سردار صفوي در جمع جوانان اصفهان:


تلاش جبهه كفر براي ساقط كردن جمهوري اسلامي شكست خورد
سپاه نیوز: مشاور ارشد فرمانده كل قوا گفت: تلاش‌هاي جبهه كفر به رهبري آمريكا و صهيونيسم براي ساقط كردن نظام جمهوري اسلامي با شكست مواجه شده است.
به گزارش سپاه نیوز سردار سرلشكر سيديحيي صفوي چهارشنبه شب در تالار كتابخانه مركزي شهرداري اصفهان اظهار داشت: از مهم‌ترين وظايف و رسالت‌هاي انساني و انقلابي دانشجويان هوشمند در زمان حاضر دارا بودن بصيرت سياسي و داشتن تحليل و درك صحيح از موقعيت انقلاب اسلامي مردم و نظام جمهوري اسلامي در مقياس جهاني و منطقه‌اي است. وي افزود: تشخيص فرصت‌ها و چالش‌هاي پيش روي مردم و پس از آن عمل كردن به آن و مجاهدت فردي و جمعي براي رسيدن به اهداف و آرمان‌هاي انقلاب اسلامي و افزايش قدرت ملي ايران در محيط منطقه‌اي و بين‌المللي از وظايف نسل دانشجويان حاضر كشور ما محسوب مي‌شود.

* تلاش جبهه كفر براي ساقط كردن نظام
مشاور ارشد فرمانده كل قوا خاطرنشان كرد: در حال حاضر پس از گذشت 32 سال از پيروزي انقلاب اسلامي و پيروزي هشت سال دفاع مقدس با هزينه سنگين و با ايثار و فداكاري 200 هزار شهيد، 300 هزار جانباز و 40 هزار آزاده تلاش‌هاي جبهه كفر به رهبري آمريكا و صهيونيسم براي ساقط كردن نظام جمهوري اسلامي با شكست مواجه شده است.
وي در ارتباط با خط مشي‌هاي دنبال شده از سوي جبهه كفر ادامه داد: انزواي ژئوپولتيك يا انزواي سياسي اقتصادي، كاهش نفوذ انقلاب اسلامي و وزن ژئوپوليتكي ايران در مسائل منطقه‌اي و جهاني، توسعه دامنه جنگ نرم و جنگ فرهنگي و رواني عليه ارزش‌ها، هنجارها و افكار اسلامي جوانان، ايجاد شكاف بين‌نسلي، اختلاف بين حكومت و از بين بردن وحدت ميان مسئولان و كارگزاران كشور، نفوذ عناصر ضعيف‌النفس در برخي از مراجع تصميم‌گيري كشور و استحاله نظام جمهوري اسلامي در طولاني مدت از جمله اين خطي مشي‏ها محسوب مي‌شود.

* ماندگاري آمريكايي‌ها در كشورهاي همسايه
مشاور ارشد فرمانده كل قوا به بيان ادامه سياست‌هاي منطقه‌اي جبهه كفر پرداخت و گفت: حضور و تقويت پايگاه‌هاي آمريكا در كشورهاي پيرامون ايران از جمله عراق و افغانستان نيز جمله اين سياست‌ها است.
وي ادامه داد:‌ آمريكايي‌ها ممكن است نيروهاي خود را در منطقه كاهش دهند، اما در منطقه ماندگار هستند.
‌صفوي در ادامه بيان سياست‌هاي منطقه‌اي جبهه كفر خاطرنشان كرد: فروش بيش از 100 ميليارد دلار سلاح به كشورهاي همسايه به ويژه عربستان صعودي، امارات و كويت نيز از جمله اين سياست‌ها است.
وي اضافه كرد: اين سلاح‌ها براي مقابله با تروريسم نيست بلكه اين سلاح‌ها براي مقابله با ايران است.

* خارج كردن ايران از كريدور ترانزيت جنوب به شمال
مشاور ارشد فرمانده كل قوا به بيان ادامه سياست‌هاي منطقه‌اي جبهه كفر پرداخت و تصريح كرد: خارج كردن ايران از كريدور ترانزيت جنوب به شمال و غرب به شرق، جلوگيري از سرمايه‌گذاري خارجي در ايران در زمينه‌هاي صنايع پيشرفته از جمله نانوتكنولوژي، نفت و گاز نيز از جمله اين سياست‌ها است.
وي گفت: در حال حاضر قطر در صنعت گاز و پتروشيمي از ايران پيش افتاده است.
‌صفوي به بيان وظيفه كشور در برابر اين سياست‌ها پرداخت و عنوان داشت: نخستين و مهم‌ترين كاري كه بايد انجام شود افزايش و تقويت قدرت ملي براي دستيابي به آرمان‌ها از جمله عزم و اراده دولتمردان، قانون‌گذاران و دستگاه قضايي براي حركت در پياده كردن اهداف راهبردي سند چشم‌انداز 20 ساله ايران 1404 و همچنين اهداف دهه چهارم انقلاب اسلامي ايران است كه مقام معظم رهبري بر آن نام دهه پيشرفت و عدالت نهادند.

