سردار همدانی:


بازماندگان شهدا دشمنان را از هر اقدامی بر علیه جمهوری اسلامی ناامید کردند
سپاه نیوز: سردار همدانی فرمانده سپاه محمد رسول الله (ص) با تجلیل از خانواده های معظم ایثارگران و شهدا گفت: بازماندگان ایثارگران و شهدا، دشمنان را از هر حرکت و اقدامی بر علیه جمهوری اسلامی ناامید کردند.

به گزارش سپاه نیوز؛ به منظور ترویج فرهنگ ایثار و شهادت یادواره سرداران و3500 شهید منطقه 16 در مجتمع فرهنگی دکتر علی شریعتی برگزار شد.
این یادواره به همت ناحیه مقاومت بسیج شهید رجایی سپاه محمد رسول الله (ص) تهران بزرگ و با همکاری و همیاری شهرداری،امور مساجد، آموزش وپرورش، بنیاد شهید منطقه 16 با حضور 700 نفر از خانواده معظم شهدا و در یاچخی آباد برگزار شد.
سردار همدانی تحولات منطقه را نشأت گرفته از انقلاب اسلامی دانست و افزود: امروز مردم اردن و تونس و مصر به پا خاسته اند و با الگو گیری از انقلاب اسلامی و مقاومت ملت ایران در برابر استعمارگران به مدلی برای تمام ملت هایی که می خواهند مستقل باشند، تبدیل شده است،به گونه ای که امروز انقلاب اسلامی محور همه تحولات است. به شکلی که خود آنان اعتراف می کنند و در گفته هایشان اظهار می کنند که نباید مدل انقلاب ایران در این کشورها شکل بگیرد، ولی همه استدلال های آنان به این علت که فلسفه شهادت را نمی فهمند، غلط است.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





برچسب ها : بازماندگان شهدا دشمنان را از هر اقدامی بر علیه جمهوری اسلامی ناامید کردند, سردار همدانی فرمانده سپاه محمد رسول الله (ص) با تجلیل از خانواده های معظم ایثارگران و شهدا گفت: بازماندگان ایثارگران و شهدا, دشمنان را از هر حرکت و اقدامی بر علیه جمهوری اسلامی ناامید کردند, ,