فراخوان خبرنگار پناهنده به برخی خبرنگاران داخلی برای وطن فروشی

 

 

یکی از خبرنگاران روزنامه های اصلاح طلب که به خارج از کشور گریخته و با رسانه های ضد نظام از جمله بی بی سی فارسی همکاری می کند، در روزهای گذشته در تماسی با چند خبرنگار به آنها پیشنهاد همکاری و وطن فروشی داده است.
به گزارش رجانیوز، «ا. م» خبرنگار روزنامه هاي اصلاح طلب بود كه در ايام فتنه به‌صورت غير قانوني به‌عنوان خبرنگار براي تلويزيون بي بي سي فارسي كار مي كرد و به دليل ارتباط با بيگانگان و فعاليت هاي غيرقانوني در ايام فتنه بازداشت و به زندان محكوم شد.
اين خبرنگار روزنامه هاي اصلاح طلب در زمان مجلس هفتم و هشتم مدتي به‌عنوان خبرنگار پارلماني در مجلس فعال بود.
وي پس از پايان دوران محكوميت از زندان آزاد شد و به تركيه رفت و اكنون به‌عنوان کارشناس بي‌بي‌سي فارسي در این کشور مشغول فعاليت است و مواضع ضد نظام و ضد انقلاب را از اين تلويزيون تكرار مي كند و با آنكه صدها كیلومتر از ايران و مجلس شوراي اسلامي فاصله دارد، به طور دائم گزارش هاي منفي عليه ملت، دولت و نظام جمهوري اسلامي ايران منتشر می‌کند.
اين فرد پناهنده، در روزهاي گذشته در تماس با برخي خبرنگاران داخل کشور از آنها برای همکاری با بي‌بي‌سي فارسي دعوت کرده است تا گزارش هايي را از داخل ايران در اختيار وي قرار دهند.
وی در دوره‌ای نیز که خبرنگار روزنامه‌های اصلاح طلب داخلی و بخشی از کارش مربوط به تهیه خبر از حوزه مجلس بود، برخی از خبرهای ویژه مجلس را به جای این که به رسانه های داخلی بدهد، در اختیار رسانه های بیگانه و بی بی سی فارسی قرار می داد و بی‌بی‌سی فارسی نیز حتی در برنامه‌های تلویزیونی از گزارش‌های صوتی وی استفاده می‌کرد اما صدای او را تغییر می‌داد تا هویت اصلی وی فاش نشود.
در این دوره، برخی همکاران وی نیز به او تذکر داده بودند که مراقبت بیشتری به خرج دهد تا شناسایی نشود، با این حال، پس از مدت کوتاهی، هویت واقعی این عامل رسانه‌های بیگانه برای دستگاه‌های مسئول روشن شد و بارها نیز در این زمینه تذکر گرفت اما همچنان بدون توجه به این تذکرها به کارخود ادامه داد تا این‌که بعد از حوادث بعد از انتخابات و درجریان فتنه دستگیر شد و به زندان افتاد.
در این مقطع، همسر وی برای آزادی او از زندان، بارها در صحن مجلس و سایر نهادها حاضر می شد تا موجب تخفیف حکم و آزادی وی شود که در نهایت با همراهی مسوولان، سرانجام وی از زندان آزاد و راهی ترکیه شد اما در ترکیه مجدداً فعالیت های خود را علیه نظام آغاز و با رسانه های بیگانه همراهی کرد.
در مدت یک‌سال و نیم پس از ورود وی به ترکیه، همسر او به تنهایی در تهران زندگی می کرد و او به جای این که به خانواده خود برگردد و در ایران به فعالیت مشغول شود، ترجیح داد که برای فعالیت تبلیغی علیه نظام در این کشور بماند و اخیرا نیز همسر وی به او ملحق شده است

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





برچسب ها : فراخوان خبرنگار پناهنده, خبرنگاران داخلی, وطن فروشی, روزنامه های اصلاح طلب, ,