* تنظيم برنامه 5 ساله در راستاي سند چشم‌انداز 20 ساله
وي تصريح كرد: كساني كه از مسير سند چشم‌انداز 20 ساله خارج شوند يا كندي كنند از مسير انقلاب خارج شده‌اند و انحرافي در مسير انقلاب ايجاد كردند، حتي برنامه 5 ساله ما بايد در اين راستا باشد.
مشاور ارشد فرمانده كل قوا در ادامه خاطرنشان كرد: افزايش قدرت ملي در يك محيط رقابت منطقه‌اي و جهاني همچنين مصاف و مبارزه با قدرت‌هاي تاثيرگذار در معادلات منطقه‌اي و جهاني در اولويت قرار دارد.
وي به بيان معناي افزايش قدرت ملي پرداخت و گفت: افزايش قدرت ملي يعني افزايش توانايي‌ها، قابليت‌ها، ظرفيت‌هاي سياسي، اقتصادي، فرهنگي، اعتقادي، اخلاقي و نظامي يك ملت و يك كشور كه براي استفاده از منابع مادي و معنوي با هدف اعمال اراده ملي و تحصيل اهداف، منافع و امنيت ملي به كار مي‏رود.

* رهبري عاقلانه يك ملت توسط مديران
‌صفوي در ارتباط با منابع ملي كشور بيان داشت: تركيب كمي و كيفي جمعيت به ويژه كيفيت نخبگان علمي، دانشمندان، اساتيد، دانشجويان و نخبگاني كه مسائل سياسي، اقتصادي، فرهنگي و نظامي را بفهمند و كيفيت مديران و كارگزارن حكومتي از نظر كارآمدي، دانايي، خردمندي، مردمي بودن، سلامت عملكرد و قانون‌گرا بودن آنها از جمله منابع ملي كشور است و اگر مديران هر يك از اين ويژگي‌ها را دارا نباشند، براي ما مصيبت است.
وي در بخش ديگري از سخنان خود اظهار داشت: عقل بسيار مهم است و انسان‌هاي عاقل يك ملت را به درستي رهبري مي‌كنند و منافع ملي‌، رشد، پيشرفت و اقتدار را رعايت مي‌كنند.

* تخلف از قانون گناهي نابخشودني
مشاور ارشد فرمانده كل قوا با بيان اينكه قانون‌گرا بودن براي مديران يك ارزش است، تصريح كرد: در مورد قانون‌گرايي صحبت‌هاي حضرت امام (ره) و برخوردهاي ايشان را با بني‌صدر به ياد بياوريد، همه ما وظيفه داريم كه به قانون، از قانون اساسي گرفته تا قانون مجلس عمل كنيم و اگر قانون پياده نشود سنگ روي سنگ بند نمي‌شود.
وي با اشاره به تجربه 32 سال مديريت در كشور اضافه كرد: تخلف از قانون يك گناه و انحراف نابخشودني است و اي كاش قوه قضاييه با قانون‌گريزان برخورد مي‌كرد.
‌صفوي خاطرنشان كرد: قدرت رهبري سياسي، حكيم بودن، دور‌انديش بودن، حلم، سعه صدر و مديريت عالمانه، بالا بردن ظرفيت توليد ناخالص ملي، توليد اقلام متعدد، داشتن بازار تجاري، دسترسي به علوم و فناوري جديد، سرمايه‌گذاري در بخش تحقيقات اقتصادي، كشاورزي و صنعتي، توسعه شبكه‌هاي ارتباطي، حمل‌ و نقل، ارتباطات فرهنگي تلويزيوني، ماهواره‌اي و پوشش كشورهاي مختلف از جمله اولويت‌هاي توجه به منابع ملي كشور است.

* لبنان عمق استراتژيك ملت ايران
وي با اشاره به اينكه شبكه‌هاي ماهواره‌اي در جنگ نرم يك قدرت محسوب مي‏شوند، اظهار داشت: شما ببينيد چند شبكه عليه ايران كار مي‏كند و ما چند شبكه براي خارج از كشور داريم.
مشاور ارشد فرمانده كل قوا در ادامه به قدرت نظامي كشور اشاره نمود و تصريح كرد:‌ كيفيت فرماندهان ارشد نظامي، كيفيت فكر و انديشه، دسترسي به تجهيزات پيشرفته متناسب با جنگ‌هاي آينده كه احتمالا ماهيت درياپايه و هواپايه دارند، اشراف اطلاعاتي نسبت به دشمنان فرا منطقه‌اي، داشتن دكترين نظامي براي كشور، داشتن پايگاه‌هاي استراتژيك يا شركاي استراتژيك براي مقابله با دشمن‌هاي دورتر از جمله منابع ملي كشور است.
وي خاطرنشان كرد: كشوري مانند لبنان عمق استراتژيك ايران محسوب مي‌شود.
 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





برچسب ها : تلاش جبهه كفر براي ساقط كردن جمهوري اسلامي شكست خورد, مشاور ارشد فرمانده كل قوا گفت: تلاش‌هاي جبهه كفر به رهبري آمريكا و صهيونيسم براي ساقط كردن نظام جمهوري اسلامي با شكست مواجه شده است, ,