سایت آلمانی «Zeit» خبر داد:

کشورهای اروپایی با ایران اتمی نیز کنار می آیند
«Zeit» از نگرانی کشورهای اروپایی در خصوص عدم پایبندی ایران به تعهدات بین المللی خبر داده و گزارش می دهد: ایران دارای بمب هسته ای هم باید پایبند شرایط بین المللی باشد
یک سایت آلمانی از آمادگی کشورهای اروپایی برای پذیرش ایران هسته ای خبر داد.

به گزارش سرویس بین الملل بی باک ؛ سایت خبری «Zeit» در گزارشی که به احتمال حمله نظامی رژیم صهیونیستی به ایران پرداخته و از عدم تمایل و حمایت کشورهای اروپایی و ایالت متحده در این باره خبر داد.

 
این گزارش «میت رامنی» کاندیدای ریاست جمهوری امریکا را یکی از عوامل اصلی ایجاد بالارفتن تنش ها و هم چنین تحریک علیه مقامات ایران دانسته و در این باره می نویسد: تهدید های بنیامین نتنیاهو نخست وزیر اسرائیل در مورد جنگ یک جانبه علیه ایران کمتر شده بود. اما با ملاقات میت رامنی (کاندیدای جمهوری خواه انتخابات ریاست جمهوری آمریکا) این موضوع دوباره داغ شد. زیرا رامنی عنوان داشت که، او از یک حمله ی یک جانبه از طرف اسرائیل به تأسیسات اتمی ایران حمایت می کند.

 
هم چنین این سایت خبری از عدم اقبال مسئولین امنیتی و نظامی این رژیم برای حمله به ایران خبر داده است و به نقل از «دیسکین» رئیس بخش داخلی شین بت می نویسد که حمله نظامی به ایران فرایند هسته ای این کشور را سریع تر می کند.

 
با بالارفتن تهدید ها از سوی سران رژیم صهیونستی و حمایت میت رامنی در این باره چندی پیش «لئون پانتا» وزیر دفاع امریکا سفری به سرزمین های اشغالی داشت و از عدم حمایت و مخالفت این کشور در حمله به تاسیسات هسته ای ایران خبر داد.

 
«Zeit» از نگرانی کشورهای اروپایی در خصوص عدم پایبندی ایران به تعهدات بین المللی خبر داده و گزارش می دهد: یک ایران دارای بمب هسته ای هم باید پایبند شرایط بین المللی باشد و در ادامه از پذیرش فعالیت های هسته ای ایران از سوی کشورهای غربی خبر می دهد.

 
اما آن چیزی که در فضای سیاسی این کشورها شاهد آن هستیم فضا سازی سران رژیم صهیونیستی در خصوص فعالیت های صلح آمیز هسته ای کشور است که تاحدودی توانسته است سیاه نمایی های از روند گفتگو ها ایجاد کنند.

 
هر چند که مقامات امریکایی و صهیونیستی به صورت های گوناگون اعلام کرده اند که نتوانسته اند جلوی فرایند هسته ای کشور را بگیرند در صد هستند که حداقل بتوانند ایران را متقاعد کنند که از دستیابی به غنی سازی 20 درصد جلوگیری کنند و فعالیت های هسته ای ایران را در حد مصرف اورانیوم 3/5 در صد نگه دارند.

 
امری که مقامات تهران آن را به هیچ وجه نپذیرفته اند و در صحبت ها خود از غنی سازی بالای 20 درصد سخن به میان آورده اند

 
چندی پیش نیز عباسی رئیس سازمان انرژی هسته ای از آمادگی آن مرکز برای تولید سوخت هسته ای مورد نیاز کشتی های قاره پیما خبر داد ، خبری که بسیاری از رسانه های غربی را در شک قرار داد.

 
قطعاً باید سفری «میت رامنی» کاندید جمهوری خواه امریکا را برای جذب نظر صهیونیست ها در خصوص حمایت از وی برای پیروزی در انتخابات ریاست جمهوری دانست.چراکه نباید فراموش کرد که در امریکا این لابی های سیاسی صهیونیست ها است که سیاست های کلان این کشور را تعیین می کند.

 

 

 
ترجمه:کیوان فاضلی

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





برچسب ها : Zeit, کشورهای اروپایی, ایران اتمی, سایت آلمانی Zeit, ,