طی امروز و فردا اتفاق خواهد افتاد

برنامه های نشست کارشناسان ارشد اجلاس عدم تعهد

کارشناسان ارشد اجلاس جنبش عدم تعهد طی امروز و فردا در نشست های خود پیش نویس سند نهایی را تهیه کرده و سپس آنرا برای ارائه در نشسته سران تقدیم می کنند.
به گزارش خبرنگار بولتن نیوز، برنامه های نشست کارشناسان ارشد شانزدهمین اجلاس جنبش عدم تعهد اعلام شد که بر اساس این برنامه ها ورود هیئت ها به محل کارشناسان ارشد (مرکز همایش های صدا و سیمای تهران) و آغاز رسمی اجلاس، برنامه امروز این کارشناسان است.

مراسم افتتاحیه نشست عمومی کارشناسان ارشد، صبح فردا برگزار می شود و سپس علی اکبر صالحی، وزیر امور خارجه ایران، بیانیه افتتاحیه این اجلاس را قرائت خواهد کرد. بعد از آن گزارشی توسط رئیس دفتر هماهنگی «نم» ارائه می شود و سپس توافقات رویه‌ی توسط کارشناسان صورت می گیرد.


بررسی پیش نویس سند نهایی توسط کمیته های سیاسی، اقتصادی و اجتماعی، یکی از مهمترین برنامه های نشست کارشناسان ارشد است که از ساعت 10 صبح فردا تا ساعت پنج بعد از ظهر فردا ادامه خواهد داشت. سپس جلسه عمومی نشست کارشناسان ارشد و بعد از آن نیز مراسم اختتامیه این نشست در ساعت 18 فردا برگزار خواهد شد.

غیر از مراسم افتتاحیه و قرائت بیانیه توسط صالحی و همچنین مراسم اختتامیه، بقیه برنامه های دو روز اول نشست اجلاس جنبش عدم تعهد غیر رسانه ای است.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





برچسب ها : نشست کارشناسان ارشد, اجلاس عدم تعهد, ,