که اتفاقا رجانیوز به دلیل استقبال گسترده رسانه‌های ضد انقلاب از سخنان بادامچیان به اعتراض به این سخنان و نقد آنها پرداخته است.
 
به نظر می رسد شکست کم سابقه موتلفه در انتخابات مجلس نهم بویژه در تهران در عمل منجر به بیان اظهارات شعارگونه و کلیشه ای از سوی این جریان سیاسی شده است.
 
در انتخابات مجلس نهم، محمد نبی حبیبی دبیرکل و اسدلله بادامچیان قائم مقام حزب موتلفه علیرغم سابقه فراوان سیاسی و شناخته شده بودن در میان توده های مردم و حضور در لیست جبهه متحد اصولگرایان که تبلیغات کم نظیری در تهران انجام داده بود، حتی در دور انتخابات نیز نتوانستند 300 هزار رای برای ورود به مجلس کسب کنند و در رقابت با چهره های گمنام و جوان جبهه پایداری شکست معناداری را متحمل شدند و علاوه بر آنها ، حسن غفوری فرد و علی عباسپور از دیگر اعضای این حزب نیز که به علت عملکرد خاص خود در فتنه 88 در لیست های انشعابی از جبهه متحد حضور داشتند، از راهیابی به مجلس نهم باز ماندند.
 
متاسفانه روند در پیش گرفته شده از سوی حزب موتلفه، برخی سران این تشکل خوشنام سیاسی در راستای چوب حراج زدن به سابقه درخشان موتلفه در مبارزات قبل از انقلاب می باشد و به نظر می رسد بیش از همیشه باید به این سوال پاسخ داد چرا موتلفه ای که روزگاری شهید مطهری، شهید بهشتی و شهید رجایی از اعضای آن بودند، این روزها شاهد چنین اظهار نظرهایی باشد؟ آیا این به منزله تغییر مردم است یا عملکرد و مواضع موتلفه ای ها طی سالهای اخیر بگونه ای بوده است که دیگر این حزب و اعضای آن نمی توانند پاسخگوی ذائقه انقلابی توده های ملت باشند؟
 
به نظر می رسد ندیدن واقعیات موجود، باقی ماندن در توهم رهبری نیروهای انقلابی و عبرت نگرفتن از مقاطعی ماننددوم خرداد 76، سوم تیر 84 و انتخابات مجلس نهم که در همه آنها ادبار معنادر مردم نسبت به این جریان آشکار بود، ریشه اصلی حاشیه سازی های اخیر از سوی موتلفه می باشد.

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





برچسب ها : ارگان موتلفه, عذرخواهی, سخنان بادامچیان, اهانت موتلفه, فتنه 88, حزب موتلفه, ,