بازی با افکار عمومی از سوی اصلاح طلبان

گزینه اشتباهی بعدی اصلاح طلبان که خواهد بود؟

روزنامه آرمان امروز با ترتیب دادن مصاحبه های متعدد با چهره های اصلاح طلب و اصولگرا سعی بر این دارد که هاشمی را به عنوان گزینه ی اصلی اصلاح طلبان و برخی جریانات اصولگرایی مطرح کند اما مشخص است که هاشمی هم در این روز ها بعنوان گزینه اشتباهی..
 
هر چه به انتخابات ریاست جمهوری یازدهم نزدیکتر می شویم ، بازار معرفی گزینه جریانات مختلف سیاسی داغ و بازار اصلاح طلبان از همه داغ تر می شود.

به گزارش سرویس سیاسی بی باک، با نگاهی سطحی به رسانه های اصلاحات می توان متوجه شد که این جریان مدتی است که به آب و آتش می زند تا جریان خود را یک جریان زنده و دارای جایگاه در بین مردم معرفی کند و از طرفی حتی پایش را جلوتر بگذارد و گزینه های خود را برای کاندیداتوری در انتخابات ریاست جمهوری معرفی کند.

اما سوالی که در این میان پیش می آید این است که چرا این جریان سیاسی هر چند وقت یکبار گزینه جدیدی را معرفی می کند؟

رسانه های اصلاحات به خصوص روزنامه های زنجیره ایی آنان تا کنون موارد متعددی چون خاتمی، مجید انصاری، جهانگیری، حسن خمینی، عبدالله نوری، عارف، قالیباف، ناطق نوری و... را تا کنون به عنوان گزینه های احتمالی مطرح کرده اند اما اخیرا هاشمی رفسنجانی علی رغم سن بالایش در سبد این جریان قرار گرفته است و هر کدام از این گزینه ها حاکی از یک نوع استراتژی می باشد.

این نوع حرکت جریان اصلاحات حاکی از آن است که هر چند وقت یکبار شخصی را به عنوان گزینه اشتباهی مطرح می کنند تا نام گزینه اصلی و استراتژی این جریان فاش نشود. چند روزی است که آقای هاشمی رفسنجانی بعنوان گزینه اصلاح طلبان در رسانه های این جریان معرفی می شود و این ماموریت را ارمان بیش از دیگران بر دوش می کشد. این در حالی است که زیبا کلام به عنوان یکی از تئوریسین های این جریان گفته است که قطعا آقای هاشمی به عنوان نامزد در انتخابات حضور نخواهد یافت.

با این وجود بازهم روزنامه آرمان امروز با ترتیب دادن مصاحبه های متعدد با چهره های اصلاح طلب و اصولگرا سعی بر این دارد که هاشمی را به عنوان گزینه ی اصلی اصلاح طلبان و برخی جریانات اصولگرایی مطرح کند اما مشخص است که هاشمی هم در این روز ها بعنوان گزینه اشتباهی مطرح است و باید دید که گزینه اشتباهی بعدی اصلاح طلبان برای فریب افکار عمومی و فرار از نقد رسانه های ارزشی که خواهد بود.
 

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





برچسب ها : گزینه اصلاح طلبان, بازی با افکار عمومی, اصلاح طلبان, هاشمی, انتخابات ریاست جمهوری, ,