شبکه خبری الجزیره لحظاتی پیش خبرداد که حسنی مبارک رئیس جمهور مصر این کشور را ترک کرده و به نقطه ای نامعلوم گریخته است. این در حالی است که به گفته مقامات ارتش مصر وی قرار بود امشب در سخنرانی خود رسما از قدرت کناره گیری کند. گفته می شود وی سخنرانی خود را پیش از ترک مصر ضبط کرده است و برای جلوگیری از خطرات احتمالی و دستگیری توسط مردم پیش از پخش این سخنرانی مصر را ترک کرده است. همین موضوع نیز باعث شده است که اخبار کناره گیری وی از قدرت پیش از پخش رسمی سخنرانی به بیرون درز کند.
 

هم اکنون شبکه های خبری تصاویر مستقیمی را از میدان التحریر قاهره پخش می کنند و در این تصاویر حضور میلیونی مردم مصر و شادمانی آنها از کنار گیری قدرت نمایان است. اعلام این خبر از جانب نیروهای مسلح مصر مبنی بر اینکه درخواست های معترضان محقق خواهد شد با تشویق معترضان حاضر در میدان مرکزی شهر قاهره همراه شد. زمانی که این خبر مربوط به شورای عالی نیروهای مسلح مصر از تلویزیون دولتی این کشور اعلام شد هزاران نفر از مردم که در این میدان حضور داشتند روحیه تازه ای پیدا کردند. تعدادی از معترضان در حالی که پرچم هایی را به اهتزاز در می آورند با عجله خود را به صفحه های تلویزیونی که در گوشه ای از میدان تحریر نصب شده بود رساندند.
 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





برچسب ها : شبکه خبری الجزیره لحظاتی پیش خبرداد که حسنی مبارک رئیس جمهور مصر این کشور را ترک کرده و به نقطه ای نامعلوم گریخته است, ,