به نيت ثواب، لت و پارتان مي كنند!

بازي مجازي دو تن از دست اندركاران فتنه با ترديد و تأمل در فضاي مجازي و جبهه اپوزيسيون خارج نشين مواجه شده است. كروبي و موسوي پيش از اين ضمن يك بازي تبليغاتي نخ نما، نامه درخواست مجوز راهپيمايي در حمايت از مردم مصر و تونس منتشر كرده بودند.
در واكنش به اين حركت، سايت خودنويس كه توسط شماري از عناصر فراري خارج نشين مديريت مي شود، در مطلبي با امضاي «دارا ايراني» نوشت: نامه موسوي و كروبي به طور غيرتصادفي[ !] با روز والنتاين يا عشاق مصادف شده است اما پرسشي براي من بي پاسخ مانده و آن اينكه جامعه واقعي چه قدر مانند فضاي مجازي فكر مي كند؟ فضاي مجازي با اسامي اكثر مستعار (مانند نگارنده) هزاران فرسنگ به دور از ايران (باز هم مانند نگارنده) و به دور از ترس از دستگيري و بازداشت، پشت كامپيوتر مي نشيند و مي نويسد و البته خوب هم مي نويسد ولي اينكه بتوان افراد واقعي جامعه واقعي با اسامي و هويت هاي واقعي و با ترس هاي واقعي را نيز به خود آورد مسئله متفاوتي است.
روزنت هم كه توسط سلطنت طلبان فراري اداره مي شود، در مطلبي به قلم يكي از عناصر مرتبط با محافل آمريكايي نوشت: تحركات در فضاي سايبر بازتاب دهنده نيروهاي اجتماعي نيستند و قطعاً نمي توان فيس بوك و تويتر و بالاترين را نماينده جامعه ايران و خيابان هاي تهران دانست. روزنت البته در مطلب ديگري علناً وابستگي رژيم پهلوي به آمريكا را مورد تمجيد و ستايش قرار داد.
راديو زمانه هم در تحليلي تصريح كرد: مشكل اصلي اپوزيسيون در رفتارهاي موسوي و كروبي است و اينها نمي دانند كه چه مي خواهند. محافل ضدانقلاب خارج نشين پيش از اين در مقاطعي نظير 22 بهمن 88، 11 و 12 ارديبهشت و 22 خرداد 89 بارها مدعي برگزاري تجمع خياباني شده بودند اما بعدها با عناويني نظير درازگوش تروا مورد استهزاي هم قطاران خود قرار گرفتند. با اين حال و صرف نظر از نتيجه اين خالي بندي هاي مجازي، آنچه براي سياست بازان حرفه اي مذكور مهم است، داغ كردن فضاي مجازي و ارائه بيلان كار به محافل آمريكايي و صهيونيستي و اروپايي فعال عليه ايران است تا در ازاي اين فاكتورها پول هاي هنگفتي بگيرند. برخي از عناصر ضد انقلاب بي خبر از اين زد و بندها، معتقدند كساني پاي كامپيوتر در خارج و بعضاً در داخل مي نشينند و پيتزا و كباب و پاپ كورن كنار خود مي گذارند و از آنجا چنين القا مي كنند كه با جمهوري اسلامي مي جنگند اما موعدهاي اعلام شده كه بدون هيچ اتفاقي سپري مي شود اين كاربران ساده دل و بي خبر از همه جا هستند كه افسرده تر مي شوند و آن داغ كنندگان فضاي مجازي را به عنوان چوپان دروغگو مي شناسند.
در همين حال، چند سايت ضدانقلاب ديگر و تعدادي از كاربران فيس بوك و توئيتر، نسبت به اين درخواست موسوي و كروبي با ديده ترديد نگريسته و هشدار داده اند كه امروزه جمهوري اسلامي ايران به خاطر آنچه در خاورميانه جريان دارد، از پشتوانه و اقتدار بيشتري برخوردار است و جوانان بسيجي در صورت مشاهده هواداران جنبش سبز(!) هر چه دق دلي از اسرائيل و آمريكا دارند را بر سر آنها خالي مي كنند و براي كسب ثواب بعيد نيست آنان را به قتل هم برسانند، لت و پار كردن كه جاي خود دارد. يكي از كاربران فيس بوك نيز خاتمي را به عنوان پشت صحنه اين پيشنهاد معرفي كرده و معتقد است خاتمي با رژيم زد و بند كرده و قصد دارد در مقابل اين خدمت كه نتيجه آن قلع و قمع هواداران جنبش (!) است، جواز بازگشت به عرصه سياسي بگيرد!


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





برچسب ها : به نيت ثواب, لت و پارتان مي كنند!, نامه موسوي و كروبي به طور غيرتصادفي[ !] با روز والنتاين يا عشاق مصادف شده است اما پرسشي براي من بي پاسخ مانده و آن اينكه جامعه واقعي چه قدر مانند فضاي مجازي فكر مي كند؟, ,