پدر شهيد احمدي روشن در نشست خبري خانواده‌هاي شهداي هسته‌اي:
مقابل سازمان حقوق بشر چادر مي‌زنم/ مصطفي همه دار و ندارم بود
 

 

پدر شهيد احمدي روشن در نشست خبري خانواده‌هاي شهداي هسته اي گفت: مصمم هستم تا در برابر سازمان حقوق بشر چادر زده و صداي مظلوميت خانواده‌هاي شهداي هسته اي را به گوش جهانيان برسانم و از استكبار جهاني خونخواهي كنم.

به گزارش رجانيوز، خانواده‌هاي شهيدان احمدي روشن، عليمحمدي و قشقايي با حضور در جمع خبرنگاران متن دادخواست خود عليه رژيم صهيونيستي را قرائت كردند.

در ابتداي اين نشست پدر شهيد احمدي روشن با تشكر از سربازان گمنام امام زمان(عج) در دستگيري عوامل ترور شهداي هسته‌اي گفت: دستگيري اين عوامل كافي نيست و ما را راضي نمي كند. اينكه يك غده سرطاني در منطقه عزيزان ما را ترور كند و اين جنايت خونخواهي نشود براي ما مشكل است.

وي گفت: اگر صدها نفر از عوامل اين جنايتها هم دستگير شوند و به سزاي اعمال خود برسند ما را راضي نخواهد كرد مگر اينكه حتي قطره‌اي از آبروي نداشته صهيونيسم جهاني را بريزيم. اگر استكبار جهاني اقدام به تروري مي كنند بايد بدانند كه اين كار عقوبت خواهد داشت و در دادگاه‌هاي بين‌الملي شماتت خواهند شد.

پدر شهيد احمدي روشن از همه رسانه‌ها خواست كه مظلوميت خانواده هاي شهداي هسته‌اي را پيگيري كنند و ادامه داد: مصطفي براي ما فقط يك پسر نبود، او عمود زندگي ما بود، من فقط همين يك پسر را داشتم و اينكه در راه خدا او را دادم من را راضي ميكند اما از شما مي خواهم كه اين خونها ريخته شده را پيگيري كنيد. پسر من مثل خيلي از بچه‌هاي اين كشور شبانه روز تلاش كردند تا راديو دارو توليد شود تا توليد اين داروها در انحصار كشورهاي اروپايي نباشد.

وي با اشاره به صحبتهاي صريح وزير امور خارجه آمريكا درباره ترور دانشمندان هسته اي ايران گفت: قرآن به ما اين اجازه را داده است كه اگر مورد ظلم قرار گرفتيم به مقابله برخيزيم و عليه آنها قتال كنيم.

 

ما مظلوم واقع شديم

پدر شهيد احمدي‌روشن با برشمردن جنايتهاي آمريكا و همدستانش در افغانستان، عراق، بحرين و... گفت: ديگر همه دنيا فهميده اند كه ادعاهاي آمريكا و غربي‌ها درباره دموكراسي دروغ است و اين بيداري اسلامي بخشي از نتيجه اين دانستن است. ما بايد صداي مظلوميت شهداي هسته اي و 1700 شهيد ترور را به گوش جهانيان برسانيم.

وي ادامه داد: از مسئولين مي خواهم كه شرايطي را فراهم كنند تا من بتوانم در برابر سازمان حقوق بشر جهاني چادر بزنم و استكبار جهاني را رسوا كنم. اگر هم مسئولين كمكي نكنند تمام زندگي‌ام را مي فروشم و خودم اينكار را به هر نحوي كه شده انجام مي‌دهم تا صداي مظلوميت شهداي هسته‌اي و خانواده‌هايشان به گوش جهانيان برسد.

پدر شهيد احمدي روشن در پايان سخنانش گفت: ما مظلوم واقع شديم؛ مصطفي همه دار و ندار ما بود. چرا بايد خون فرزندان ما، خون اين همسران، خون اين پدران در كف خيابان‌ها بريزد؟ كساني كه اين ترورها را انجام داده‌اند بايد يك روز جواب مردم دنيا را بدهند و امان از روزي كه مردم عليه اينها بپا خيزند.



اگر 10 پسر هم داشتم تقديم اسلام مي‌كردم

پدر شهيد قشقايي هم در ادامه با تاييد صحبتهاي پدر شهيد احمدي روشن، سخنان او را حرف دل همه خانواده‌هاي شهداي هسته اي دانست و گفت: بايد انتقام قطره قطره خون اين شهدا گرفته شود، ما داغداريم، اين داغ سنگين است.

مادر شهيد احمدي روشن نفر بعدي بود كه از جمع خانواده‌هاي شهداي هسته اي حاضر در سالن صحبت مي كرد.
او در سخنان خود خطاب به آمريكا و رژيم صهيونيستي گفت: بدانيد اگر ده تا پسر ديگر هم داشتم همه را در راه آزادي فلسطين و سربلندي ايران و اسلام فدا مي‌كردم.

