اعتراف دشمنان به اقتدار ايران در پيچ بزرگ تاريخ

حجت الاسلام روانبخش
وضعيت آشفته اروپا و امريکا بر کم‌تر کسي پوشيده مانده است. اوضاع نابسامان فرهنگي اجتماعي سال‌هاست که بر غرب حاکم شده و ساکنانش را به حضيض ذلت برده است تا جايي که هم‌جنس‌گرايي و هم‌جنس‌بازي را به صورت قانون در آورده‌اند! و از اين زشت‌تر ازدواج با حيوانات است که اخيراً در برخي کشورهاي اروپايي رواج يافته است! اوضاع تأسف‌بار اقتصادي نيز بر اين وضعيت آشفته افزوده است به‌طوري که بر اساس آمار و ارقام مراکز معتبر آن‌ها برخي از اين کشورها به سمت فروپاشي به پيش مي‌روند.
مقام معظم رهبري طي تحليلي در جمع دانشگاهيان فرمودند: «اوضاع کنوني اروپا که سرانجام آن را به زمين خواهد زد، ناشي از خطاهاي تاکتيکي يا راهبردي نيست بلکه ناشي از خطاي بنياني در جهان‌بيني است.» همان عاملي که امپراتور شرق يعني شوروي سابق را نيز به زمين زد و متلاشي کرد. امروزه غرب که بر اساس جهان‌بيني الحادي و مکتب ماده‌گراي ليبراليستي اداره مي‌شود، انسان را محور هستي قرار داده و خواست او را بر خواست خداوند مقدم داشته است و همين موجب نزديک شدن به سقوط را فراهم کرده است.
در اين‌باره اعتراف‌ها و سخنان برخي شخصيت‌هاي سياسي غرب و مزدوران به اصطلاح متفکرشان قابل توجه است. سروش در سايت جرس مي‌نويسد: « امروز ليبراليزم رقيب نيرومند اديان است. چالش ليبراليزم با اسلام، چالش مهيب‌تر از چالش مارکسيسم با اسلام است.»
نخست وزير صهيونيستي ضمن هشدار به غرب مي‌گويد: « قبلاً درباره خطر هسته‌اي ايران هشدار دادم اما امروز مي‌خواهم خطر پيچش تاريخ به نفع ايران را گوشزد کنم و بگويم خامنه‌اي از تنگه خيبر در عربستان تا تنگه جبل الطارق در مراکش را به لرزه در آورده و ملت‌ها را به سوي خود جلب کرده است.» رئيس اسبق سيا نيز به اين حقيقت اعتراف مي‌کند که «قطب قدرتمند اسلام با پرچم داري خميني و خامنه‌اي ساختار کد گزاري شده جهان را به چالش کشيده است.»
برژينسکي -از شخصيت‌هاي مهم سياسي امريکا- هم با هشدار به غرب در اجلاس آتلانتيک مي‌گويد: «تاريخ به پيچ بزرگي رسيده است که خميني و خامنه‌اي تابلوهاي آن را نصب کرده‌اند.» نتانياهو در سخناني که وحشت وي از شرايط به وجود آمده در منطقه را نشان مي‌دهد، مي‌گويد: «در خاورميانه به هر طرف نگاه مي‌کنم خميني و خامنه‌اي مي‌بينم که خيمه زده‌اند.» اين احساس خطر، غرب را به وضعيت قرمز کشانده و موجب شده است که همه اقدامات ايذايي خود را براي مهار ايران به کار گيرند؛ از يک سو فشارهاي خود و سران مرتجع منطقه را بر سوريه افزايش داده‌اند تا عقبه حزب الله و حماس را منهدم کنند و به خيال خويش، با يک تير چند پرنده را با هم شکار کنند و از اين طريق، مشکل غرب در موضوع فلسطين را که ده‌ها سال است گرفتار آنند، به‌گونه‌اي حل کنند؛ از سوي ديگر با فشار بر ايران و افزايش تحريم‌ها درصددند از مردم کورمان انتقام گيرند و با ايجاد مشکلات اقتصادي ملت ما را از راه رفته باز گردانند و تسليم غرب کنند. از سوي ديگر انديشکده آتلانتيک پيشنهاد داده است که غرب بايد با ايجاد ناتوي عربي در منطقه به فکر مهار ايران بر آيد.
اعتراف‌هاي دشمنان مبني بر قرار گرفتن ملت ايران در پيچ بزرگ تاريخي، نکته چندان مهمي نيست؛ چرا که رهبر معظم انقلاب امام خامنه‌اي، آن را به ملت ايران نويد داده بودند. اکنون که دشمنان ما به اين حقيقت مهم اعتراف مي‌کنند، بايد بيش از پيش به اين موضوع انديشيد و راهکارهاي عبور از اين پيچ تاريخي را پيدا کرد. بي‌ترديد، رهبري که از سال‌ها پيش اين پيچ بزرگ را مي‌بيند، راهکار‌ها و چگونگي عبور از آن را نيز به خوبي مي‌شناسد؛ شايسته است مسؤولان نظام و مردم ولايتمدار کشور با استفاده از شاخص‌هاي اقتصاد مقاومتي که معظم له بيان کرده‌اند، بکوشند آرام و مطمئن از اين پيچ تاريخي عبور کنند. رهبر معظم انقلاب اسلامي نسبت به موضوع لبنان و فلسطين و سوريه نيز اشراف کامل دارند و از بيداري اسلامي صيانت مي‌کنند. از اين رو بر مسؤولان نظام است که اشاره‌هاي مهم معظم له را درست دريابند و با برنامه‌ريزي‌هاي کلان و مهم راهکارهاي عبور از اين پيچ تاريخي را عملياتي سازند. طرح اقتصاد مقاومتي در شرايط تحريم همه جانبه، موضوعي است که با اشاره رهبري در دستور کار قرار گرفته است. مردم انتظار دارند که مسؤولان از خود شروع کنند و نگذارند دشمن با تحميل مشکلات اقتصادي بر ملت ايران به اهداف خويش دست يابد و ما را از آخرين پيچ تاريخي بازگرداند. بي‌ترديد ملت ايران، مسؤولاني را که در اين امر مهم سهل انگاري کنند نخواهد بخشيد؛ چنان‌که امروز هم ما مسؤولان رژيم گذشته و کساني را که با بي‌تدبيري، فرصت‌هاي رشد و ترقي ملت ايران را از دست داده و براي خوشگذراني‌هاي چند روزه دنيا مصالح ملت بزرگ ملت ايران را به دشمن فروخته‌اند مورد لعن و نفرين قرار مي‌دهيم.
متأسفانه از زمان طرح اقتصاد مقاومتي، فعاليت چشمگيري از سوي مجلس و دولت مشاهده نمي‌شود. از اين رو جاي دارد طبق سفارش مقام معظم رهبري مبني بر ضرورت حضور مسؤولان نظام در دانشگاه‌ها، دانشجويان با دعوت از مسؤولان به‌ويژه رئيس جمهور و رئيس مجلس، در اين‌باره آن‌ها را مورد پرسش قرار دهند تا نسبت به وظايف خود فعال‌تر کنند.

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





برچسب ها : اعتراف دشمنان, اقتدار ايران, پيچ بزرگ تاريخ, روانبخش, ,