معاون روابط عمومی و انتشارات سپاه؛


22 بهمن روز ناکامی دشمنان و قوت قلب دوستان انقلاب است
سپاه نیوز: سردار شریف گفت: 22 بهمن روز ناکامی دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی و قوت قلبی برای حامیان و دوستان انقلاب است.

سردار سرتیپ دوم پاسدار رمضان شریف معاون روابط عمومی و انتشارات سپاه در حاشیه دومین جشنواره علمی باقرالعلوم دانشگاه بقیه ا… در گفتگو با خبرنگار سپاه نیوز با اشاره به حضور پر نشاط و شاداب ملت غیور ایران در مناسبت های انقلاب اظهار داشت: مهمترین مؤلفه ای که در پیروزی انقلاب شکوهمنداسلامی بعد از عنایات خداوند متعال و رهبری حکیمانه حضرت امام (ره) مؤثر بود حضور جدی و معنا دار مردم در خلق حماسه های آن دوران است.
وی همراهی، همگامی و حمایت شاداب و گسترده مردم از نظام اسلامی را مهمترین عامل استقرار و تداوم انقلاب خواند و افزود: حضور پر شور مردم در حوادث ابتدای انقلاب، هشت سال دفاع مقدس، حوادث و بلایای طبیعی، فضاسازی رسانه ای مبنی بر قصد اقدام علیه جمهوری اسلامی، تهدیدات دشمنان، طراحی توطئه ها و جریان فتنه، همواره پاسخی قاطع و تعیین کننده برای تداوم انقلاب، ایستادگی مردم و تبعیت از رهبری معظم انقلاب بوده است.
سردار شریف: دو راهپیمایی گسترده و عظیم را نماد و سمبل حضور مردم در صحنه طی 32 سال اخیر عنوان کرد و ادامه داد: یکی از این صحنه های حضور مردمی، راهپیمایی روز جهانی قدس است که در طول سالیان پس از انقلاب اسلامی همواره یک پشتیبانی مبنایی، آرمانی و با مفهوم از ملت قهرمان فلسطین بوده است.
وی افزود: از جمله برکات راهپیمایی های روز جهانی قدس که برای ملت مقاوم فلسطین به ظهور نشسته، ذلت اسرائیل و حامیانش است که امروز آن را در قالب انقلاب مردم مصر و تزلزل پایه های رژیم مبارک شاهدیم.
سردار شریف دومین حضور پر نشاط، انبوه، متراکم، و معنا دار مردم در طول 32 سال گذشته را راهپیمایی 22 بهمن عنوان کرد و گفت: حضور در مراسم سالروز پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی تأکید مجددی بر پایداری و پایبندی از آرمان های امام راحل(ره) و حمایت از مقام معظم رهبری برای تداوم مسیر انقلاب و ایستادگی در راه حفظ ارزشهای نظام اسلامی است.
وی با اشاره به تحلیل های غلط دشمن در عملیات روانی خود مبنی بر عدم پشتوانه مردمی در نظام جمهوری اسلامی گفت: راهپیمایی عظیم 22 بهمن در طول 32 سال گذشته تنها شاخصی است که همواره خط بطلان بر تحلیل ها و شعارهای دشمن داشته است.
شریف ادامه داد: آنچه مسلم است در سال جاری به برکت تشعشعی که انقلاب اسلامی در کشورهای منطقه داشته و بازخوردهایی که از سرزمین های مصر، تونس، لبنان، فلسطین و سایر کشور های اسلامی شاهدیم، قطعاً نمود مشخص تر پیش چشم ملت ها ارائه شده که نشان دهنده عمق نفوذ جمهوری اسلامی است.
وی اظهار داشت: امسال هم مردم عزیز و فهیم ما برای پاسداری از آرمان های امام و تداوم راه هزاران شهیدی که برای انقلاب اسلامی خونشان را داده اند و برای ارج نهادن و حمایت از کسانی که در طول 32 سال گذشته همه همت خود را مصروف گسترش فرهنگ اسلام، فرهنگ عزت و سربلندی و ظلم ستیزی ملت ایران و استقلال و دستیابی به خود کفایی در عرصه های مختلف، نموده اند حضوری شاداب و پر نشاط را در راهپیمایی 22 بهمن داشته و بار دیگر با اعلام پیروزی و تبعیت از رهبر معظم انقلاب و دفاع از ارزش های اسلامی، دشمنان را ناکام خواهند کرد.
معاون روابط عمومی و انتشارات سپاه در ادامه گفتگوی خود با سپاه نیوزگفت: سپاه از بدو تأسیس و شروع به کار خود، موضوع پاسداری را در دستور کار داشته و با توجه به تحقیقات علمی و فناوری های روز برای بهره گیری از آنها در عرصه های مختلف تلاش نموده که مردم ما با نمود عینی آن در دوران دفاع مقدس روبرو بوده اند.
وی با اشاره به ابتکارات و خلاقیت های مردمی در دوران جنگ تحمیلی اظهار داشت: با همین خلاقیت هایی که با عنایت خداوند متعال و با دست خالی و اتکا به دانش، هوش و ذکاوت جوانان ما صورت گرفت توانستیم هم جنگ را اداره کرده و به پیروزی برسانیم و هم بنیان های خودکفایی کشور را پایه ریزی نموده و امروز در اوج خودکفایی و اقتدار در همه عرصه های قرار گیریم.
سردار شریف ادامه داد: سپاه در دوران دفاع مقدس به دلیل نیازی که به ویژه در موضوع حمله های شیمیایی دشمن داشت وارد عرصه های پزشکی بهداشتی و درمانی شد و دستاوردهای زیادی را کسب نمود به طوری که امروز شاید تنها کشور منحصر به فردی هستیم که در مجموعه دانشگاه بقیه ا... و در حوزه درمان مصدومین شیمیایی در طیف های مختلف های دستاوردهای ارزشمندی ارائه کرده ایم.
وی دستیابی به پیشرفت های نوین در عرصه پزشکی در دانشگاه بقیه ا... را مرهون روحیه فداکاری، ایثار و اتکا به داشته های بومی عنوان کرد و افزود: اعتقاد راسخ به اینکه ما می توانیم در عرصه های مختلف حضوری فعال و جدی داشته باشیم، سپاه را به جایی رساند که دانشگاه بقیه ا... علیرغم تازه تأسیس بودن در مقایسه با سایر دانشگاه های علوم پزشکی کشور به رتبه های برتر و بسیار خوبی در تحقیقات علمی ، ارائه مقالات و تولید دانش و تئوری در مباحث پزشکی دست پیدا کرده و شاهد مجموعه کتب مقالات و انتشارات ارزنده ای در حوزه های مختلف از این دانشگاه هستیم.
معاون روابط عمومی و انتشارات سپاه در پایان گفت: سپاه در امر تحقیقات و عرصه های علمی با اعتقاد راسخ به این مطلب که "ما می توانیم" و با عدم اتکا و پایبندی به منابع دشمن و پرهیز از کارهای ترجمه ای و نیز تلاش در جهت تحقیقات میدانی و دست یابی به دانش بومی و فنی، با نیروی کمتر، زمان کوتاه تر و صرف هزینه های کمتر، به مدارج بالای علمی و تحقیقاتی دست یافته است.
 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





برچسب ها : سپاه نیوز: سردار شریف گفت: 22 بهمن روز ناکامی دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی و قوت قلبی برای حامیان و دوستان انقلاب است, ,