همسر شهيد عليمحمدي هم بعنوان سخنران بعدي در ادامه اين مراسم به جنايتهاي آمريكا و استكبار جهاني عليه ملت ايران در طول 33 سال گذشته اشاره كرد و گفت: آيا اين مردم جزو بشريت نيستند كه شما كه دم از حقوق بشر مي زنيد اين جنايتها را در حق آنها انجام داديد؟ چه كسي سلاح شيميايي به عراق داد؟ چه كسي وسايل ترور را در اختيار تروركنندگان گذاشت؟

وي با اشاره به سوابق علمي همسر شهيد خود گفت: دكتر عليمحمدي 55 مقاله ISI داشت و خيلي از دانشمندان دنيا به مقالات ايشان ارجاع داده بودند. او چهره اي شناخته شده در جهان بود پس چرا كسي پيدا نشد كه به ترور وي اعتراض كند؟

همسر شهيد علي محمدي ادامه داد: اين شهدا فقط بدنبال آباداني كشور خود بودند و دشمن هم از همين مي ترسد. آنها فقط از پيشرفت هسته اي ما نمي ترسند بلكه با هر پيشرفتي در هر زمينه اي كه باشد تنشان به لرزه مي افتد. اما بايد بدانند كه با ترور اين دانشمندان وقفه‌اي در راه پيشرفت كشور ما بوجود نخواهد آمد و دانشمندان ديگر جاي آنها را پر خواهند كرد.

گفتني است خانواده هاي شهداي هسته اي در سخنان خود به روز قدس اشاره كرده و خواهان حضور پرشور مردم در راهپيمايي اين روز شدند.



اين ترورها عزم فرزندان اين ملت را راسخ‌تر مي‌كند

ر ادامه اين نشست خبري همسر شهيد علي محمدي دادخواست خانواده‌هاي شهداي هسته‌اي عليه رژيم صهيونيستي و استكبار جهاني را قرائت كرد، كه متن آن بدين شرح است:

امروز فرزندان ایران اسلامی با درخشش در عرصه های علمی، سیاسی، معنوی، نظامی و فرهنگی توانسته اند الگوی گفتمان اصیل دینی و انقلابی را به قله های اقتدار و پیشرفت برسانند و این امر موجب انفعال و ترس ذلیلانه استکبار و صهیونیسم جهانی و ایادی و عوامل مزدور آنها و همچنین تمسک آنها به انواع توطئه ها شده است.

تمسک دشمنان اسلام و ایران به ترور فیزیکی دانشمندان کشور آینه تمام عیار ضعف و درماندگی آنان در برابر اقتدار، هوشمندی و حقانیت انقلاب اسلامی است و توسل به این شیوه ننگین و نفرت زا، ضعف و ترس اردوگاه استکبار به سرکردگی صهیونیسم جهانی را نمایان می سازد.

امروز اقتدار ایران و افق پیروزی آن بر تمامیت کفر، نفاق و استکبار در نام و راه شهیدان والامقامی مانند علیمحمدی، شهریاری، رضایی نژاد، احمدی روشن و قشقایی تبلور یافته است و ما بر خود لازم می دانیم ضمن رهروی راه آنان از طریق این دادخواست به جهان و جهانیان اعلام کنیم که اقدامات دولت های استکباری و در رأس آنان آمریکا، انگلیس و رژیم غاصب صهیونیستی در زمینه ترور نخبگان و دانشمندان هسته ای به دور از اصول انسانی بوده و ضمن اینکه شکایت و اعتراض خود را به چنین اقدامات ضد بشری اعلام می کنیم، با قاطعیت می گوییم چنین حرکت های ننگینی نه تنها فرزندان این مرز و بوم را از حرکت و تلاش سازنده در عرصه های علمی بازنخواهد داشت بلکه موجب خواهد شد آنان به مراتب محکم تر از گذشته و با عزمی راسخ تر گام های مؤثرتری بردارند.

ما از مردم عدالتخواه، استقلال طلب و صلح جو در سراسر جهان می خواهیم در برابر چنین حرکت های شرم آور ساکت ننشینند و با همدردی و اتحاد با سایر ملل در مقابل این اقدامات خبیثانه اعتراض خود را نشان دهند.

مردم جهان بدانند که ایران و ایرانی هر گونه تلاش و موفقیت در عرصه علمی را به منظور پیشبرد و آبادانی به کار می گیرد و فرزندان این مرز و بوم با مجهز بودن به سلاح تقوا، ایمان و دارا بودن روحیه ایثار و شهادت از پیشرفت های علمی در راستای احیای انسانیت و فعالیت های صلح جویانه بهره خواهند جست.

ما یقین داریم که تمامی ملل و به ویژه ملل مسلمان با همین سلاح و با همدلی و اتحاد با یکدیگر می توانند پیروز این عرصه باشند.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





برچسب ها : پدر شهيد احمدي روشن, سازمان حقوق بشر, شهداي هسته اي, دادخواست عليه رژيم صهيونيستي, ,