فرمانده کل سپاه:


سپاه با انگیزه ایمانی پا به عرصه تحقیقات گذاشته است
به گزارش سپاه نیوز: سرلشکر جعفری با بیان اینکه هدف از تحقیقات در سپاه خدمت به نوع بشر است تاکید کرد: سپاه با انگیزه های ایمانی، انقلابی، و برای پیشرفت و تعالی کشور و نظام اسلامی پا به عرصه تحقیقات گذاشته و به دنبال مطرح کردن شخص یا سازمانی نیست.

به گزارش خبرنگار سپاه نیوز؛ سردار سرلشکر پاسدار محمدعلی جعفری فرمانده کل سپاه که در دومین جشنواره علمی و تحقیقاتی باقر العلوم (ع) سخن می گفت تجربیات حوادث بشری را در پیشرفت تحقیقات علمی موثر خواند و تاکید کرد: جنگ جهانی دوم توانست نقش موثری در پیشرفت تحقیقات علمی جهان غرب داشته باشد و در انقلاب اسلامی هم دفاع مقدس توانست زمینه های رشد و پیشرفت مختلف علمی را برای کشور ایجاد کند.
وی عنوان کرد: نیازها از دل حوادث بیرون می آید و گام مهمی در رسیدن به تحقیقات علمی و بهره گیری از آن را فراهم می کند.
فرمانده کل سپاه هدف سپاه را از ورود به عرصه های تحقیقاتی و علمی به ویژه دانش پزشکی را خدمت رسانی به مردم دانست و اظهار داشت: سپاه باید نیازهای جامعه را حس کند و در صدد رفع آنها برآید و در مسیر رسیدن به اهداف متعالی انقلاب از آن استفاده کند.
وی افزود:درمباحث مختلف از جمله علوم پزشکی که رفع نیازهای بشری است سپاه باید تلاش کند تا به موفقیت های عظیمی نائل شود که دانشگاه بقیه الله(عج) نقش تعیین کننده ای در این زمینه دارد و باید مسائل مربوط به بهداری رزم را به طور جد پی گیری کند و تجربیات آن را به مراکز تحقیقاتی و پزشکی کشور ارائه دهد.
سردار سرلشکر جعفری رزم موفقیت و دستیابی به قله های عظیم علمی را توکل به خداوند عنوان کرد و یادآور شد: هدف ما از علم و دستیبایی به برتری علمی باید رسیدن به خداوند تبارک و تعالی باشد و اگر اینگونه شد می توان به موفقیت های بزرگتری دست پیدا کرد.
وی وظیفه سپاه را خدمات رسانی غیرسیاسی به کشورهای اسلامی بویژه منطقه خاورمیانه دانست و تاکید کرد: امروز که موج بیداری اسلامی کشورهای منطقه بویژه تونس و مصر را فراگرفته سپاه باید خدمات غیرسیاسی خود را به این کشورها ارائه دهد و تجربیات خود را در اختیار آنان بگذارد.
فرمانده کل سپاه در پایان حوادث تونس و مصر را نشات گرفته از اهداف عالی انقلاب اسلامی دانست و یادآور شد: امروز کشورهای منطقه از تجربیات گذشته نظام اسلامی استفاده می کنند و مسلماً در آینده نیز کشورهای اسلامی به شدت به تجربیات ما در زمینه های مختلف علمی بويژه علم پزشکی نیاز پیدا خواهند کرد و دانشگاه بقیه الله (عج) و مراکز دیگر علمی کشور باید سعی کنند تجربیات علمی خود را ثبت و به نسل های آینده ارائه دهند.
 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





برچسب ها : به گزارش سپاه نیوز: سرلشکر جعفری با بیان اینکه هدف از تحقیقات در سپاه خدمت به نوع بشر است تاکید کرد: سپاه با انگیزه های ایمانی, انقلابی, و برای پیشرفت و تعالی کشور و نظام اسلامی پا به عرصه تحقیقات گذاشته و به دنبال مطرح کردن شخص یا سازمانی نیست, ,